T-Mobile web'n'walk te snel?!

Pagina: 1
Acties:

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Omdat mijn kabel er op het moment uitligt (bank kan blijkbaar betalingsopdrachten naar iemand met een "@" in de naam niet zomaar verwerken... |:() heb ik eens geprobeerd om mijn SE M600i aan te sluiten op mijn computer en te gebruiken als gprs-modem. Het "probleem" is dat het te goed werkt...

Ik gebruik de Sony Ericsson software zelf om de verbinding tot stand te brengen, het enige wat ik heb ingevoerd is dat de Access Point Name "internet" is, zoals aangegeven op de t-mobile site. De SE Mobile Networking Wizard heeft zelf de rest van de gegevens ingevuld en hij connect prima. Op 460.8 Kbps volgens Windows. Wat dus veel te snel is voor web'n'walk (Pocket Internet Totaal). T-Mobile site: "De snelheid van Pocket Internet Totaal is maximaal 64 kbit per seconde". Ik heb de 55 kB/s al gehaald.

Zijn er anderen die dit tegen zijn gekomen? Ik kan me niet voorstellen dat T-Mobile me deze snelheid zou willen bieden voor nog geen tientje in de maand en vraag me af hoe het nou komt dat ik toch met die snelheid aan de gang kan...

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-12 18:57

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Je weet heel zeker dat je niet via de WiFi van de buurman/-vrouw aan het surfen bent?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:08

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Volgens mij is dat de snelheid van de verbinding die de computer heeft met de telefoon. Dus als je data verplaatst van de computer naar de telefoon, loopt dit met (max) 460 KB/s binnen.Je telefoon heeft nog steeds een maximale internetverbinding van 64 KB/s, maar dat weet je computer niet. Het is hetzelfde wanneer je een (wired) router hebt, je computer zegt dat hij met 100 MB/s verbinding heeft, dat klopt, maar dat is de verbinding met de router, je internetverbinding is nog steeds trager dan de 100 MB/s.

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je had deze vraag beter kunnen stellen in het GSM-GPS-PDA forum...
T-mobile zegt inderdaad dat de snelheid maximaal 64kb/s is, maar in werkelijk halen mensen soms nog meer omdat T-mobile de snelheid nog niet gecapped heeft (UMTS,HSDPA)