Toon posts:

Xbox op internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een xbox (softmod) en ik probeer verbinding te maken met internet. Ik heb een laptop met draadloze verbinding via een router hier staan langs mn xbox. Ik wil nu via de laptop de xbox op internet brengen dmv een netwerkkabel tussen de twee.
Wanneer ik probeer om bij de draadloze internetverbinding 'internet delen' in te schakelen geeft hij de volgende fout:

"Er is een fout opgetreden tijdens het inschakelen van Internet-verbinding delen.

Kan Internet-verbinding delen niet inschakelen.
Er is reeds een LAN-verbinding geconfigureerd met het IP-adres dat voor automatische IP-adressering nodig is."

Kan iemand mij helpen?

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:58
je geeft zelf al het antwoord

Er is reeds een LAN-verbinding geconfigureerd met het IP-adres dat voor automatische IP-adressering nodig is."

Je hebt ws. op je laptop of je xbox al een fixed ip ingesteld.

[ Voor 10% gewijzigd door m3gA op 29-12-2006 15:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat klopt, maar wanneer ik bij de netwerkverbinding naar de xbox toe het ip automatisch laat toewijzen en tevens de xbox op dhcp instel, verschijnt nog steeds dezelfde fout.
Wanneer ik de xbox op static ip instel en als gateway het ip van de laptop ingeef werkt de netwerkverbinding naar de xbox toe wel en kan ik ook in de ftp server komen van de xbox maar krijgt de xbox geen internetverbinding. Nu is dus de vraag hoe ik deze 2 verbindingen aan elkaar kan koppelen, aangezien het niet lukt met "internet delen".