Toon posts:

Hulp gevraagd bij error

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een 1024mb geheugenkaart in mijn pc gezet, en hij doet het prima.

Voordat ik de kaart erin zette kreeg ik bij "Guild Wars" de volgende error:

http://members.home.nl/jokestokwielder/error.txt

En ik dacht dat het met meer geheugen was opgelost, maar dat was niet zo..nog steeds dezelfde error.

Iemand die mij kan helpen?

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:03
Ik herken volgens mij dit probleem van een maatje van me

krijg je dit meteen als je GW opstart ?

of als je in je loading screen ben voor je user / w8 en je dat schip ziet met water ? want die maat van me had dat zodra de camera ging moven en bewegen van het schip liep hij vast met de zelfde error
overgens ook een paar x gelijk nadat je het opstarte

probeer anders eventueel wat oudere drivers van ATI want zon kaart heb je als ik het text bestandje ff zo door geraaasd heb

kan zijn door nieuwe driver niet goed is in combinatie met een update bv van guildwars (kan hoor verder geen idee van )\

denk een oudere driver proberen van je ati kaart beste optie is
vertrouw je dan alsnog het geheugen niet ?
download memtest x86 geloof k kan je je geheugen mee testen als je op een floppy/cd brand vanaf opstarten en hij checkt je ram op errors

succes

Verwijderd

haal het oude geheugen er eens uit en kijken of je dezelfde melding krijgt.

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Als je het geheugen vermoed, waarom dan niet eerst eens even Memtest86 laten draaien ?

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-04 15:24

The.Force

*Bauer Addict

*--> LogQueue <--*
(2) Texture '' file not found

Ben je zeker dat het spel goed geïnstalleerd is?

System Specs!

Verwijderd

Topicstarter
@Mektheb: Dit gebeurt niet meteen als ik opstart, maar na enkele minuten pas.
@rvdbee: Mijn oude geheugen is een dual ddr...kan dat problemen geven met een ddr?
@Herby: Memtest moet toch een nacht draaien? En wat krijg ik daarbij te zien?
@The.Force: Ik heb het spel al verschillende keren geinstalleerd, zelfs met een andere dvd...

Alvast thx

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-05 18:33
dus je hebt dual ddr vervangen door 1 ddr? Als je een dual core hebt, moet je sowieso dual channel geheugen hebben. Als je geugen bijplaatst moet dit dus ook dual channel zijn.

Daarnaast wat gebeurt er bij andere spellen. Je geeft aan dat het bij guild wars gebeurd maar draaien andere spellen wel goed?

Misschien een keer proberen nieuwe drivers van je videokaart te installen, wat al eerder vernoemd is.

Graag iets meer systeem specs erbij aub.

Carpe Diem

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
muppet99 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 01:30:
dus je hebt dual ddr vervangen door 1 ddr? Als je een dual core hebt, moet je sowieso dual channel geheugen hebben. Als je geugen bijplaatst moet dit dus ook dual channel zijn.

Daarnaast wat gebeurt er bij andere spellen. Je geeft aan dat het bij guild wars gebeurd maar draaien andere spellen wel goed?

Misschien een keer proberen nieuwe drivers van je videokaart te installen, wat al eerder vernoemd is.

Bij dual core dual channel? Volgens mij kan je gewoon single channel draaien hoor met een dual core :?

Draai memtest van floppy/cd. Een test kan even duren. Komen er rode regels ( errors ) dan is je mem niet goed. of staan er instellingen in bios niet goed.

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
muppet99 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 01:30:

Dual channel is aanbevolen omdat je dan precies genoeg bandbreedte hebt, het enige wat gebeurt als je singel channel draait is dat de preformance minder word.

Verwijderd

Je gebruikt een nogal oude kaart, ATi 9600. Natuurlijk moet het er wel mee kunnen draaien maar dat is weer afhankelijk hoe zwaar de settings van je kaart staan ingesteld. Ook kan je brak videogeheugen hebben waardoor die chrashed, of je videokaart word te warm door te weinig airflow in je kast. Draait de koeler nog wel goed van je videokaart ? Zit er veel stof in de fan van je GPU, waardoor het misschien niet zo goed gekoeld word ? Zet verder eens al je settings op low en een lage resolutie, kijken of het dan blijft draaien of dat de error weer komt.

Maar ik zou idd. eens beginnen met een nachtje memtest te draaien, als dat geen fouten aangeeft kun je dat uitsluiten en verder gaan zoeken ;)

http://www.gamespot.com/f...dex.html?type=tech&page=3

Edit = toevoeging

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 02:50 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De startpost voldoet inhoudelijk helaas niet aan het PMG Beleid. Neem deze eens door en probeer het opnieuw. Vergeet de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter niet :)

Dit topic gaat dan ook dicht wegens gebrek aan aantoonbare inzet en research. Zie verder ook de [faq]registratievoorwaarden[/] voor een uitleg over de werking van GoT.

[ Voor 28% gewijzigd door BalusC op 30-12-2006 09:56 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.