Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Vista look in XP met de vista transformation pack*

Pagina: 1
Acties:
  • 69.338 views sinds 30-01-2008

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 20:35
Eigenlijk werkt windows xp nog goed genoeg.

De games draaien op dit moment beter en de hardware die je op dit moment hebt is volledig xp compatible.

Maar toch ziet Vista er net iets gelikter uit.

Hier is de oplossing:

De vista transformation pack.

Hiermee kun je die zelfde coole aero look van vista op je xp increeren en zelfs een sidebar met gadgets, voeg daar internet explorer 7 aan toe en het lijkt net alsof je vista draait _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ .

Hier kan je er meer overlezen:

http://www.windowsxlive.net/?p=361

Belangrijke tip: Maar wel eerst een backup van je OS met bijv ghost of zo, voor het geval dat het mis gaat. Bij mij werkt het perfect

Afbeeldingslocatie: http://www.windowsxlive.net/screenshots/vtp/desktop.jpg

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
mooi!
maar zal wel een sloot aan geheugen en proccesor kracht opslurpen:P

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 20:35
Cubic X schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 08:38:
mooi!
maar zal wel een sloot aan geheugen en proccesor kracht opslurpen:P
Dat valt erg mee. Op dit moment is mijn geheugen gebruik met taskmanager en internet explorer geopend zo'n 418MB. Niet active systemen CPU 97-98 procent.

Ook de game perfomance lijd er niet onder, ik blijf mijn rond de 4350 in 3dmark06 zitten, terwijl ik bij vista terugging naar 2600.

Ik heb vista wel op mijn pc (als dual boot), maar ik denk dat ik nu voorlopig xp met deze look ga gebruiken.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• plastronneke
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-12-2010
Het ziet er inderdaad wel goed uit. Het geheugen en processorgebruik is inderdaad niet meer dan anders.
Dit voelt compleet anders aan dan de XP-skin, heel leuk vind ik. Ik vond Vista er goed uitzien maar wou het zelf nooit installeren ivm. systeemeisen, controle etc. (maar dit is een ander onderwerp). Zeer goed alternatief voor mij!
Ik vind de font-stijl wel veel op linux lijken ...

• jens17
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-11 11:55
nu heb je de grafische schil maar vista misschien, maar bij verre niet de veiligheid ed. :)

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11 18:20

Ray

mmm ziet er wel leuk uit, gat het is uitproberen. heb vista ook al een poos in huis maar nog geen zin gehad voor een install :)

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11 16:22

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Heb die aero theme er uitgehaald en daarna vtp weer gedeïnstalleerd, hierna theme weer teruggeplaatst en voilà, XP met Vista looks. (wel gepatchte uxtheme.dll nodig).

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• BoutWout
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-09 10:56
Zier er goed uit, maar 418MB voor een machine die alleen maar IE een Aero look draait is wel veel. Aan de andere kant als je PCtje VIsta Capable is, dan zit je waarschijnlijk toch minimaal op 1024MB en zal een MBtje hier of daar je een zorg zijn.

Red een boom, eet een bever

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-11 20:55
Wat je computer langzamer zou kunnen maken is de extra programma's die meegeleverd worden. Zoals een programma voor die thumbnails onderin je taakbalk. Of voor de extra shaduw, of die sidebar. Daar word het langzamer van.
Maar verder doet VTP niks anders dan je theme, geluidjes en icoontjes aanpassen (dat wil zeggen, over de oude heen kopieren). Dus wat dat betreft, kan het ook helemaal niet langzamer worden.

Ikzelf vind het vrij irritant dat bij deze computer, je die informatiebalk niet meer links hebt, maar onderin. Als je dan een video aan klikt, dan word die balk ineens groter, en kun je je geselecteerd bestand niet meer zien.

Verder werkt het eigenlijk behoorlijk goed.

