Spellen zoals...

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 04:17
"Vroegah" had je spellen zoals Tex Murphy, Phantasmagoria, en daarvoor zelfs "Mad Dog McCree", zijn er dit soort spellen nu nog? In die tijd was dat gewoon cool. Op je 386 Interactieve FMW... Het enige wat er in de buurt zou kunnen komen, is spellen zoals Syberia en Broken Sword, maar dit bestaat allemaal uit 3D, en ik zoek meer spellen met Full Motion Video, zijn die er nog, en zo ja wat is een vet spel?

[ Voor 8% gewijzigd door eX0duS op 30-12-2006 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-10 15:07
Probeer Black Dahlia eens....ook al oud, maar zelfde soort spel. 6 cd's groot!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Die heb ik vroeger ook gespeeld ja. Maar dat is inmiddels al 10 jaar terug ofzo. :p Probleem is, dat je eigenlijk altijd problemen hebt onder XP.
Ik had die spellen vroeger wel, maar heb ze allemaal weggegeven (toen waren ze al vrij oud).

[ Voor 24% gewijzigd door eX0duS op 30-12-2006 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:59
Grim Fandango ?
Of psychonauts, van dezelfde makers.

Ik begrijp tenminste dat je opzoek bent naar Adventure puzzel-games.

[ Voor 16% gewijzigd door frickY op 30-12-2006 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-10 10:14

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Je bedoelt dus adventures? The Longest Journey, Syberia (deel 1), die zijn de 2 recentste dat ik me voor de geest kan halen. Anders heb je nog een boel oldies van o.a. Sierra en LucasArts. Er worden inderdaad niet erg veel adventures meer gemaakt de laatste tijd.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:25

steveman

Comfortabel ten onder

who shot johnny rock en... iets met swat erin ? heb ik ook nog wel eens gezien, american lasergames komt dan in me op als producent ervan.

Was wel leuk vroeger, maar xp gaf later idd ook problemen dacht ik.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-10 14:54

Wom

Ik kan me geen spel voor de geest halen van de afgelopen 5 jaar wat als een soort van interactieve FMV werkt eigenlijk. Of het is in 3D uitgewerkt of het is er niet :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Ik dus ook niet. ;) Daarom vroeg ik me af of ze er misschien toch zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrite
  • Laatst online: 21-08 18:20
Misschien Myst (deel 4 of 5)? al is dit meer puzzelen dan adventure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er worden nog genoeg adventures gemaakt, alleen liggen die niet bij de FRS en de Dixons omdat de doelgroep klein is. Doordat bijna niemand dus weet dat ze er echt nog wel zijn verkopen ze dus ook slecht (self-fulfilling prophecy). Alleen al in het afgelopen jaar zijn er zeker twintig adventures uitgekomen. De topicstarter vraagt echter specifiek om FMV-adventures, en die zijn er weinig inderdaad.

Er zijn wel wat dingen in ontwikkeling, bijvoorbeeld Yoomurjak's Ring. De Hongaarse versie is af, het schijnt ook in het Engels uit te komen, ooit.

Het Russische Vij neem ik dan weer wat minder serieus. ;)

Oudere games:
- Bad Mojo (onlangs opnieuw uitgegeven door GotGames)
- Black Dahlia
- Byzantine the Betrayal
- Dark Seed 2
- Dark Side of the Moon
- The Daedalus Encounter
- Gabriel Knight 2 The Beast Within: A Gabriel Knight Mystery
- Moordspel
- Myst
- Real Myst
- Myst 2: Riven
- Myst 3: Exile (6 euro in diverse budgetbakken)
- Myst IV (10 euro in diverse budgetbakken)
- Myst 5 (10 euro in diverse budgetbakken)
- Phantasmagoria
- Phantasmagoria 2
- Point of View
- Ripper
- Santa Fe Mysteries: The Elk Moon Murder
- Temujin
- Tender Loving Care (5 euro bij dpluss)
- Tex Murphy Overseer
- Tex Murphy The Pandora Directive
- Tex Murphy Under a Killing Moon
- Urban Runner
- X-Files: The Game
- Zelenhgorm (2 euro bij Bart Smit/Eplaza)
- Zork Grand Inquisitor (6 euro in diverse budgetbakken)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
En vergeet Runaway: A road adventure (of iets dergelijks het heet in ieder geval Runaway) niet! TOch wel 1 van de leukere en mooiere adventures die we de laatste jaren hebben gezien. Deel 2 is uit geloof ik (of komt eraan).

