Toon posts:

adviseur via msn gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Welke hardcore pc bouwer wil eens een half uurtje wat specs doornemen met me over mijn nieuw te bouwen pc ?

ik ben al weer een weekje of 2 aan het puzzelen over mijn nieuwe systeem en ik zou graag het een en ander via msn eens voorleggen aan iemand met meer verstand van zaken.
mijn laatste pcbouw project is al weer een jaar of 3 terug en ik ben er helemaal uit qua hardware keuzes.

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11-2025
Waarom wil je hier niet posten? Je hebt meer aan kennis van meerdere adviseurs dan 1 adviseur.

We helpen graag! :*)

[ Voor 74% gewijzigd door Silver7 op 29-12-2006 21:38 ]

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:14
Silver7 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 21:38:
[...]

Waarom wil je hier niet posten? Je hebt meer aan kennis van meerdere adviseurs dan 1 adviseur
idd, Post gewoon hier je specs waar je aan zat te denken, je buget, plus beetje redenen waarom je die hardware hebt gekozen. En dan kom je der hier wel uit ;)

Specs!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
Voor de mensen die vanplan zijn om hier hun msn neer te gooien: niet doen, behalve als je een zooi spam in je hotmail wilt hebben. ;)

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-01 16:31
Is je emailadres het adres dat in je profiel staat?

Maar post het inderdaad hier, kunnen we je allemaal helpen :*) .
DaannO schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 21:42:
Voor de mensen die vanplan zijn om hier hun msn neer te gooien: niet doen, behalve als je een zooi spam in je hotmail wilt hebben. ;)
Als je het met [at] en [dot] doet etc, is het toch niet erg?

[ Voor 96% gewijzigd door hello_moto op 29-12-2006 21:47 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:07

Thandor

SilverStreak

Dit forum is bedoelt om informatie uit te wisselen. Zo ook over nieuw aan te schaffen (en evt. te assembleren) systemen. Indien je informatie wilt van mensen op GoT dan kun je een topic aanmaken. Zorg er dan voor dat dat topic voldoet aan Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? :).

Dit soort aanvragen zijn in ieder geval niet de bedoeling op GoT. Op slot dus.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.