Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Voicemail uitzetten buitenland?

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Hey, ik vertrek over een uurtje richting Frankrijk en nu bedenk ik me ineens dat de voicemail in het buitenland altijd voor hoge kosten zorgt. Nu heb ik ooit ergens een universele code gelezen (voor elke telefoon en elke operator) waarmee je doorschakeling naar je voicemail uit kon zetten. Nu kan ik deze naturlijk weer nergens vinden, maar ik hoopte dat iemand hier me uit de brand kan helpen (ik meen dat het ook weleens op GoT voorbij is gekomen).

Voor de duidelijkheid, het is dus geen telefoonnummer ofzo maar een code waarmee je je toestel doorschakelen naar voicemail verbiedt (dus net als een code om bijv. de IMEI op te vragen).

Wie kan me voor 14:55u uit de brand helpen (dan vertrek ik)? ;)

Bedankt alvast

youtube.com/@hisrep

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:11
Voor KPN en Hi is het 12339, of dat voor andere providers ook zo is weet ik niet.

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Is dat dan niet een telefoonnummer dat je belt? ik bedoel meer een code als #06* ofzo, waarmee je dus niks belt maar een instelling in het toestel zelf wijzigt (namelijk dat hij na 5x overgaan niet doorschakelt naar voicemail)

youtube.com/@hisrep

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:11
Oh, sorry, te snel gelezen. Ik dacht dat je juist niet zo'n code op de telefoon zelf bedoelde ;)

Daar kan ik je helaas niet mee helpen, maar waarom perse zo'n code? Het bovenstaand telefoonnummer heeft hetzelfde effect lijkt me?

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Via zoń nummer duurt het 48 uur voordat het werkt, en dit werkt direct. Daarnaast wil ik niet mijn voicemail echt wissen (dat gebeurt met zo'n nummer) maar hem ff tijdelijk uitzetten. Volgende week moet ie namelijk weer gewoon aan. Scheelt dus een hoop instel/inspreekwerk met zo'n code, want die doet in feite niks met de voicemail die zorgt alleen dat de telefoon ff geen verbinding maakt met de voicemail.

youtube.com/@hisrep

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 12:23
ik denk ##002#, maar misschien moet je zelf even hier kijken :)

Edit: #61#

[ Voor 8% gewijzigd door HammerT op 29-12-2006 14:39 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

De klantenservice bellen wil ook wel eens helpen. Niet alle providers laten doorschakeling-veranderingen toe vanaf het toestel. Ze zeggen altijd wel dat het 1-2 uurtjes kan duren, en het toestel uit en weer aan te zetten, maar ik heb het nog niet meegemaakt dat het niet direct werkte.

Ey!! Macarena \o/

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Kijk, zo'n website is wat ik bedoel!

Is dit niet de code die ik moet hebben dan:
Deactivate call divert: #61#@

Bedankt iig alvast!

[ Voor 4% gewijzigd door DeNachtwacht op 29-12-2006 14:44 ]

youtube.com/@hisrep

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 07:05
HetWonder schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:43:
Kijk, zo'n website is wat ik bedoel!

Is dit niet de code die ik moet hebben dan:
Deactivate call divert: #61#@

Bedankt iig alvast!
Volgens mij doet die code hetzelfde als in het menu van je telefoon alle doorschakelingen annuleren. Alleen moet je de 1e keer altijd klantenservice bellen, anders werkt die code niet. Maarja je bent nu al weg dus kom je daar achteraf misschien wel achter.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Dan kan deze nu sowieso wel dicht, de topicstarter had ook wel eerst even de klantenservice kunnen bellen.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.