.TS bestand streamen naar Xbox 360?

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-07 17:45
Hallo,

Ik hoop dat ik het goede forum heb gekozen voor mijn vraag:

Na lang klooien is het mij gelukt om met Tversity HD WMV filmpjes te streamen van mijn pc (met MCE 2005) naar mijn Xbox 360. De Media Center functie geeft steeds aan "Video not supported with Remote" oid, dus heb ik het met Tversity geprobeerd.

Als er dus andere betere manieren zijn dan hoor ik dat graag.

Mijn probleem is echter dat ik een aantal HD films heb in .TS formaat. Helaas speelt me xbox 360 die niet af. Nou lijkt het mijn logisch om die TS films te converteren naar WMV formaat. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik dat kan doen. Weet iemand een geschikt programma hiervoor?

Ik heb HDTVtoMPEG geprobeerd....deze geeft de foutmelding "No channels found"
Verder heb ik Transcode 360 welke ook achter elkaar een zooi fout meldingen geeft als ik op encode heb geklikt.

Mijn vraag is dus: Hoe kan ik TS streamen? Is er een mogelijkheid om die bestand direct te streamen op een andere manier of moet ik ze eerst converteren naar WMV?

Alvast bedankt allemaal

Flickr

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-07 22:58
Nope, verkeerde subforum. Die gaat behoorlijk richting de software kant als het niet al enkel software gericht is :P Tikje naar CSA dus :)

• rkrythe
Crash schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 11:11:
Nope, verkeerde subforum. Die gaat behoorlijk richting de software kant als het niet al enkel software gericht is :P Tikje naar CSA dus :)
hmm idd..tnx voor de move

Flickr

• rkrythe
er is vast wel iemand hier die een TS HD movie op zijn Xbox360 heeft kunnen kijken...

toch....? :X

Flickr

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Jep,

Google op hdtvpump, installeer dit en je kunt rechtstreeks TS files (mpeg2) streams afspelen :) Tenminste, dat deed voor mij de truck ;)

• rkrythe
kazuka schreef op maandag 01 januari 2007 @ 11:40:
Jep,

Google op hdtvpump, installeer dit en je kunt rechtstreeks TS files (mpeg2) streams afspelen :) Tenminste, dat deed voor mij de truck ;)
Ja dat hdtvpump heb ik er op staan. Hij staat ook vermeld bij de plugins van media player.
Wat ik trouwens ook vreemd vind is dat ik geen media kan share. Ik heb die optie bij WMP 11 niet.

Flickr

Pagina: 1