offtopic:
Sorry als dit topic in het verkeerde forum staat, ik wist niet goed waar ik het neer moest zetten...
Sorry als dit topic in het verkeerde forum staat, ik wist niet goed waar ik het neer moest zetten...
Ik heb sinds een tijdje DVD mappen. 2 x een map voor 350 DVD's (of CD's natuurlijk). Nu ze bijna vol zitten begin ik ze eigenlijk maar irritant te vinden.
Er zit een rits omheen, die moet je elke keer open maken om een DVD te pakken. Nu de map zo vol zit wordt hij natuurlijk ook dikker. Als ik een DVD van de een na laatste pagina wil hebben moet ik dat hele pak DVD's dat ervoor zit om gaan slaan etc, duurt me wat te lang.
Nu heb ik een tijdje geleden Baantjer seizoen 1 t/m 6 gekocht, dat heeft niet veel hier mee te maken, echter zaten die DVD's in een "luxe bewaarmap". Die bewaarmap is heel handig, want er kunnen 64 DVD's in (hij wordt dus nooit te dik), er zit geen rits omheen, je hoeft die map dus niet steeds open te ritsen, en hij zit in een soort van omhulsel:

Rechts bovenaan zie je de map, aan de linkerkant ervan zit het "omhulsel" (ik weet niet hoe je dat noemt). Nu heb ik eens gekeken, maar ik kan alleen het merk vinden: Case Logic.
Na een tijdje googlen, op ebay en marktplaats kijken en verschillende andere manieren van zoeken heb ik nog helemaal niets kunnen vinden over deze map. Ik zou die map namelijk los willen kopen. (Om 10 keer die Baantjer DVD box aan te schaffen lijkt me ook niks.
Mijn vraag is dus: Weet iemand een webshop of winkel of iets dergelijks die zulke mappen, of daar op lijkende mappen, verkoopt? Het gaat er vooral om dat er geen rits in de zijkant zit en dat de map niet al te groot is (die Baantjer map is perfect, past mooi in de kast, als je hem in dat ding zet kan je de map er nog makkelijk uit halen ook, er zit zelfs een lipje bovenaan de map, zodat je hem er heel makkelijk uit kan halen).
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?