Ik heb alleen niet dat glas gebeuren (dus dat die balken doorzichtig zijn om je Windows heen).
/edit Ik zienet dat je daarvoor WindowsBlinds moet hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door eX0duS op 30-12-2006 10:38 ]

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:11
CAP-Team schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 10:16:
Heb die aero theme er uitgehaald en daarna vtp weer gedeïnstalleerd, hierna theme weer teruggeplaatst en voilà, XP met Vista looks. (wel gepatchte uxtheme.dll nodig).
care to share? :)

Leaping Lab Rats!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Heb hem compleet geinstalleerd en mijn PC netjes gereboot, maar ik merk totaal geen verschil. :+

Komt misschien omdat ik een gestripte XP heb waarin alleen de "klassieke look" zit. Nou ja, die look heb ik dan overschreven met de "Energy Blue" look en dat is een net iets mooiere look dan de standaard XP look. Wel jammer, iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Laat die nou net één van de dingen zijn die ik minder vind van nieuwe OSen. Al die onnodige eye-candy. XP draait hier ook altijd in klassieke modus.

Default blanke hetero

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb een tijdje geleden voor XP zo'n transformation pack gebruikt (van Crystal nogwat), maar ik moet zeggen dat deze er een stuk beter uitziet. Kudos aan de makers! :)
Echt heel erg netjes :)
Kan je ook de officiële gadgets in die sidebar draaien?

Nu nog XP net zo vlot maken als Vista :+

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:21

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Dat ziet er idd heel netjes uit zo, en helemaal als je naar het geheugen/cpu gebruik kijkt :)
Kan iemand vertellen of screens posten van het startmenu en controll panel enzo.. ik neem aan dat die er nog uit zien als in XP.. want die vind ik zelf toch fijner dan die in vista...

[edit]
Nog een vraag.. hoe gaat ultramon (dual screen progsel) hier mee om? Neemt hij deze startbalk gewoon zo over of gaat hij er over zeuren?

[ Voor 21% gewijzigd door Spike_wolf op 30-12-2006 12:39 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Fire69
  • Laatst online: 16:03
Hoe krijg je die transparante randen er eigenlijk rond?
Ik had op de site gelezen dat je eerst WindowBlinds moet installeren. Dan heb je idd de randen, maar als je dan het VTP erop zet, zijn ze terug weg? :?

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:32
Weet je misschien de oplossing voor de vista startbalk.. Heb dit pakket al een x eerder geïnstalleerd maar ik krijg maar een halfrondje bij die start button! Nu zie ik bij jou plaatje dat jij wel het gehele logo hebt.. Hoe fix je dat.?

(edit) Fix:

Q: Why does the start button appear cut off at the top?
A: Without using any third party applications, the start button cannot extend beyond the limits of the task bar, therefore the button is cut off. In other words, it's meant to be like that. Here is an application that can do that: http://www.jcxp.net/forum...x.php?s=&am...ost&p=72436

[ Voor 44% gewijzigd door _VooDooMen_ op 10-02-2007 19:25 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 23:34
ik heb het ook geinstalleerd, ziet er echt helemaal top uit :)

Ik snap alleen niet hoe ik die glazen look krijg, dat je taakvensters half doorzichtig zijn dat is juist het mooiste er aan en ik d8 dat het juist wel mogelijk zou zijn...

Inventaris | WhatPulse

Verwijderd

De xp manier van styles weergeven kan van origine niet transparant bezig zijn. Dat mis je dus zeker als je de style van Vista in xp probeert (ik wil hem ook btw :) Care to share? :X) .
Verder ben ik benieuwd of Ebayzo wel zijn themes service heeft uitgeschakeld, anders heeft die Windows Classic style geen nut :+

edit:

WindowBlinds werd al genoemd, maar ikzelf gebruik graag Objectbar (ook van Stardock) om het startmenu te vervangen met customizable widgets en actions. Uitklapbare hardeschrijven O+)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2007 02:35 ]

Verwijderd

Kan hem niet downloaden :| Je moet naar zo'n forum, maar je kunt je niet aanmelden, terwijl je ingelogd moet zijn om die topic te bekijken.

