Computer op TV aansluiten (geluid probleem)

Pagina: 1
Acties:
  • 1.151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• prodanie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-02 21:26
Wij hebben pas een nieuwe HDTV gekocht, dat is de Philips 32pf5331, deze heb ik aangesloten op mijn computer met een hdmi kabel. Het beeld is perfect, ik heb alleen een probleem met het geluid, als ik iets afspeel en het kijk op mijn tv, dan komt het geluid uit de boxen van mijn computer is het ook mogelijk om dit door de boxen van de tv af te spelen? de boxen die ik op mijn computer gebruik zijn logitech X-530

weet iemand hoe ik dit op moet lossen?

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:19
ligt voor de hand lijkt mij

je moet een audio kabel aansluiten tussen je pc en je tv

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-02 21:03
Voor 3 € heb je een setje 3.5 mm JACK splitter kan je PC setje en je TV boxjes splitten.. ideaal in deze situatie. Echter is dit alleen mogelijk in een stereo opstelling volgens mij.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Hdmi geeft toch ook audio gewoon door? :?

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:19
ja maar de videokaart van je pc helaas niet ;)

Verwijderd

heracles schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 18:20:
Hdmi geeft toch ook audio gewoon door? :?
Wel eens een PC gezien met HDMI, ik (nog) niet. Heb zelf het geluidsprobleem met mijn PC en plasma kunnen oplossen door het geluid via coaxiaal uit (PC) en coaxiaal in (TV) Voor het beeld heb ik DVI (PC) naar HDMI (TV) en werkt perfect, beeld en geluid op mijn plasmascherm. :)

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 03:02:
[...]

Wel eens een PC gezien met HDMI, ik (nog) niet. Heb zelf het geluidsprobleem met mijn PC en plasma kunnen oplossen door het geluid via coaxiaal uit (PC) en coaxiaal in (TV) Voor het beeld heb ik DVI (PC) naar HDMI (TV) en werkt perfect, beeld en geluid op mijn plasmascherm. :)
http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=JAXNNW ?
Weet niet of hij ook audio via die hdmi levert, maar er zijn wel degelijk videokaarten met hdmi uitgang.

• prodanie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-02 21:26
welke kabel heb ik dan precies nodig en waar kan ik deze heb beste bestellen, de kabel moet ongeveer 8 meter lang zijn.
Pagina: 1