En Dreamfall moet je dan maar echt eens spelen als je van adventures houd. Het spel is mischien niet het beste ooit, maar ik vond de sfeer en het verhaal wel heel erg meeslepend en dat vind ik bij adventures echt geweldig.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 18:23:
En vergeet Runaway: A road adventure (of iets dergelijks het heet in ieder geval Runaway) niet! TOch wel 1 van de leukere en mooiere adventures die we de laatste jaren hebben gezien. Deel 2 is uit geloof ik (of komt eraan).

En Dreamfall moet je dan maar echt eens spelen als je van adventures houd. Het spel is mischien niet het beste ooit, maar ik vond de sfeer en het verhaal wel heel erg meeslepend en dat vind ik bij adventures echt geweldig.
Runaway is een getekende adventure (deel 2 komt in januari) en ook Dreamfall is geen FMV. De voorganger The Longest Journey is overigens vele malen beter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-10 21:28
GAG :)

Ook best een oud spel, maar wel erg leuk (en vooral komisch) en voor een groot deel FMV...

[ Voor 3% gewijzigd door equationunequal op 30-12-2006 18:29 ]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-09 17:06
X-files the game helemaal in video...

Geweldig spel 7 cd's:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 20:55

Distortion

Bottle to Throttle

11th hour
jack the ripper

ik heb ze allebij hier liggen, 6 cd`s elk volgens mij

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Niet online
Super deze lijst. Ik ben ook weer bezig om een aantal van deze games op te trommelen. Gabriel Knight 2, Ripper en Black Dahlia staan al in bestelling. Phantasmagoria 1 en 2, 7th Guest, Myst, X-files had ik al. Het is echt jammer dat dit soort spellen tegenwoordig niet meer gemaakt worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 13-10 16:48

H3llSiNG

Meh.

Weet niet of het je genre is maar in Wing commander 3, 4 en Prophecy zit ook een hoop FMV. 4 heeft nu zelfs een versie met DVD kwaliteit filmpjes en voor Prophecy zijn HQ downloads van de filmpjes op internet te vinden die je dan weer kan intregreren in het spel.

Gabriel knight 2 kan ik me nog goed herinneren.. Nooit uit kunnen spelen omdat de laatste CD kapot was en was volgens de walkthrough bijna op het einde |:( Zouden ze daar niet eens een andere versie van kunnen uitbrengen met DVD kwaliteit ofzo :9

[ Voor 32% gewijzigd door H3llSiNG op 21-03-2007 08:08 ]

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:27
En vergeet natuurlijk Normality niet.
Ik weet niet of iemand het kent, het is een spel uit ong. 1996 of iets in die richting.

Het gaat over een hippie in een 1984-achtige wereld, waarin iedereen gecontroleerd wordt door 'Strange Gizmo's' die in de banken verstopt zitten. Het is de bedoeling de slechte Paul, die de boel met zijn Norms overheerst, van zijn troon te stoten en zijn tweelingbroer Saul weer te vinden. Alleen zo kan Metropolis gered worden.

http://en.wikipedia.org/wiki/Normality_%28video_game%29

Erg komisch, met veel ingame filmpjes, die het hele gebeuren nog leuker maken.

Minpuntje: Hij doet het niet op XP, tenminste, het geluid niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Jakkus op 21-03-2007 08:16 ]

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:17

Vrijdag

De Zwarte

Is In Memoriam niet wat? Ik zag laatst bij de Bart Smit voor twee euro ook het spel Scratches liggen, geen idee wat dat was, maar er was iets van een point&click op de hoes.

En Nomad, dat spel van/met David Bowie, zat daar niet ook veel FMV is?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 13-10 16:48

H3llSiNG

Meh.

Oh en Down in the dumbs en Toonz (adventure met Christopher Lloyd) beide met FMV

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:48
TroonStaal schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 08:22:
Is In Memoriam niet wat? Ik zag laatst bij de Bart Smit voor twee euro ook het spel Scratches liggen, geen idee wat dat was, maar er was iets van een point&click op de hoes.

Oh 'In memoriam' zoek ik al een hele tijd. Die is uitgekomen in een tijd dat ik amper aan geld kwam, en verdween helaas snel uit de winkels... : /
*gaat weer rond snuffelen op het internet* :w

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weltschmerz schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 08:37:
[...]

Oh 'In memoriam' zoek ik al een hele tijd. Die is uitgekomen in een tijd dat ik amper aan geld kwam, en verdween helaas snel uit de winkels... : /
*gaat weer rond snuffelen op het internet* :w
Hee dat spel heb ik, wat een geweldig spel is dat.
Je zit er op een gegeven moment helemaal in (krijg je ineens een email bericht echt freaky) ik zal niet meer verklappen.

