Beste mensen,
Ik heb zojuist mijn nieuwe computer in elkaar gezet en dit zijn de specificaties.
Msi p965 Neo-f
2x 512MB pqi pc4200 cl3
Cpu: Core 2 Duo e6400
Gpu: Msi 7900 GTO
Cooler: arctic freezer 7 pro.
Hdd: seagate barracuda 7200.10 320GB
voeding: Coolermaster extreme power 380W
Behuizing:Antec p180
Dvd-rom: Samsung SH182M
Ik gebruik eerst mijn oude hdd diamondmax 10(IDE). Ik wil deze eerst nog gebruiken totdat ik de andere HDD gepartitioneerd heb en windows kan installeren.gewoon even voor de handigheid zeg maar.
Zodra ik het systeem start, start hij zoals normaal op.Tussen het rijtje
-IDE primary master
-"" "" slave
IDE Secondary Master
IDE "" Slave
enz.
Achter elk van deze staat NONE
Hij start windows niet maar ik kan kiezen tussen F1:doorgaan of Del:setup
Boven deze keuze staat mijn harde schijf in het groen aangegeven:Maxtor(met cijfers erachter)
Als ik op F1 druk krijg ik de keuze om windows normaal of in 3 veilige modi te starten.
Als ik veilige modus probeer krijg ik een blauwe flits in mijn scherm en start het systeem opnieuw op.
Als ik DEL toets kom ik in de bios.In de bios kan ik de HD niet terug vinden in de advances Cmos features maar wel als ik de opstartvolgorde instel.
Het probleem is dus
- In de bios kan ik de HD niet overal vinden
- Ik kan niet in windows komen
Ik hoop dat ik voldoende informatie heb gegeven, is er iemand die mijn hiermee kan helpen?
Ik heb zojuist mijn nieuwe computer in elkaar gezet en dit zijn de specificaties.
Msi p965 Neo-f
2x 512MB pqi pc4200 cl3
Cpu: Core 2 Duo e6400
Gpu: Msi 7900 GTO
Cooler: arctic freezer 7 pro.
Hdd: seagate barracuda 7200.10 320GB
voeding: Coolermaster extreme power 380W
Behuizing:Antec p180
Dvd-rom: Samsung SH182M
Ik gebruik eerst mijn oude hdd diamondmax 10(IDE). Ik wil deze eerst nog gebruiken totdat ik de andere HDD gepartitioneerd heb en windows kan installeren.gewoon even voor de handigheid zeg maar.
Zodra ik het systeem start, start hij zoals normaal op.Tussen het rijtje
-IDE primary master
-"" "" slave
IDE Secondary Master
IDE "" Slave
enz.
Achter elk van deze staat NONE
Hij start windows niet maar ik kan kiezen tussen F1:doorgaan of Del:setup
Boven deze keuze staat mijn harde schijf in het groen aangegeven:Maxtor(met cijfers erachter)
Als ik op F1 druk krijg ik de keuze om windows normaal of in 3 veilige modi te starten.
Als ik veilige modus probeer krijg ik een blauwe flits in mijn scherm en start het systeem opnieuw op.
Als ik DEL toets kom ik in de bios.In de bios kan ik de HD niet terug vinden in de advances Cmos features maar wel als ik de opstartvolgorde instel.
Het probleem is dus
- In de bios kan ik de HD niet overal vinden
- Ik kan niet in windows komen
Ik hoop dat ik voldoende informatie heb gegeven, is er iemand die mijn hiermee kan helpen?