Verwijderd

Heeft iemand misschien een direct linkje, zonder te hoeven inloggen e.d.?
Zou het wel ergg graag willen proberen ;)

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:55

Verwijderd

Hallo, ik heb een probleempje met het installeren van de vista look, ik kan het namelijk niet uitpakken. Wie kan mij helpen aub??

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:08

Jimbolino

troep.com

het is een zip van 30mb, wat is het probleem?

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:58
Bij mij werkt het ook nog niet helemaal lekker...
Ik heb eerst WindowBlinds geinstalleerd (is 108 Mb, wat veel eigenlijk....), toen ook dat glass2k erop gezet.
Daarna mijn Vista Transformation pack gedownload. Maar ik kan nog niet zeggen dat ik alles zo mooi vindt. Het gewone achtergrondscherm is netjes, maar in outlook wordt ineens een vet oude stijl gehanteerd, dat er nu niet uitziet. Grijs enzo... En mijn browser (Firefox) heeft helemaal geen glazig effect.. Ook de mappen hebben nog de oude XP stijl qua kleur...

Verder stond er ook:
Voor vensters en knoppen kies je "Aero Style", als kleurcombinatie neem je "Glass-Dark" en als lettertype "Segoe UI". Klik dan op toepassen, gevolgd door ok.
Maar deze kleurencombinatie staat er helemaal niet bij mij... Bij mij staat er alleen Default Pane, Details Pane of Tasks Pane. En bij Vensters en knoppen staat bij mij geen Aero Style, maar wel Windows Aero.. Ik denk dat dat hetzelfde is? Of doe ik nog iets fout???

Ik wil dit ook graag, want zoek dit al langer... Maar weet dus niet waarom het er bij mij nog anders uitziet.. Wie helpt me?

En zijn die extra programma's als Glass2k en WindowBlinds echt nodig? Of kan ik die er gewoon weer afgooien en is dat onzin?

• Goofyduck384
Niemand?

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-11 12:32
Ik heb glass2k niet gebruikt, alleen Blinds end at werkt perfect (ronde start button, en glazige effects). Vooral die tool-barmet je klok/weer/nieuws is echt mooie onzin...

• Jimbolino

Jimbolino

troep.com

ik heb alleen de transformation pack geinstalleerd, en bij mij zag het er wel goed uit.
De style was semi-doorzichtig, dus niet helemaal aero, maar goed genoeg.

• Goofyduck384
mmm, vreemd...
Mijn taakbalk is mooi zwart en ook doorzichtig. Ook die dingen aan de rechterkant zijn dit wel...
Maar het is net alsof het transformation pack de rest niet pakt. Mijn msn is gewoon nog oude stijl, en mijn internetbrowser en mijn mappen zijn ook nog gewoon oude stijl.... Wel de lettertypes veranderd, maar niet de kleuren of de doorzichtbaarheid..

Iemand enig idee hoe dit kan?

ps: ook mijn outlook gebruikt ineens de klassieke look van XP, iets wat ik afschuwelijk lelijk vind... Waarom kan niet gewoon alles dezelfde kleuridee als mijn taakbalk?

Verwijderd

Jimbolino schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:43:
ik heb alleen de transformation pack geinstalleerd, en bij mij zag het er wel goed uit.
De style was semi-doorzichtig, dus niet helemaal aero, maar goed genoeg.
Ik had het eerst ook, met 'betaalde' windowsblind zodat ik aero had.
Nu heb ik Vista Home Basic wat geeneens Aero heeft :')
Maar mn systeem is wel naar de klote gegaan door dat transformation pack.
Mn windows werd er steeds langzamer van en liep telkens vast daardoor.

• Jimbolino

Jimbolino

troep.com

heb het transformation pack er ook maar af gegooid, omdat de snelheid er niet beter op werd.

Ook de side-bar was erg minimaal nagemaakt...

