Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen,

klein vraagje... nou ja, het houdt me een beetje bezig.
Ben op het moment toe aan een nieuwe mobiel+abbo...
maar.... ik gebruik een apple PB (OSX 10.4.8)

Nu ben ik al redelijk aan het kiezen geslagen en dub nu een beetje tussen de Nokia N73 en de nieuwe motorola Krzr.

Officieel worden beide telefoons niet gesupport, maar ik heb online al gevonden dat door middel van een paar plugin's de N73 te syncen valt met zowel het adresboek én itunes.

Weet iemand zit hoe de compatibiliteit zit met de apple en krzr?

De vormgeving van de krzr spreekt mij net iets meer aan, maar als hij volslagen niet compatibel is, dan moet ik dat goed afwegen natuurlijk...

alvast heel erg bedankt voor reacties!

:) m

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 21:25 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Motorola is niet zo sterk met de software voor pc`s. De telefoons die erom bekend staan dat ze willen werken met Aplle is die van Sony Ericsson. Het schijnt dat dit vaak wil werken en redelijke ondersteuning heeft. Echter heb ik wel een paar keer mesen gehad bij wie het niet 1..2..3.. wil lukken, maar het is altijd even knutselen. Dus ik zou voorstellen om voor SE te gaan. ;)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Helaas is er geen enkel programma van een telecom fabrikant zelf wat op een Apple past.

Apple heeft daarvoor iSync ontwikkelt en die ondersteund toch zeer redelijk wat telefoontjes

Check hier voor de Apple compatibility devices lijst :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

De N73 wordt inderdaad officieel niet ondersteund door iSync, maar via-via kun je wel aan (gratis) plugins komen zodat het synchroniseren wél zal lukken (het lukt met mijn E60 en iBook ook, via dezelfde plugin).

Over de krzr weet ik te weinig om je daar goed advies over te kunnen geven.

Maar als je er serieus over denkt een Nokia Symbian telefoon aan te schaffen moet je geen Sony Ericsson nemen, dat is appels met peren vergelijken.
Voor zover mij bekend zijn er overigens (nog ?) geen plugins voor de P990i en M600i beschikbaar.

Verwijderd

Topicstarter
dank iedereen,

nou voor de n73 heb ik al aardig wat plugins gevonden... (hoewel niet te vinden op de isync-apple-lijst)

maar wat betreft de krzr kan ik helemaal niks vinden... wellicht zijn er gebruikers hier die ervaring hebben?

:) m

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 22:21 ]