Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Qtek Vario]Tmobile aanklagen (roaming)

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Mijn excuses voor de niet zo duidelijke titel maar ik zit met het volgende probleem.

Mijn Vario / Qtek 9100 heeft de eigenaardigheid om altijd maar een netwerk te gaan zoeken. Helaas ben ik heel vaak in het grensgebied waardoor het toestel zich registreerd op een duits netwerk. Hierdoor lopen de kosten soms op tot 124 euro enkel roaming elke maand.

Ik heb het toestel al meerdere keren geupdate met nieuwe software maar hoe dan ook hij blijft zich registreren. Had ik nog maar m'n oude SE P900 die lekker aangaf als mijn netwerk weg viel en of ik opnieuw wilde zoeken.

Nu vraag ik mij eigenlijk af hoe sterk sta ik als ik de kosten op hun wil verhalen. Ik heb er namelijk niet voor gevraagd om elke keer op een ander netwerk te registreren. Ik zou eens graag jullie mening hier over willen horen!

Alvast bedankt! :(

(ik neem tenminste aan dat het niet aan mijn toestel ligt aangezien collega's het zelfde hebben)

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:14

DizzyWeb

Ondertiteld

Heb je al geprobeerd om te toestel niet automatisch een netwerk te laten kiezen, maar gewoon hard je eigen netwerk in te stellen?

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-11 11:00
Hallo grappenmaker,

Heb je al geprobeerd dit probleem bij t-mobile aan te kaarten?
In plaats van gelijk over aanklagen te beginnen....

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Kwam jouw T-Mobile niet met een handleiding waar dat netjes in vermeld staat? Je kan automatisch netwerk zoeken dus uitzetten. Aangezien het blijkbaar een bekend probleem is (je collega's hebben het ook) had je het dus voor kunnen zijn.

Die MDA kan je dus prima instellen om wel of niet automatisch een netwerk te laten kiezen, dat doet ie standaard, zoals in de handleiding staat.

Succes met je rechtzaak, en vooral het punt van: ja, rechter, zeg nou zelf, wie leest er nu een hanleiding :?

Ey!! Macarena \o/

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-11 10:40
Kansen 0%. Sowieso een rechtzaak vanwege een paar honderd euro? :) Gewoon netwerk handmatig zetten. Staat in de handleiding.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• hellboy123
  • Laatst online: 20-11 22:43
DiedX schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:43:
Kansen 0%. Sowieso een rechtzaak vanwege een paar honderd euro? :) Gewoon netwerk handmatig zetten. Staat in de handleiding.
exact

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:58
-nickx- schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:16:
Mijn excuses voor de niet zo duidelijke titel maar ik zit met het volgende probleem.

Mijn Vario / Qtek 9100 heeft de eigenaardigheid om altijd maar een netwerk te gaan zoeken.
Dat is de standaardinstelling van zo ongeveer elk toestel, toch ?

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• iNickx
Dit is nu net het probleem. Het toestel kan niet op handmatig gezet worden. Ja je kunt de optie kiezen maar hij roamed vrolijk verder door ook als je dus in 't grens gebied zet.

Vandaar dat ik het vergelijk maakte met m'n SE... hard op manual is manual en betekende dat je handmatig moet kiezen. Bij Qtek is handmatig niet echt handmatig want hij roamed vrolijk door!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

-nickx- schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:13:
Bij Qtek is handmatig niet echt handmatig want hij roamed vrolijk door!
En omdat bij Qtek die optie niet werk zoals die bij SE wel heeft gewerkt, wil je T-Mobile aanklagen :?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• iNickx
Ginz schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 01:18:
[...]

En omdat bij Qtek die optie niet werk zoals die bij SE wel heeft gewerkt, wil je T-Mobile aanklagen :?
Het gaat mij niet zo zeer om het aanklagen. Maar meer omdat ik elke maand extra kosten heb hierdoor. Een andere oplossing zou kunnen zijn om een ander toestel te kopen. Alleen als consument heb je bepaalde verwachtingen. Deze blijken dus niet op te gaan. Ik weet ook niet waar de fout zit. Bij T-mobile (software) of HTC (developer).

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:20

Maxow

Hidden Sound System

Denk niet dat je erg veel gaat bereiken op wat voor manier dan ook. HTC levert een fatsoenlijk werkend apparaat en met t-mobile heb je gewoon dekking, dus bij geen van twee ligt eigenlijk schuld. Het feit dat je dicht bij het grensgebied komt is gewoon het euvel, maar denk dat zowel T-Mobile als HTC niet veel met je klacht kunnen...

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Heb je al contact opgenomen met T-Mobile hiervoor?

De vraag wie je zou kunnen aanklagen hoort natuurlijk niet echt in PSGG thuis, eerder in HK of WL. Zou je het probleem willen oplossen, dan zou je de vraag kunnen stellen in het HTC Wizard topic.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.