[ Voor 86% gewijzigd door ThaHandy op 29-12-2006 18:31 ]
Music Addicted
Verwijderd
Voor een plaatje en losse stekkers en verloopjes even kijken bij http://www.conrad.nl en daar even zoeken naar bnc.
Zo staat er niets en dan zijn er ineens twee sneller.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 18:36 ]
En is het mogelijk een video-in/AV kanaal te kiezen?
De tv in kwestie is een kleine oude Sharp televisie, en aangezien het de enige video-in is vraag ik me af welk type signaal erover gaat. Composiet, of iets anders?
Ik heb ook geen afstandbediening, maar gebruik een universele afstandbediening, maar er lijkt geen EXT kanalen te vinden zijn. Betekent dit dat het videosignaal moet worden omgezet naar UHF/VHF frequenties? Hoe krijg ik dus een DVD speler met SCART/RCA aangesloten op deze brakke oude tv?
Verwijderd
Bestelnummer bij conrad 730556 - 8A.
Vaak vind je het composit signaal op "0" je moet hem aansluiten tv coax verwijderen en op een vrij kanaal gaan zender zoeken.
edit: typo
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 09:55 ]
Er staat Video naast, zo te zien, dus de kans is niet te vermijden groot dat daar inderdaad composiet in moet ja.Grimm9mm schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 21:11:
Ik was al bang dat het BNC was, maar wat me opviel was dat het centrum van de aansluiting platachtig was, en de standaard coax kabel er niet inpast.
De tv in kwestie is een kleine oude Sharp televisie, en aangezien het de enige video-in is vraag ik me af welk type signaal erover gaat. Composiet, of iets anders?
Het zou ook een uitgang kunnen zijn, maar die kans acht ik vrij klein.Ik heb ook geen afstandbediening, maar gebruik een universele afstandbediening, maar er lijkt geen EXT kanalen te vinden zijn. Betekent dit dat het videosignaal moet worden omgezet naar UHF/VHF frequenties? Hoe krijg ik dus een DVD speler met SCART/RCA aangesloten op deze brakke oude tv?
Het kan helpen als je het typenummer van de TV ook nog even hier neerzet en/of erop Googled.