[Vista] Live messenger doet het niet meer na auto-update

Pagina: 1
Acties:

• Dark Wanderer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08-2024
Hallo,

Ik heb sinds een paar weken Windows Vista, en heb hierop ook de Live Messenger geinstalleerd. Dit werkte allemaal super, totdat vorige week of zo een update uitkwam voor live messenger, en ik heb er toen voor gekozen deze te installeren. Na de installatie van de update heb ik de computer opnieuw opgestart, en nu wil Live Messenger niet meer starten!

Heel erg soms doet ie het wel, maar dan is het alsnog een kwestie van minuten voordat deze alsnog vastloopt.

Als ik windows start, en live messenger niet meestart, en vervolgens kies deze te starten vanaf het start menu, dan gebeurt er gewoon niets. Ik krijg zeg maar heel even dat icoontje van vroeger een zandloper was in XP, en daarna gebeurt er simpelweg niets meer.

Er wordt ook geen proces van live messenger opgestart.

Ik ben al eens een beetje gaan zoeken op internet en GoT, want ik zou verwachten dat ik er meer mensen zijn met dit probleem, maar ik ben niets tegengekomen.

Kan iemand mij misschien helpen ?

Groeten Marco

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-03 22:35
die update was een beta dacht ik, je kan proberen om die live messenger te verwijderen, en de gewone 8.0 te herinstalleren?

• Dark Wanderer
Hmm dit werkt niet

Zelfde probleem blijft

• Dark Wanderer
Heeft iemand nog enig idee, hoe ik dit kan verhelpen zonder dat ik vista opnieuw moet gaan installeren ?

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-03 08:45
bij mij deed dit probleem ook voor, via de vista "software verwijderen" geval can control panel, verwijderd, daarna de WLM 8.0 van http://messenger.msn.com gedownload (verder ook laatste versie van plus! live, download & geinstaleerd, en nu werkt hij weer...

• Dark Wanderer
Inderdaad, that solves it

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-03 08:45
is die 8.1 nog steeds slecht voor je vista, bedoel krijg nu weer, dat er een update beschikbaar is, nu ken ik die weer ignoren / niet voor een week showen, maar tis toch niet fijn....

iemand fix om 8.1 werkend te hebben of is het gewoon een WLM8.1BETA+vista "bug" ??

• Dark Wanderer
Dutch2007 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 12:06:
is die 8.1 nog steeds slecht voor je vista, bedoel krijg nu weer, dat er een update beschikbaar is, nu ken ik die weer ignoren / niet voor een week showen, maar tis toch niet fijn....

iemand fix om 8.1 werkend te hebben of is het gewoon een WLM8.1BETA+vista "bug" ??
Ik durf de gok niet te nemen ;)

Pagina: 1