Ik kan me nog herinneren dat er ook een duikboot spel was voor op pc (voor 2000), daarin zat je in een duikboot en moest je goed antwoorden op vragen tussendoor zag je videofragmenten aan de hand van jouw antwoorden. Het spel bestaat uit (geloof ik) 4 cd's, ik kan alleen niet op de naam komen.
Iemand een idee?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-10 18:24

HaterFrame

Well... Poo came out!

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 08:44:
[...]

Hee dat spel heb ik, wat een geweldig spel is dat.
Je zit er op een gegeven moment helemaal in.
Daar heb ik ook wel eens wat over gehoord, waar gaat dat ook al weer over?

Vroegah veel Mad Dog Mcree en 11th hour gespeeld, vooral bij de laatste scheet ik altijd in mn broek :+
En je had ook nog Police Quest Swat, die was ook helemaal met video`s in elkaar gezet.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toonstruck is en blijft een geweldige game.. met geweldige humor (wel redelijk oud aan het worden trouwens)Tis niet echt FMV, al doet het wel filmisch aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:48
TroonStaal schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 08:22:

Je bedoeld Omikron [The nomad soul] ? Daar zat vrijwel -geen- FMV in. Zover ik heb gezien alleen ingame filmpjes.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:03
Weltschmerz schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:03:
[...]

Je bedoeld Omikron [The nomad soul] ? Daar zat vrijwel -geen- FMV in. Zover ik heb gezien alleen ingame filmpjes.
Ik was weg van de demo van die game. Ook die soundtrack geweldig :| toch maar eens proberen die te krijgen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:25

Stronkie

Where wind is Trouble

De tijden van FMV adventures zijn voorbij... Ontwikkelaars gaan geen tonnen uitgeven aan de ontwikkeling van het spel.. Het heeft geen groot publiek meer. Destijds was WC4 een erg duur project met de cast van Malcom Mc D. en Mark H. Dus we zullen het moeten doen met de 3D versies van adventures... That Sucks.. Ik Was zelf ook een fan van adventures heb er zat gespeeld.. Maar ze hebben het verkloot door het 3D te maken... Arghhh.. monkey Island 4 (3d) sucks ook

Ik heb zelf met liefde deze gespeeld.

Alle bovengenoemde plus. Day of the Tentacle. Space Quest. King's Quest , Larry, 7th guest, The Dig. Loom, Sam en Max, Lara Bow, Police Quest etc

<sighs> die goeie oude tijden...

Ik herinner me dat mij Soundblaster DVD (jaja single speed) de DVD versie van WC4 zat.. Verrot gespeeld.. Het dvdtje hangt nog bij mij aan de muur LOLZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Niet online
Vroegah veel Mad Dog Mcree en 11th hour gespeeld, vooral bij de laatste scheet ik altijd in mn broek
Mad Dog Mcree was idd wel tof. Die was destijds al een klein beetje interactief.. je kon het spel namelijk op twee of drie manieren uitspelen door de keuzes die je maakte. Jammer genoeg had je op de pc het spel binnen een uur of 1 - 2 uitgespeeld en daar had ik destijds toen iets van 50-60 gulden voor betaald :( Dit was eigenlijk echt een Arcade of CDI met geweer te spel. :)

Lijkt erop dat mijn bod voor Gabriel Knight 2, Ripper en Black Dahlia afketst. De beste man wil er zowat de nieuwprijs voor hebben. Als er nog Gotters zijn die deze spellen en ook 11th hour en Tex Murphy under a killing moon hebben en er vanaf willen, (natuurlijk voor EUR) houd ik mij zeker aanbevolen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik heb ze allemaal nog wel liggen in een doos boven op zolder... (mag niet via hier) stronkie.bf2c [at]hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:56

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Adventure spellen welke mij wel de moeite waard lijken:

Keepsake
Dreamfall: The Longest Journey
Missing: Since January

Deze laaste titel combineert spel met reallife zaken volgens de diverse websites. Lekker creepy :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaNiC_MiNd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 08:47:
[...]

Daar heb ik ook wel eens wat over gehoord, waar gaat dat ook al weer over?

