Geen internet op een C54APRA (Annex A) Wireless ADSL Router

Pagina: 1
Acties:

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:18
Ik heb een Conceptronic C54APRA (Annex A) Wireless ADSL Router maar daar heb ik wat probleempjes mee. Soms stopt mijn internet er namelijk totaal mee. Maar het vreemde is dat MSN en Newsleecher bijvoorbeeld zonder problemen blijven werken maar een internet site bezoeken gaat niet meer. Ik reset hem dan altijd maar en dan werkt het weer (soms voor een dag, soms voor een maand) perfect! Maarja, echt handig is dat dus ook niet...

Iemand een suggestie waar ik naar moet kijken of waar het aan kan liggen? Ik kan wel een test uitvoeren bij de Router maar die geeft dan netjes overal 'PASS' aan dus daar heb ik ook niks aan.

Alvast bedankt!
Fabian

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

DNS probleem? Stel bij je IP-instellingen voor DNS eens de DNS servers van je provider in ipv je modem IP.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• FabianNL
Ik heb het verandert het het werkt

Kijken hoe lang ie het nu gaat volhouden... Hartelijk bedankt iig dus!

• FabianNL
En het probleem begint weer steeds en steeds vaker op te treden... ik snap er echt helemaal niks van. Het is en blijft gewoon precies hetzelfde probleem, maar ik heb zo m'n router deze week al meerdere keren moeten resetten, wat volgens mij nooit de bedoeling kan zijn. Ik heb zelf een keertje gehad nu dat 1 site nog steeds perfect werkte, maar al de andere internet activiteiten weigerde ie :S

Heb bij het onderdeeltje DNS al alles geprobeerd wat er maar te proberen was, maar niks helpt echt goed. Iemand anders nog suggesties?

(ik heb maar gewoon ff een reply geplaatst ipv alles te kopiëren en te plakken in een nieuw draadje)