Toon posts:

welk mobo?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hellow all

ben tegen maart van plan om een nieuwe pc aan te kopen.Meeste onderdelen(creative X-fi gamer,2gig geheugen,thermaltake armor LCS;E6700 proc.etc)zijn al bekend,doch mijn grootste twijfel gaat over de keuze van het moederbord:Welk is het beste?ik heb al zoveel reviews gelezen,dat ik niet weet welk kiezen?een 965 of een 975?Intel BadAxe2?Asus commando?ik hoef geen 680i,aangezien ik wil wachten op de Ati R600?Abit Wmax?gigabyte DQ6?de nieuwe Dfi?

Please help me _/-\o_

Bij voorbaat dank

Verwijderd

Als je het toch pas over een paar maanden gaat kopen zou ik dit nog niet beslissen. De komende tijd staat bijvoorbeeld de introductie van de quadcores op het programma. Los van dat verandert er continu veel in de computerwereld. Als ik jou was zou ik deze overweging uitstellen tot je het écht gaat aanschaffen!
Overigens: BalusC in "die eeuwige twijfel" ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 21:04 ]

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-05 16:40

MrDrako

nep ict'er

Mijn Asus p5b Deluxe bordje doet het al sinds aankoop prima, niks over te klagen.
Alleen zou ik je toch de tip willen geven om voor een 6600 te gaan ipv de 6700. De prestatie winst is minimaal alleen kost dat ding ruim 200 euro meer. Steek dat geld OF in je zak of in een duurdere videokaart ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
oeps....die was ik compleet vergeten...sorry daarvoor hehe
trouwens,quad core heb ik echt niet nodig,en ik verwacht niet echt veel nieuwe mobo's,maar sluit deze thread maar,was de vorige compleet vergeten ,mijn excuses

Verwijderd

Topicstarter
MrDrako schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 21:11:
Mijn Asus p5b Deluxe bordje doet het al sinds aankoop prima, niks over te klagen.
Alleen zou ik je toch de tip willen geven om voor een 6600 te gaan ipv de 6700. De prestatie winst is minimaal alleen kost dat ding ruim 200 euro meer. Steek dat geld OF in je zak of in een duurdere videokaart ofzo.
heb al de duurste videokaart,de enige reden waarom ik de E6700 wil,is dat dat de enige intel is,die geen locked multiplier heeft :+

Verwijderd

Als het een tijdelijk bordje is
Kan je een asrock 945conroe nemen (60euro) (1066bus word ondersteunt)

Leuk stabiel bordje voor weinig poen.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sja.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.