Toon posts:

[Iiyama E2200WSV] geen dvi?]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Gisteren de E2200WS aangeschaft bij Computerland. Dacht ik - het bleek een E2200WSV te zijn. Het verschil wordt nergens op de Iiyama site aangegeven, maar na enig zoeken (en bij het aansluiten) kwam ik er achter: de E2200WSV(-B(1)) heeft geen DVI aansluiting.

De enige hint stond in de manual: http://pitr.net/tmp/connectors.jpg

Ik heb het bij Iiyama gemeld (dit type is niet op de site bekend) en met Computerland gesproken - ik kan 'm omruilen voor een echte E2200WS met 50 euro bijbetalen (399), of mijn geld terug krijgen.

Omdat dit hier ook nog niet bekend lijkt te zijn leek het mij nuttig om hier te posten, omdat de meeste review-sites het onderscheid nie aanmerken. Ook in de pricewatch staat dit scherm als "DVI" scherm aangemerkt.

Heb ik iets over het hoofd gezien?

Pitr

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-07 15:44

jjwa

CZ3 tentmuis

Volgens mij niet. Het is inderdaad zo dat er een versie is met DVI en eentje zonder DVI, waartussen het prijsverschil vaak zo'n 50 euro is. Dit heb ik ook bij andere winkels gezien. Dit is in veel reviews en op veel websites niet erg duidelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door jjwa op 30-12-2006 12:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 'm net zonder problemen terug kunnen brengen bij Computerland.. ik ga 'm wel bij Salland halen, voor 338 :-)

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:59
Ik ging eergisteren om een nieuw scherm. Er stonden er 9 bij vandenborre en geen enkel had DVI!! Ik dacht dat dit al standaard was 8)7 Nuja, een 205BW samsung besteld en het was allemaal in orde. Ik vind het toch maar raar dat zoveel nieuwe flat screens geen dvi hebben.

http://specs.tweak.to/16567

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Was het niet iets met een speciale belasting op DVI-schermen? Al meende ik dat deze (althans in Nederland) alweer afgeschaft was.

Verwijderd

Topicstarter
Het blijkt een B-lijn te zijn, die nu massaal in de aanbieding gedaan is. Bij Graficall heb ik een DVI-versie opgepikt. Volgens Graficall is de "echte" erg slecht te krijgen, en zeker niet voor de prijzen die in de pricewatch staan.

Ik heb er 389 voor betaald.

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-07 16:27
Goed dat ik dit ff lees.
Was van plan morgen dat ding ook te kopen.
toch maar ff een ander zoeken.

Verwijderd

als je het grote 22" topic had gelezen had je het geweten ;)

de E2200WSV is de versie met alleen VGA

en de E2200WS heeft wel gewoon DVI én VGA

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2007 00:17 ]

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:23:
Het blijkt een B-lijn te zijn, die nu massaal in de aanbieding gedaan is. Bij Graficall heb ik een DVI-versie opgepikt. Volgens Graficall is de "echte" erg slecht te krijgen, en zeker niet voor de prijzen die in de pricewatch staan.

Dus als ik een exemplaar mét DVI aansluiting (E2200WS) koop, is het er niet een uit de B-lijn?

-edit-

In de pricewatch staat wel DVI vermeldt bij de E2200WSV: pricewatch: Iiyama ProLite E2200WSV-B1 (22", 5ms, D-Sub/DVI-D, Zwart)

De E2200WSV-B1 kost nu 299 euro bij Mycom, de iiyama 22" E2200WS-B1 drie tientjes duurder, namelijk 329 euro.

[ Voor 23% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 22-03-2007 03:53 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:23:

Had je wel de Prolite versie dan, dat mis ik in je type aanduiding.
Pagina: 1