Graag commetaar op mijn C2D systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• Solid_Aapie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-01 10:55
Antec Nine Hundred
Nexus DiskTwin
MSI P965 Platinum
Seagate Barracuda 7200.10, 250 GB, 7200 rpm, 16 MB, Serial ATA300
Intel Core 2 Duo (Conroe), E6600, Socket 775, Boxed
TwinMos Memory Kit, 1024 MB, DDR2, PC5300, 667 MHz
Nexus Memory Heatspreader
Tagan TG480-U15, 480 Watt

Totaal € 805

Videokaart: 1800XT 512MB Accelero erop(deze heb ik 2e hands gekocht totdat Ati's RD600 chip uitkomt)

Ik gebruik de pc vooral om te gamen, maar ik wil wel dat het stil is. Verder nog wat film en foto bewerking en veel sieres kijken downloaden. Verder bezuinig ik nu op het geheugen later koop ik er ene extra 1024 bij in dual channel ofc.

Budget ligt op 820 euro.

En het moet bij Azerty verkrijgbaar zijn.

Suggesties?

[ Voor 40% gewijzigd door Solid_Aapie op 29-12-2006 21:32 ]

Specs

Verwijderd

- Wat wil je ermee doen
- Waarom heb je dit gekozen
- Budget?

Gaat op deze manier een solid slotje op ;)

Verwijderd

dubbelpost :X :?

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 18:34 ]

Verwijderd

Die nine hundred is wel een zeeer vette case, maar ik zou toch daarop besparen als ik jou was, en met dat budget..

En misschien is een videokaart wel handig:)

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-01 13:48
Koop geheugen dat standaard heatspreaders er op heeft(Corsair XL/PRO series) Dan heb je nog gewoon garantie zoals hier boven iemand terecht opmerkt.

Antec zijn voedingen toch? Ik zie ook een Tagan staan, dit is een prima voeding, lekker krachtig op de 12V lijnen. En dan een Videokaart? Die zul je ook echt nodig hebben hoor.

Kortom wat meer info.

• Hardware Junk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-01 12:04
Ik zou voor een Asus K8N-DL moederbord gaan met minimaal Opteron 270's. 1024MB is verleden tijd. Het is alweer bijna 2007 en denken we in GB's, niet MB's. 1 staat zo stom en met Vista voor de deur doe je geen slechte keuze met 4x 1GB. Een beetje opslagcapaciteit is nooit weg. Het moederbord heeft oa een Raid5 chippie, daar is mooi 4x 320GB 7200.10 aan te hangen. Zeer snelle betrouwbare schijf die niet veel geluid maakt. Bootconfig ben je van afhankelijk. Zou aan de NV Raid gewoon 4x 36GB 10K Raptors nemen. Wel nieuwste serie. Beetje huisvesting kan geekn kwaad. Enlight 8950 is een degelijke kast. Voeding niet te kort nemen, neem lekker een 600W Silverstone. Zelf verder goede ervaring met de nieuwere Plextor Slot-in's. Als je de harde schijven in brackets gooit, hou je nog ruimte over voor één brandertje.
Passende videokaart, DX10 wordt nog niet ondersteund en de 8 serie van nvidia is een ramp. Beetje patsen met een 7950GX2 moet kunnen. Zorg wel voor waterkoeling!
Als CPU koeling zelf goede ervaring met Scythe Ninja.....

Zinloos topic...... slotje?

2240 Wp oost + 3300 Wp west + 2KWh accu + 1800 Wp zuid

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-01 16:31
Waarom neem je heatspreaders? En waar is je videokaart? Wat is je budget?

Verwijderd

Ehm slotje...

Mis de CSL FAQ doorlezen...

• Solid_Aapie
  • Laatst online: 30-01 10:55
Ja, ik moet ff een war spelen had wat weinig tijd hij is inmiddels geupdated.

Specs

• keanu_
  • Laatst online: 06-01 20:59
Solid_Aapie schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 21:21:
[...]

Ja, ik moet ff een war spelen had wat weinig tijd hij is inmiddels geupdated.
Nog steeds niet echt volledig he ;)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:53

Thandor

SilverStreak

Dit topic voldoet niet aan Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? en gaat derhalve op slot.

Lees eens wat benchmarks, ervaringen en reviews over de geselecteerde producten. Handige sites hierbij zijn o.a. Anandtech, X-Bit Labs, Tom's Hardware (met name de CPU en VGA Charts) en Guru3D. Ook kan het geen kwaad om gebruik te maken van de Tweakers.net - Search en GoT Search. Daarmee kun je veel informatie en ervaringen vinden over producten. Bij dat laatste zal ook de Tweakers.net - Productsurvey goed van pas komen :).

Verder wil ik een aantal mensen in dit topic erop attenderen dat het roepen van 'slotje' (of iets in die zin) absoluut niet gewenst is. Maak een topicreport aan (d.m.v. Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif links bovenin een topic) indien je het niet eens bent met een topic.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.