beste videokaart 3d studio max?

Pagina: 1
Acties:

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
kan je dan het beste een gf2 mx, matrox g400/450 of iets anders kopen (onder de 400,-)? er wordt trouwens ook mee in photoshop gewerkt...

Verwijderd

ehm best moeilijk...

de mx kan je modden tot quadro mxr en dat schopt redelijk kont in max.

de matrox heeft daarin tegen betere 2d wat weer fijn is met een grote monitor/2d.

Volgens mij heeft de mx zowiezo betere opengl drivers.

Verwijderd

Als je echt kont wil schoppen in MAX, koop een Professionele OpenGL kaart.. maarja die zijn verschrikkelijk duur... denk aan 3000 gulden ofzo :( :(

Verwijderd

AMDude geboren: 28 januari 1986

dus ik denk niet dat het zo'n 3d max koning is en hij heeft zeker geen 3000 piek tot zijn beschiking

Verwijderd

Lijkt mij ook niet :)
Ik doe wel es wat met MaX maar deze MX2 die ik nu heb werkt ook flex hoor :)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:01
Goedkoopste is gewoon een MX ombouwen naar een MXR

Verwijderd

Waarom krijg ik nou het gevoel dat hij 3D Max niet legaal heeft??

400 piek... :)

Verwijderd

waarom krijg ik dan ineens het idee dat hij ook PHOTOSHOP niet legaal heeft?
:D

Verwijderd

waarom krijg ik opeens een gevoel????

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

waarom gaat dit ineens nergens meer over? :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Je hebt een viper 550. Ik denk dat je beter je k6 333 kan upgraden naar een duron met mobo (MSI pro2)
Een stuk sneller dan je k6 met een mx

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

FFF

koop een geforce (1) DDR, die zijn beter als de mx (vind ik) en vele anderen ook btw. Misshcien kun je die nog krijgen voor een leuke prijs. cl pro ofzo

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

FFF

btw misshcien zijn ati kaarten wel wat voor jou, goedkoop, en ik weet verder niet hoe ze presteren, maar zo heb je goedkoop toch wel veel geheugen op je kaart, kan handig zijn :)

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:18
je hebt inderdaad meer aan een nieuw mobo cpu combo....bottleneck zit nu echt bij je cpu

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
je hebt al hele betaalbare 3dlabs kaarten hoor. Zeer goeie software ondersteuning en goeie beeld qualiteit. Maar een Geforce is wel raw-power...

specs

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
over al dat legaal gedoe &zo: het is niet voor mij, voor iemand anders die een nieuwe pc gaat bouwen...
Pagina: 1