• jaapbaardaap
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-10 09:53
jens17 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 09:51:
nu heb je de grafische schil maar vista misschien, maar bij verre niet de veiligheid ed. :)
hier: www.microsoft.com/athome/security/spyware/software

kan je windows defender downloaden voor xp. Dit is dezelfde als Vista gebruikt :)

wanneer je een illegale versie van windows xp hebt (dus niet kunt valideren) kun je deze torrent downloaden (maar dat gaat wel erg traag!)

Mag je op een andere manier zoeken, ook goed?

[ Voor 9% gewijzigd door alt-92 op 09-05-2007 09:57 ]

• jaapbaardaap
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-10 09:53
jaapbaardaap schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:50:
[...]

hier: www.microsoft.com/athome/security/spyware/software

kan je windows defender downloaden voor xp. Dit is dezelfde als Vista gebruikt :)

wanneer je een illegale versie van windows xp hebt (dus niet kunt valideren) kun je deze torrent downloaden (maar dat gaat wel erg traag!)

[mbr]Mag je op een andere manier zoeken, ook goed?[/mbr]
jawel alleen ik wou ff een oplossing geven en als je een andere wil gebruiken kan je dat ook doen;)

Verwijderd

Werk sinds een paar dagen ook met dit Vista pack. Ziet er goed uit! :) Heb alleen één probleempje; de 3 knopjes minimaliseren, klein/groot, en venster sluiten (die in elk venster uiterst rechtboven worden weergegeven) zijn ietwat in elkaar geschoven, waardoor het soms lastig is om de goede te pakken. Behoorlijk irritant dus! Iemand dit probleem ook (gehad)? En wat kan ik er aan doen?

Verwijderd

Hey ik heb past het vista transformation pack geinstalleerd, maar ik zit met het volgende probleem:
Afbeeldingslocatie: http://img182.imagevenue.com/loc554/th_72707_bahuuuuuuuuuuuuuu_122_554lo.JPG
Er is iets fout bij het icoontje, dat te ver naar rechts staat, ik heb het al gereinstalleerd, maar dat had geen effect. Wat nu te doen?

• Isnowiz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:42
Henkus schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 09:00:
[...]

Dat valt erg mee. Op dit moment is mijn geheugen gebruik met taskmanager en internet explorer geopend zo'n 418MB. Niet active systemen CPU 97-98 procent.
Nou, ik heb met MSN, Winamp, Firefox, Folding@home en nog een programma open maar 213 MB in gebruik, dus ik vind het behoorlijk veel, die 418 MB...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:28:
Hey ik heb past het vista transformation pack geinstalleerd, maar ik zit met het volgende probleem:
[afbeelding]
Er is iets fout bij het icoontje, dat te ver naar rechts staat, ik heb het al gereinstalleerd, maar dat had geen effect. Wat nu te doen?
Ook is de startbalk een beetje naar links verschover 2 MM ofzo, zie plaatje.

Verwijderd

Dat had ik ook al gezien, maar dat is het probleem niet, en de link werkt niet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 20:00:
[...]

Ook is de startbalk een beetje naar links verschover 2 MM ofzo, zie plaatje.
Ook zijn rechtsboven de knoopjes (minimaliseren, kleiner maken , en sluiten) heel dicht op elkaar gedrukt en is er maar de helft zicht baar van , tenzij ik ervover heen ga. Dan komt die naar boven en zijn de andere maar voor de helft weergegeven. ( het is ook een soort kickje :P )

En hoe krijg je nou die glaseffecten , het is mij niet gelukt met windows blinds 5.5 :(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2007 09:29 ]

• Demon_Eyez
  • Laatst online: 24-11 12:55
Ik krijg het hier ook niet voor elkaar met Windows Blinds 5 en Vista pack.

Zodra ik de Vista skin apply in Windows Blinds, dan verdwijnt de taskbar, word het systeem bagger traag en raken m'n menu's corrupt.

Het vage is dat wanneer ik dan kies voor "Unload Windows Blinds", ik wel een loading screen zie, die dus trampsarant is en in perfect glass style.

Probleem ligt bij Windows Blinds , want ik heb dit ook zonder die transformation pack. Iemand een idee wat er fout gaat bij Windows Blinds?

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Verwijderd

In de laatste Computer Totaal staat een handleiding om dit pakket te installen en wat je zoal moet doen en waar je rekening mee moet houden.
Verder een gratis optie om de transparantie voor elkaar te krijgen plus veel tips.
Lijkt wel reklame (wil alleen helpen) maar daar staan antwoorden in op vragen die hier steeds terugkomen.

• Demon_Eyez
  • Laatst online: 24-11 12:55
hmmm, da's weer een tijdje geleden dat ik dat blad las. Heb m'n abbo toen opgezegt nadat ik Tweakers en GoT ontdekte :)
Straks toch eens langs de readshop

Heb nu Window Blinds 5.5 draaien ipv 5.0 en nu gaat het wel goed. Alleen nog even uitvogelen hoe ik de taskbar en het start menu van het Transformatipon pak gebruik en niet die van de Window Blinds Vista skin pack. In laatstgenoemdee werken de"Log off" en "Shut down" knoppen niet en is m'n user icoon pleite :?

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:25:
Werk sinds een paar dagen ook met dit Vista pack. Ziet er goed uit! :) Heb alleen één probleempje; de 3 knopjes minimaliseren, klein/groot, en venster sluiten (die in elk venster uiterst rechtboven worden weergegeven) zijn ietwat in elkaar geschoven, waardoor het soms lastig is om de goede te pakken. Behoorlijk irritant dus! Iemand dit probleem ook (gehad)? En wat kan ik er aan doen?
Niemand een idee?

Verwijderd

Misschien ligt het aan je resolutie?
Ik heb het ook een tijdje gehad, maar ik kreeg een verklote startknop (lag ook aan resolutie :P )

• necessaryevil
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:16
-Bij mij geeft visaltooltip een foutmelding bij het opstarten Erreur icone barre des taches", maar het functioneert wel.

-Er is een melding "changing style" bij het opstarten

-Het windows vista boot logo ziet er prehistorisch uit ( of hoort dit zo? )

Iemand een idee hoe je dit weg kunt oplossen of weghalen?

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-11 16:27

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Ik heb het vanavond ook maar eens geprobeerd en op het eerste gezicht bevalt het wel. Ik koos voor alle standaard opties. Dus sytem files aanpassen en Aero look Vista standaard. PC heeft 2 GB intern en draait nu bij start op 266MB geheugen. Ik laadt dan Deamon tools, Haupauge IR- dongle , Comodo firewall,AVG en nog 3 dingen die met het transform pack mee kwamen.

Comodo moppert dat de sidebar het internet op wil en zelfs al zeg ik "allow every time" toch moet ik bij het opstarten weer zeggen dat sidebar.exe niet erg is.

Dat windows bolletje waar eerst start zat is niet meer rond als je "auto hide taskbar" kiest. Er blijft dan een lijntje bovenop waardoor die wat afvlakt. Als ik in My Computer kijk dan krijg ik meteen de opmerking dat ik Live Messenger moet starten als ik wil folder sharen. De sidebar maakt het deel van de Desktop dat bedekt wordt onbereikbaar. Als je per ongeluk de sidebar uitzet is er niet een handig knopje om 'm weer terug te krijgen (nog niet gevonden althans) Het is idd wat rommelig na gemaakt maar aangezien het XP blijft zie ik het weer als een hele kekke feature :P

Wat ik jammer vindt is dat de kleuren en vormen niet altijd en overal dat zwarte kleurtje hebben. Dat paarslichtblauwe kleurtje van de explorer vensters vindt ik niet zo heel geslaagd. Ik denk ook btw dat er niks doorzichtig is bij mij omdat ik maar een AGP kaart heb (GFFX 7600 oid)

Ben er al met al wel blij mee. WMP-11 was al Vista kleur en nou ziet het geheel er strakker uit.

PS> Wat zou het beste lettertype zijn op een TFT (1280*1024) met cleartype aan?

