plextor brander

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• r.schifferling
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-09-2025
ik heb vandaag de nieuwe plextor cd writer
cd-r px w1210a gemonteerd en aangesloten in mijn pc.
ik werk met adaptec easy cd creator, en heb de laatste update er opstaan maar als ik iets wil branden krijg ik de melding dat er geen geldige cd brander aan wezig is,terwijl als ik de systeemtest laat lopen deze wel herkend wordt. wat kan ik hier aan doen?

Verwijderd

nero 5.X gebruiken

Verwijderd

Of cdrwin 3.8 b

Verwijderd

Nero is in alle opzichten superieur aan Easy CD creator en winoncd (2 andere populaire progs). Het is gebruiksvriendelijker/sneller te gebruiken dan WinONCD en heeft meer mogelijkheden dan Easy

Verwijderd

Nero is in alle opzichten superieur aan Easy CD creator en winoncd (2 andere populaire progs). Het is gebruiksvriendelijker/sneller te gebruiken dan WinONCD en heeft meer mogelijkheden dan Easy

WinOnCd 3.7 is met 695 mb volle cd een volle minuut sneller dan Nero.

Ik begrijp trouwens niet waarom een ander programma die jij toevallig niet prettig vind werken, de grond ingeboord moet worden. Ik persoonlijk werk liever met WinOnCd 3.7 maar ik ken mensen die easy cd creator een fijn programma vinden of mensen die werken met cdrwin. Dus als je iets wilt zeggen over een programma schrijf dan waarom je het een beter programma vind dan hebben we daar wat aan.

Verwijderd

~Euhr... ik bedoel, de menu's van nero zijn sneller en toegankelijker :)

Maaruh... ik heb alle 3 de programma's lang gebruikt, vooral WinOnCD! Maar Easy levert gewoon vaak probs met bepaalde writers

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Easy cd creator staat erom bekend dat het veel problemen geeft. Nero is het stabielste brandprogramma. Maar ..eh.. loopt clonecd niet op die plextor. Das helemaal kicken

u can fool all people some time and fool some people alltime

• blijhoofd_bennie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Outlaw heb je wel eens met cd creator gebrand
als die bij maken van een data cd al een fout geeft dat die de brander niet kent doet direct cd het ook niet!!!

Bij mij doet cd creator het trouwens ook niet, dat heeft er mee te maken watvoor een brander je hebt, als je bijvoorbeeld een brander met eigen software hebt, ik bedoel niet de brander software maar de ondersteunings software dan doet easycd creator het zowieso wel (zoals hp branders)
anders moet je maar hopen dat je brander oud genoeg is, maar dat is bij jouw niet het geval. Bij mij deed cd-creator het ook niet
ik heb een sony 8x 4x 32x ide brander

• Wekkel
  • Laatst online: 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb met Easy CD creator geen enkel probleem met Plexwriter 8/2/20....

Voor Oldman -> Waarom beticht je Bloody Titan ervan Winoncd en Easy af te kraken en daarbij nog te hekelen omdat hij geen reden geeft waarom hij het een beter programma vindt?

Hij geeft twee argumenten daarvoor, nml. betere menu's dan Winoncd en meer mogelijkheden dan Easy. Lijkt me toch een redelijk inzichtelijke mening, waardoor de vragensteller het antwoord op zijn waarde kan schatten. Da's nou een antwoord waar we wat aan hebben.Het hoeft niet jouw mening te vertegenwoordigen, maar dat kan je zelf in een eigen reactie keurig verwoorden, lijkt me. Overigens ben ik het niet eens met Bloody Titan. Easy cd creator vind ik het makkelijkst, weinig gerommel aan instellingen, die je toch maar een keer bepaald. Met Easy zet je ze op default en hoeft er nooit meer naar om te kijken. Dat is met Nero wel anders. Winoncd is supersnel, daar hij niet zoals bij Easy alle kleine bestanden na gaat lopen zoeken of kopieren voor het branden van een Data cd. Ik gebruik geen Winocd, omdat bij mij de videocd functie niet goed werkt (maar dat zal wel gewoon aan mijn computer liggen).

