Toon posts:

digitale kabelontvanger

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een digitale ontvanger van mijn kabelmaatschappij gekregen deze heb ik op mijm sony tv KDL32U2000 met digitale tuner aangesloten dit kan alleen met een scartkabel dit signaal komt dus binnen via een AV kanaal en niet via de tuner ik moet op deze manier twee afstandsbedieningen gebruiken omdat niet alle functies op een zitten . Wie weet hier een oplossing voor ?

Met vriendelijke groet
Egberto

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
wat voor digitale televisie heb je?

een oplossing voor je probleem: http://www.logitech.com/i...ad=emea_harmony_chart_525

Verwijderd

Topicstarter
Wel een erg dure

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-02 09:19

Arx

Two Thoughts Ahead!

Heeft die sony geen programmeerbare afstandsbediening? Misschien dat je het zo kunt doen. Maar die Logitech is zijn prijs in goud waard. Een alternatief is naar de mediamarkt en daar zo goedkope van 25,- meenemen. Stukken minder comfort, maar hetzelfde resultaat: 1 AB.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Verwijderd

Dat is toch bijna altijd met een digitale ontvanger? Ik moet iig. ook 2 afstandbedieningen gebruiken (een om de tv aan te zetten, een om de zappen met de digitale ontvanger).
Pagina: 1