Mijn probleem is als volgt:
Ik poker veel online, en wil in Excel graag uitrekenen wat mijn dagwinst is.
Dit wil ik doen door in kolom A mijn beginsaldo van de dag te zetten, in kolom B mijn eindsaldo van de dag, en vervolgens in Kolom C het resulaat weer te geven. Dit vervolgens herhaald voor elke dag. Kortom, een formule waarmee ik alleen maar mijn begin en eindsaldo elke dag in hoef te voeren, waarna in de kolom ernaast automatisch het resultaat verschijnt.
Op deze manier:
--------A----------------B------------------ C
Beginsaldo $--Eindsaldo $--Dagresultaat
----2300-----------3726,47---------1426,47
Welke formule moet ik hiervoor gebruiken, zodat in veld C1 automatisch het resultaat van A1 en B1 komt te staan, in C2 het resultaat van A2 en B2, enzovoort?
Ik poker veel online, en wil in Excel graag uitrekenen wat mijn dagwinst is.
Dit wil ik doen door in kolom A mijn beginsaldo van de dag te zetten, in kolom B mijn eindsaldo van de dag, en vervolgens in Kolom C het resulaat weer te geven. Dit vervolgens herhaald voor elke dag. Kortom, een formule waarmee ik alleen maar mijn begin en eindsaldo elke dag in hoef te voeren, waarna in de kolom ernaast automatisch het resultaat verschijnt.
Op deze manier:
--------A----------------B------------------ C
Beginsaldo $--Eindsaldo $--Dagresultaat
----2300-----------3726,47---------1426,47
Welke formule moet ik hiervoor gebruiken, zodat in veld C1 automatisch het resultaat van A1 en B1 komt te staan, in C2 het resultaat van A2 en B2, enzovoort?
[ Voor 19% gewijzigd door lvanhoe op 30-12-2006 05:11 ]