Motto, minder zeuren over de mening van een ander, gewoon inzichtelijk maken waarom je het er eventueel niet mee eens bent, dat brengt tenminste info naar voren (zoals meldingen, dat Winoncd een minuut sneller is dan Nero, da's informatieve taal!)

Verwijderd

Voor Oldman -> Waarom beticht je Bloody Titan ervan Winoncd en Easy af te kraken en daarbij nog te hekelen omdat hij geen reden geeft waarom hij het een beter programma vindt?

Hij geeft twee argumenten daarvoor, nml. betere menu's dan Winoncd en meer mogelijkheden dan Easy. Lijkt me toch een redelijk inzichtelijke mening, waardoor de vragensteller het antwoord op zijn waarde kan schatten.

Als je een beetje beter had gekeken dan had je gezien dat Titan dat deed na mijn post.
Je geeft verder een goede mening.
Ik denk dat je videocd optie het niet doet omdat je die apart moet installeren (dacht ik) maar ik kan het mis hebben.

Ga hier maar eens naar toe http://user.tninet.se/~fkd945a /

Verwijderd

probeer gewoon alle brandproggies:
www.linkweggeeditdoormoderator.net

--sorrie dewd maar geen serialz/warez sh*t hier--

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Ik heb een hp brander en met direct cd en cd creator loopt m'n hele systeem vast. Als je een ander brandprogramma installeerd moet je ook eerst direct cd en easy cd helemaal uninstallen, anders blijf je problemen houden.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Verwijderd

Ik vindt easy ook makkelijker dan nero hoor!

Ow ja, ik ben bloody-titan, maar wou admins pesten, dus was weer eens gebanned

• r.schifferling
maar nu weet ik nog niet of er ergens een nieuwe update van easey creator aanwezig is.
vindt dit prog. eigenlijk wel het makelijkste werken,vooral omdat het in het nederlands is

• Wekkel
  • Laatst online: 15:44

Wekkel

De downloadkoning

In de eerste post van Titan staan al twee niet bijster uitgewerkte meningen. Dat zijn de meningen waarin ik in mijn bijdrage op doel. In de tweede post van Titan voegt hij iets toe aan de argumenten in zijn eerste post, namelijk, dat de menu's van Nero sneller en toegankelijker zijn en dat Easy met veel branders problemen zou geven. Daarom blijf ik bij mijn eerder geposte opmerking, waarom zoveel misbaar over een mening met argumenten. Bestrijd de argumenten, maar dat is al duidelijk gemaakt door mij. De tweede post is voor mijn redenering in de eerste post dus irrelevant. Ik reageer op de reactie van Oldman, oftewel Titan had nog maar een keer gepost, toen Oldman met zijn post kwam. Kijken en lezen doe ik overigens uitstekend....

• The Hippie
  • Laatst online: 10-08 10:09
Ik heb dat nieuwe plextor gevalletje ook,
maar alleen irritant dat volgens mij de software burnproof ook moet ondersteunen...
(Doen cdrwin en fireburner nog niet)
Nero wel.. :)
(Ez Cd Creator gebruik ik niet omdat ik vind dat een cd-fik programma wel iets meer opties standaard mag geven dan zo'n wizard van Creator)

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
ja die nieuwe plextor werkt echt als een speer :) ik denk dat schifferling een oude versie van easy cd creator heeft.
de laatste versie van nero/cdrwin/clonecd/winoncd werken prima met de plextor 1210a.
alleen snapt cdrwin burn-proof nog niet maar dat zal in een volgende versie best wel werken.. En naar mijn mening is nero beter dan winoncd omdat winoncd nogal snel buffer underuns veroorzaakt..
maarja met de nieuwe plextor boeit dat niet :)
winoncd is wel handig om ff snel een muziek cd te bakken van wat mp3's

• r.schifferling
ik heb de laatste update van adaptec, maar bij deze site staat mijn plex niet vermeld,
als ik naar de site van plextor ga staat er dat adaptec wel met de nieuwe 1210 a werkt
clone cd gaat erg goed met deze brander
Pagina: 1