Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kan nog steeds geen TOM TOM installeren!!

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb momenteel de nieuwste firmware naar mijn idee v 3.0638.0.0.1 /30-10-2006 (rm-133) maar nog steeds geeft hij aan dat hij tomtom.sis niet ondersteund. Ik heb hem staan in Bestandbeheer op mijn ULTRA 2gb schijfje onder het mapje documents. HELP HELP I

ik heb al veel gelezen hier maar kom er niet uit :'( Dus als iemand mij zou kunnen helpen graag?

mvg,
NOOB

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:11

Stoffel

Engineering the impossible

Misschien moet je iets meer tijd steken in het omschrijven van je probleem, want ik denk niet dat iemand zo snapt waar je het over hebt.

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Misschien moet je ook even kijken in de handleiding die je bij je originele Tomtom pakket hebt gekocht, letterlijk beschrijven welke stappen je daarin doet, en bij welke stap je vastzit.

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om mijn NOKIA N73 die tomtom niet wil installeren. Heel vaag.

Verwijderd

Topicstarter
Is het nu duidelijker of???

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Nee, Vertel eens aan de hand van de handleiding letterlijk welke stappen je daarvan genomen hebt, en waar het vastloopt.

Alors.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:22:
Het gaat om mijn NOKIA N73 die tomtom niet wil installeren. Heel vaag.
Heb je TomTom al gebeld want misschien kunnen zij je wel vertellen hoe het moet of hoe je iets moet installeren; vooral omdat het om een bepaald bestandje gaat wat niet werkt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

íets zegt me dat ik nu beter op [close & submit] kan drukken... :X

noob1503: lees (nog) eens de Registratievoorwaarden / korte FAQ door! :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.