Toon posts:

Help: Sony DAV-DZ100 Home cinema Set

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag mensen, dit is mijn eerste post op GOT.net dus ik hoop dat ik het goed doe allemaal.

Mijn set:

Afbeeldingslocatie: http://www.samstores.com/_images/products/Sony%20DAVDZ100.jpg

Het doel

Ik heb al sinds een ruime tijd een home cinema set thuis staan en op mijn tv aangesloten etc.
Nu wil ik deze set eigelijk ook wel aan mijn pc koppelen, omdat 2.1 setje van mijn pc kapot is.

Het probleem

De set die ik heb gekocht heeft op de uitgangen waar de boxen in gaan na, geen verdere uitgangen of ingangen. Het is dus niet mogelijk om hem dmv kabels gelijk aan mijn geluidskaart van mijn pc te koppelen.

Nu weet ik niet precies hoe ik nu verder moet. moet ik een versterker kopen en via deze mijn set aan mijn pc aansluiten of is er nog een andere oplossing.
Eventueel wat kunnen jullie mij aanraden, ik heb nog geen budget maar ik wil niet te veel geld kwijt zijn.

Hieronder staat de set die ik heb en de technische specificaties ervan
http://www.sony.nl/view/S...y=HCS+Cinema+Surround+Kit

Iedereen bedankt voor het kijken, en eventuele berichten :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 14:43 ]

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Denk dat het niet mee zal vallen als je set inderdaad geen verdere ingangen heeft.
Als je set een tapedeck had gehad, had je misschien nog iets kunnen regelen met zo'n cd-naar-bandje-voor-in-de-auto-dinges, maar ook dat zal niet lukken.

Een versterker zou kunnen misschien, mits je daar de boxen die je hebt, op aan kunt sluiten. Je zou kunnen kijken of je een versterker vindt die zowel een 5.1 uitgang heeft (om je boxen op aan te sluiten dus) als een 5.1 ingang (om je surroundset op aan te sluiten). Ben alleen bang dat zo'n soort versterker niet goedkoop zal zijn, en dat je misschien nog wel gunstiger uit bent door een andere (budget-)surroundset aan te schaffen (uiteraard met een line-in er op voor je pc).

Nomen nescio