[Joomla] template probleem

Pagina: 1
Acties:

• Jay-Connected
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-03-2024
Hallo,

Ik krijg m'n template niet in het gereel. Wat zijn de problemen?
De website nu:
HAV
en de streef template
Streef
Tussen "Nieuw" en de onderste tabel met afbeeldingen zit er een wit ruimte, vermoedelijk omdat ik daar twee modules in heb geplant, die ook in de index.php van de template staan.
Met die twee modules show ik het overige nieuws en het gerelateerde nieuws.
(op verzoek wil ik ook best de index.php posten)
Nou heb ik al geprobeerd om te onderste tabel te strippen (achtegrond plaatje weg) maar dat heeft geen zin gehad.
Heeft er iemand een suggestie?

Bedankt!

Bovenaan :)

• Reveller
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-12-2022

Reveller

Hopla!

Ja > Ga eens netjes werken >:)

Ik heb je source wat doorgespit, en het eerste wat opvalt is dat het een grote puinhoop is: tabellen in tabellen in tabellen in ..., compleet lege tabellen, html tags vol styling attributen (ipv in css). Het beste zou zijn om overnieuw te beginnen, of een css template te maken.

Maar om je vraag te beantwoorden: ik zie onder nadere een aantal lege paragrafen (<p></p>) in je source staan. Deze zorgen voor zover ik snel kan zien voor de enters tussen de nieuwsbox en de plaatjes daaronder. Maar ook lege tabellen zullen deze afstand vergroten....

[ Voor 4% gewijzigd door Reveller op 29-12-2006 15:55 ]

"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."

• Reveller
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-12-2022

Reveller

Hopla!

Ik zie dat je je pagina inmiddels aangepast hebt. Wel zo leuk om dan ook even hier te zeggen dat je probleem is opgelost en wat de oplossing was. Hebben anderen er ook nog wat aan...

"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."