Vroegah veel Mad Dog Mcree en 11th hour gespeeld, vooral bij de laatste scheet ik altijd in mn broek :+
En je had ook nog Police Quest Swat, die was ook helemaal met video`s in elkaar gezet.
Er wordt op een gegeven moment een man/vrouw (ben ik even vergeten) ontvoerd, en de ontvoerder stuurt jouw allemaal raadsels (zelfs video fragmenten) om uit te zoeken waar diegene is. Tussendoor doe je allerlei spelletjes om je zoektocht te bevorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-10 13:19

wjv

Another World ?

Daar is recentelijk een nieuwe versie voor de PC van uitgekomen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 07:16

Valkyre

Kitesurf FTW!

wjv schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:00:
Another World ?

Daar is recentelijk een nieuwe versie voor de PC van uitgekomen !
ow vet heb je toevallig iets van een linkje of wat extra info.
ik ken deze nog van volgens mij de Amiga. vondt het super leuk, alleen snaptte lang niet alles.

heb nooit geweten hoe het nu eigenlijk afloopt :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

'And then there were none...' (wel 3d trouwens) is ook wel aardig om te bekijken. Hoewel er wat mij betreft niks boven Myst gaat. Geweldige sfeer en echte acteurs. :)

[ Voor 10% gewijzigd door _the_crow_ op 21-03-2007 16:03 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 09:48

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Another world. Het 1e deel van dat verhaal was ook al zo vet. Was op de Nintendo ook al lang uit toen. Was echt een kippenvel spel. Maar is niet echt FMV. Wel motioncaptured animatie, maar dat is weer iets heel anders.

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Er is maar 1 ding wat ik wil.. Discworld op de pc :)

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Als ik nu blade runner van Westwood suggereer? Wordt ik zeker maf aangekeken.

Ik vond het wel een mooi spel, interessanter dan de film in ieder geval.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
motormuus schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 23:11:
Er is maar 1 ding wat ik wil.. Discworld op de pc :)
Een game naar de verhalen van Terry Pratchett, juist?

Het is jammer dat die oude spellen volledig 'verdwijnen'. Ook Torrents zullen ze niet eeuwig in leven houden; laat staan games van 6CD's die niet eens deftig werken onder WinXP.

Phantasmagoria vond ik als kind wel geweldig. Weet niet waarom, maar vond het wel 'leuk'.

Grim Fandango vond ik ook adembenemend; heerlijk sfeertje! Alhoewel, FMV? Niet echt dacht ik.

Gabriel Knight, was dat die met die witte gamedoos, nuja, ei-wit, als een laken waar op de cover het gezicht van iemand die schreeuwde door kwam kijken? (Of een demon, dunno, het is al even geleden).

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Niet online
Als ik nu blade runner van Westwood suggereer? Wordt ik zeker maf aangekeken.

Ik vond het wel een mooi spel, interessanter dan de film in ieder geval.
Tof spel, maar geen FMV. Wel een van de eerste real time 3d games afaik. Destijds uitgespeeld... erg van genoten. :)
Gabriel Knight, was dat die met die witte gamedoos, nuja, ei-wit, als een laken waar op de cover het gezicht van iemand die schreeuwde door kwam kijken?
Ja :)

Afbeeldingslocatie: http://www.rivelazioni.com/giochi/avventure_grafiche/images/Gabriel_Knight_2.jpg

[ Voor 72% gewijzigd door Paquito op 22-03-2007 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Raven- schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 00:42:
[...]

Tof spel, maar geen FMV. Wel een van de eerste real time 3d games afaik. Destijds uitgespeeld... erg van genoten. :)

[...]

Ja :)

[afbeelding]
JAAAAAAH die is het! Ik moest daarnet al terugdenken, hoe ik zoveel jaar geleden in de winkels me nog stond te vergapen aan die mooie vrouw achter de kas.... ik bedoel, die mooie covers van die gamesdozen.
The Beat Within, jaja, ... Ging dat niet over een (weer)wolf? De graphics waren 3D dacht ik, maar nogal hoekig.

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

GK2 is dat.. En nee het hele spel is FMV.. Met stilstaande beelden van foto's op locaties.. Ik heb me nog nooit zo vermaakt met die games. Idd Blade Runner heb ik ook nog :)

Mis alleen nog een zooi dozen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:52

Cyphax

Moderator LNX
Mizitras schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 00:42:

Een game naar de verhalen van Terry Pratchett, juist?
Daar zijn er 3 van (games van Discworld). :)
Discworld (idioot moeilijk naar het schijnt), Discworld 2 (prachtige graphics), en Discworld Noir (weer heel wat anders maar erg mooi)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 19:44

yGiDoRp

Sawasdee

kent iemand het spel Sanitarium? die vond ik erg kick.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Pagina: 1