Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke telefoon, met goed adresboek ?

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-11 22:54
Ik ben op zoek naar een (met abbonnement, ik denk aan 20 a 25 euro in de maand) goed te betalen telefoon (liefst gratis).
Deze telefoon moet een goede belkwaliteit hebben en het is van belang dat het adresboek meer dan alleen telefoonnummers op kan slaan. Hier moeten ook adressen, functie van de persoon in kwestie e.d. in opgeslagen kunnen worden.

Mijn Nokia 6151 (met S40 software meen ik) kan dit niet, en een PDA achtige telefoon is me te prijzig.

Wat zijn mijn opties ? Kan de nokia N73 bijvoorbeeld aan mijn eisen voldoen ? (de S80 software heb ik nog nooit kunnen uitproberen)

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:07
Op mijn Nokia 6681 (S60 geloof ik?) kan je Voornaam, Achternaam, Bijnaam, Bedrijf, Functie, Telnrs, Fax, Email, Semafoon, Webadres, Adres, Verjaardag en een Notitie allemaal toevoegen bij contacten. Ik neem aan dat dat uitgebreid genoeg is voor je?

• Randy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:01
Met mijn K800i kan ik:
Naam
Mobiel
Vast Nummer
Email-adres
Webadres
Titel
Bedrijf
Adres
Info
Verjaardag

weet niet of dit genoeg is, maar het is iig al iets ;)

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:02
In mijn SE W950i
First name
Last name
Mobile (3x)
Phone (3x)
Email (3x)
Page (3x)
Web page (3x)
Title
Group
Job title
Company
Birthday
Address (2x)
City (2x)
ZIP code
County (2x)
Country (2x)
Fax
Ringtone
De velden welke 3x beschikbaar zijn 1 algemene, 1 thuis en 1 werk. En je hebt nog een vrij notitie veld. Toestel valt alleen niet in de categorie "gratis tot aanttekkelijk geprijst".

In mijn SE K750i ging ook zoiets, maar dan konden de meeste dingen maar 2x ipv 3. Daarin heb je dus ook dingen als jobtitle, website, etc. Dat toestel is ook aantrekkelijker geprijst (erg prettig toestel overigens).

[ Voor 26% gewijzigd door frickY op 30-12-2006 14:06 ]

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-11 12:52
Ikzelf heb een Qtek9100, heel relaxt. Zit ActiveSync op en kan je dus synchen met een exchange server. Zo heb je dus AL je adresgegevens bij de hand die je ook in je outlook zou hebben staan. Nu zag ik op www.bellen.nl een soortgelijke Qtek staan, ook met windows mobile 5 (kan je leuk tomtom op knallen), dus ik VERMOED dat deze het ook zal ondersteunen.

Als je deze icm een orange 2 jarig abbonement van 25 eurie de maand zou nemen, heb je hem al gratis. Over de kwaliteit van het toestel durf ik niets te zeggen, maar de 9100 vind ik leuk. Ik geloof dat T-mobile de Qtek9100 een andere naam heeft gegeven, maar eigenlijk exact hetzelfde is, maar met aangepaste firmware van T-mobile zelf. (maar WEER draaiend op Windows Mobile 5 en dus ook active sync)

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-11 22:54
Oké, bedankt ! Ik weet genoeg _/-\o_

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Dan kan deze gelijk op slot. Overigens had je ook wel iets meer onderzoek kunnen doen vooraf.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.