nieuws: Hitachi start ontwikkeling 800x480 gsm-displays
Even over deze zin:
Ten tweede klopt het wel dat dat scherm "480i" bronmateriaal kan weergeven, maar hij kan natuurlijk net zo goed 480p weergeven. Dit ding heeft gewoon een display met 480 beeldlijnen en en een lcd geeft alles progressive weer.
Ik zou gewoon daar schrijven: "Bovendien biedt dit scherm nu de mogelijkheid tot het weergeven van films op een hogere resolutie tot 640x480" ofzo
.
Even over deze zin:
Daar zitten in principe naar mijn mening twee onvolkomenheden in. Ten eerste is beeldmateriaal wat 480 beeldlijnen heeft niet wat onder "HDTV" valt, wat met hoge defenitie wel gesuggereerd wordt. Het is zelfs een lagere resolutie dan het good old PAL beeldformaat.Bovendien biedt deze resolutie de mogelijkheid tot het weergeven van hogedefinitiefilms op 480i-resolutie.
Ten tweede klopt het wel dat dat scherm "480i" bronmateriaal kan weergeven, maar hij kan natuurlijk net zo goed 480p weergeven. Dit ding heeft gewoon een display met 480 beeldlijnen en en een lcd geeft alles progressive weer.
Ik zou gewoon daar schrijven: "Bovendien biedt dit scherm nu de mogelijkheid tot het weergeven van films op een hogere resolutie tot 640x480" ofzo
[ Voor 10% gewijzigd door JvS op 29-12-2006 20:06 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp