Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Wat te doen aan product survey reacties?

Pagina: 1
Acties:

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-10 03:02
Zouden jullie misschien het reactie gedeelte weg willen laten bij de product surveys. Want ik vind dat er nogal onnozele reacties daar geplaats worden van dat of dit is niet waar. Het ligt aan dit of dat.
Want krijg nogal het gevoel dat hiermee alleen maar geflame word bereikt.
Als ik een bepaalde mening over een product, dan mag ik toch gewoon mijn mening geven wat ik er van vind.? Of desnoods vind ik dat er waarschuwingen uitgedeelt moet worden ,maar dat zal denk ik niet gaan aangezien jullie dan een hoop surveys zouden moeten door spitten.
Graag reacties van de beheerders...

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Lieve Adjes heeft betrekking op het forum, dus ik verplaats je topic naar Buyers Zone :) .

Misschien dat het overigens helpt om je verhaal te ondersteunen met wat voorbeelden :) .

[ Voor 26% gewijzigd door JHS op 29-12-2006 17:35 ]

DM!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Waarom zou je dat willen doen? Mensen hebben ook een mening over hoe jij een productsurvey plaatst ;) En trouwens kan je de reacties ook omlaag modden en zie je ze niet.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als het nou echt onzin is wat ze verkopen in die reacties, dan kun je hun argumenten toch zeker wel weerleggen met je eigen onderbouwde argumentatie? ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik gok trouwens dat het over deze Survey gaat: http://tweakers.net/productsurvey/survey/3703
:?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-11 20:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Jouw survey laat goed zien waarom we wel reacties bij surveys moeten toestaan. De op- en aanmerkingen in de reacties kunnen nuttig zijn om de inhoud van de survey te relativeren.
Pagina: 1