[ Voor 6% gewijzigd door ROFLASTC op 16-06-2007 23:47 ]

And it goes BRAAAAAPP!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

necessaryevil schreef op zondag 27 mei 2007 @ 19:06:

-Het windows vista boot logo ziet er prehistorisch uit ( of hoort dit zo? )
Heb ik trouwens niet eens. Staat nog gewoon XP :P Terwijl ik toch alle opties heb aangevinkt.

And it goes BRAAAAAPP!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Misschien dat ik iets verkeerds heb aangeklikt en daarom geen doorzichtige vensters heb. Kan ik het transformation pack gewoon weer overnieuw installeren zonder gedonder?

And it goes BRAAAAAPP!

Verwijderd

Versie 7 is uit.

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-11 16:22
ROFLASTC schreef op zondag 17 juni 2007 @ 00:00:
Misschien dat ik iets verkeerds heb aangeklikt en daarom geen doorzichtige vensters heb. Kan ik het transformation pack gewoon weer overnieuw installeren zonder gedonder?
zelfde probleem hier op zowel Desktop (MCE) als Laptop (XP PRO), heb het al opnieuw geïnstalleerd, geen verschil. Heb jij dit al opgelost ?

/dev/null

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

vriesdude schreef op zondag 08 juli 2007 @ 22:31:
[...]

zelfde probleem hier op zowel Desktop (MCE) als Laptop (XP PRO), heb het al opnieuw geïnstalleerd, geen verschil. Heb jij dit al opgelost ?
Het laatste wat ik kon vinden was de opmerking voor "Glass" dient men te betalen. Dus heb ik het maar laten zitten. Ik draai nu de standaard look.

And it goes BRAAAAAPP!

Verwijderd

Ik ben net ook even bezig geweest om het erop te krijgen maar het wil niet echt lukken, hij vraagt op laatst of ik de Windows Setup folder moet selecteren om de bestanden eroverheen te zetten.
Ik heb C:Windows geprobeerd maar deze wil hij niet pakken, weet iemand hier wat ze bedoelen met de Windows Setup folder?

Edit: Ik heb hem nu wel erop kunnen krijgen maar zonder de mooie aero balken, dit moet je weer omzeilen met iets geloof ik. Hoe hebben jullie dit gedaan?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 16:27 ]

• Chalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-11 18:55
Wat is eigenlijk de oplossing als de theme geinstalleerd is, maar niet goed werkt (d.w.z. startbalk die niet goed is, of de aangegeven 3 knopjes in de balk rechtsboven.). Kun je dan de themepack gewoon deinstalleren, en is dan alles weer terug in de oude staat?

bvd :)

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Saiyan Extreme schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 14:13:
Wat is eigenlijk de oplossing als de theme geinstalleerd is, maar niet goed werkt (d.w.z. startbalk die niet goed is, of de aangegeven 3 knopjes in de balk rechtsboven.). Kun je dan de themepack gewoon deinstalleren, en is dan alles weer terug in de oude staat?

bvd :)
Net het pack er weer afgehaald maar de helft blijft staan, dwz alle "plaatjes" Dus Explorer ziet er nog Vista uit maar alle Theme onderdelen zijn weg, sidebar ook.

And it goes BRAAAAAPP!

• Chalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-11 18:55
ROFLASTC schreef op zondag 29 juli 2007 @ 10:55:
[...]

Net het pack er weer afgehaald maar de helft blijft staan, dwz alle "plaatjes" Dus Explorer ziet er nog Vista uit maar alle Theme onderdelen zijn weg, sidebar ook.
En dat kun je dan weer weghalen door de orginele XP theme bij "Eigenschappen voor beeldscherm" weer in te stellen?

In ieder geval bedankt! :)

Verwijderd

Ik heb het nu nog steeds bevalt prima! :)

• davidov2008
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 11:59
Fijn dat je daarvoor een 3 jaar oud topic omhoog knalt :P Misschien tijd voor overstap naar Windows 7 ;)?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

:z oude koe - lekker laten slapen en niet in de frikadellen verwerken a.u.b....

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.