Ik heb vandaag een nieuwe Acer Aspire gekocht, en ik start hem dus voor het eerst op en krijg deze roze balk:

Is mijn videokaart stuk?

Is mijn videokaart stuk?

Hoeft niet op een andere pc hoorKappuhH schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:22:
Krijg je het ook als je een printscreen maakt en die op een andere pc bekijkt?
Ik denk anders dat je scherm of videokaart idd stuk is. Dus ff terug naar de winkel.
[ Voor 3% gewijzigd door mso op 29-12-2006 20:25 ]
Jawel daar zit het ook alleen zie je het niet goed
MT v3 | EMS 147, VNS 117, BMS 112 | virt ShellyPro3EM (B2500 home-assistant) | Elfin EW11 & Viper Modbus in HA
Ik weet niet waar je de laptop gekocht hebt, maar een winkel kan je bijv. een nieuwe laptop aanbieden, echter is het vaak zo dat de winkel jouw laptop waarschijnlijk voor reparatie naar acer stuurt. In het laatste geval kun je 'm beter zelf terug sturen aangezien dit vaak sneller gaat dan via de winkel.johnny.xxx schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:26:
ik raad je aan direct terug te gaan naar de winkel, als je dit via acer wil spelen ben je in deze drukke tijden zo 4 weken verder ( uit ervaring)
Verwijderd
En kan je dat zelf oplossen?Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:34:
ligt aan je scherm, heb het zelf ook gehad bij me laptop. als je op het plastic drukt bovenaan het scherm, dan zie je waarschijnlijk die balk bewegen/of vaag worden. Ligt dan aan de kabel ofzo, zei de verkoper van een lokale pc-boer bij ons.
Als een product niet voldoet aan de verwachtingen die u ervan mag hebben, is de verkoper daarvoor aansprakelijk. U hebt namelijk met hem een koopovereenkomst gesloten en dat houdt in dat hij wettelijk verplicht is u een deugdelijk product te leveren. Hij mag u overigens niet doorverwijzen naar de fabrikant.
[ Voor 45% gewijzigd door Quacka op 29-12-2006 20:39 ]
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Klopt maar dit staat op hun website:Quacka schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:36:
aangezien je hem net hebt gekocht:
Teruggaan en geld terugvragen, of vervangend exemplaar vragen.
Een winkel is verplicht dit te doen, aangezien je binnen een bepaalde termijn zit. Niet laten afbluffen: ze zijn het gewoon verplicht.
http://www.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=1803
ik citeer:
[...]
Een bedrijf kan zoveel eisen, mso, de wet zegt dat het bedrijf gewoon een deugdelijk produkt moet leveren.mso schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:40:
[...]
Klopt maar dit staat op hun website:
5.2 iComputers is verplicht om binnen 30 dagen de bedragen terug te betalen die reeds door de consument betaald zijn.
5.3 Eisen die iComputers stelt aan retourneren zijn:
- Producten dienen goed en degelijk verpakt retour gestuurd te worden incl. factuur
- De producten mogen niet geactiveerd/gebruikt zijn.
- Complete onbeschadigde verpakking dient aanwezig te zijn.
- Verzegelingen mogen niet verbroken zijn (bv. Software of Hardware-seal).
iComputers heeft het recht om gebruikte artikelen die retour gestuurd zijn zonder opgave van reden te weigeren
5.4 De consument kan alleen met verzoek voor retour komen binnen 7 dagen na levering.
[ Voor 22% gewijzigd door achtbaanfreak op 29-12-2006 20:49 ]
Winkel roepen wel vaker dingenmso schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:40:
[...]
Klopt maar dit staat op hun website:
5.2 iComputers is verplicht om binnen 30 dagen de bedragen terug te betalen die reeds door de consument betaald zijn.
5.3 Eisen die iComputers stelt aan retourneren zijn:
- Producten dienen goed en degelijk verpakt retour gestuurd te worden incl. factuur
- De producten mogen niet geactiveerd/gebruikt zijn.
- Complete onbeschadigde verpakking dient aanwezig te zijn.
- Verzegelingen mogen niet verbroken zijn (bv. Software of Hardware-seal).
iComputers heeft het recht om gebruikte artikelen die retour gestuurd zijn zonder opgave van reden te weigeren
5.4 De consument kan alleen met verzoek voor retour komen binnen 7 dagen na levering.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq