Praktische bewaarmap (CD / DVD) gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
offtopic:
Sorry als dit topic in het verkeerde forum staat, ik wist niet goed waar ik het neer moest zetten...

Ik heb sinds een tijdje DVD mappen. 2 x een map voor 350 DVD's (of CD's natuurlijk). Nu ze bijna vol zitten begin ik ze eigenlijk maar irritant te vinden.

Er zit een rits omheen, die moet je elke keer open maken om een DVD te pakken. Nu de map zo vol zit wordt hij natuurlijk ook dikker. Als ik een DVD van de een na laatste pagina wil hebben moet ik dat hele pak DVD's dat ervoor zit om gaan slaan etc, duurt me wat te lang.

Nu heb ik een tijdje geleden Baantjer seizoen 1 t/m 6 gekocht, dat heeft niet veel hier mee te maken, echter zaten die DVD's in een "luxe bewaarmap". Die bewaarmap is heel handig, want er kunnen 64 DVD's in (hij wordt dus nooit te dik), er zit geen rits omheen, je hoeft die map dus niet steeds open te ritsen, en hij zit in een soort van omhulsel:

Afbeeldingslocatie: http://www.dvd.nl/images/reviews/2354/whole_cover.jpg

Rechts bovenaan zie je de map, aan de linkerkant ervan zit het "omhulsel" (ik weet niet hoe je dat noemt). Nu heb ik eens gekeken, maar ik kan alleen het merk vinden: Case Logic.

Na een tijdje googlen, op ebay en marktplaats kijken en verschillende andere manieren van zoeken heb ik nog helemaal niets kunnen vinden over deze map. Ik zou die map namelijk los willen kopen. (Om 10 keer die Baantjer DVD box aan te schaffen lijkt me ook niks. :P)

Mijn vraag is dus: Weet iemand een webshop of winkel of iets dergelijks die zulke mappen, of daar op lijkende mappen, verkoopt? Het gaat er vooral om dat er geen rits in de zijkant zit en dat de map niet al te groot is (die Baantjer map is perfect, past mooi in de kast, als je hem in dat ding zet kan je de map er nog makkelijk uit halen ook, er zit zelfs een lipje bovenaan de map, zodat je hem er heel makkelijk uit kan halen).

_/-\o_

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Dat is inderdaad een mooie map, denk alleen dat dat een speciale map is die alleen bij dvd series geleverd wordt en niet los verkocht wordt.
als dj (tegenwoordig draaien er een hoop met cd's en pioneer cdj's) is dit ook een heel handig mapje.
Inderdaad als zo'n grote map vol zit wordt zo'n map erg lomp en onhandelbaar.
Ik zal eens meezoeken.

-edit-
http://www.caselogic.com/...l/index.cfm?modelid=56390

Afbeeldingslocatie: http://a1472.g.akamaitech.net/f/1472/124/4h/img.ebags.com/is/image/im0/56390_1_1?&op_sharpen=1&qlt=80,1&hei=249&wid=249

Deze is wel nog met 4 dvd's per bladzijde, maar je hoeft em al niet meer dicht te ritsen.

http://www.caselogic.com/...l/index.cfm?modelid=84967
Afbeeldingslocatie: http://a1472.g.akamaitech.net/f/1472/124/4h/img.ebags.com/is/image/im7/84967_1_2?&op_usm=.5,1,0,1&hei=460&wid=460

[ Voor 65% gewijzigd door KneppaH op 29-12-2006 13:19 ]

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

• Tanuki
  • Niet online
Bleh, ik had zelfs nog gezocht op de Case Logic site, maar ik kon ze niet vinden!
Staat het onder "CD Home Storage", tja, ik was onder "CD Wallets" aan het kijken....

De versie met plaats voor 96 DVD's / CD's staat ook op hun site:
Afbeeldingslocatie: http://a1472.g.akamaitech.net/f/1472/124/4h/img.ebags.com/is/image/im7/56427_1_1?&op_sharpen=1&qlt=80,1&hei=249&wid=249

Nu even een e-mail sturen om te vragen of er webshops zijn die die producten van hun verkopen. :)

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02-2025
Even googelen op het typenummer ;)

klikkerdeklik

Ziet er idd erg handig uit! Ga er ook maar een paar bestellen denk ik....

Edit: verkeerde link, handig die tabbladen ;) Aangepast!

[ Voor 14% gewijzigd door T4F.nl_Muad op 29-12-2006 13:58 ]

• Tanuki
  • Niet online
T4F.nl_Muad schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:58:
Even googelen op het typenummer ;)

klikkerdeklik

Ziet er idd erg handig uit! Ga er ook maar een paar bestellen denk ik....

Edit: verkeerde link, handig die tabbladen ;) Aangepast!
* Tanuki snapt die niet?
Dat is gewoon een link naar de productpagina? Ik ben meer opzoek naar een winkel die ze verkoopt. :P Of verkoopt Case Logic ze zelf ook? Ik kan er niks over vinden op hun website. :o

edit:
Oh, je had net ge-edit... Even kijken. :)

edit:
$22,50... Hehe... Da's niet bepaald goedkoop...

[ Voor 8% gewijzigd door Tanuki op 29-12-2006 14:02 ]

• T4F.nl_Muad
Staat bij mij echt wel een 'add to cart' knopje, meestal kun je ze dan bestellen :D

Edit: Je had em al door ;)

Edit2: nee niet goedkoop, maar ze zijn wel erg mooi en handig. Eenmalige investering in een hoop orde, is toch ook wat waard.

[ Voor 51% gewijzigd door T4F.nl_Muad op 29-12-2006 14:03 ]

• Tanuki
  • Niet online
Inderdaad, omgerekend is het ook 17 euro. Dat valt eigenlijk wel mee voor zoiets ja.

Toch ben ik benieuwd of er ook Nederlandse winkels zijn die zoiets verkopen... :P

• T4F.nl_Muad
je kunt ze overigens op die site niet naar nederland versturen, tenminste, is geen standaard optie. Er is ook een engelse site, maar ook daar is alleen binne groot britannie verzenden mogelijk.

Leuk trouwens dat je dit topic geopend hebt, ik vind de manier van opslag erg mooi. Zou ze zelf ook graag willen hebben. Wellicht dat we via een combo bestelling alsnog via USA kunnen bestellen (GB is 20 pond!!, USA dus veel goedkoper)

• Tanuki
  • Niet online
Heeft iemand al een map kunnen bestellen / krijgen?

Ik kon niet vinden waar ik die mappen in Nederland kon bestellen, dus heb ik bij BigDennis.com de 96 CD / DVD map besteld, maar ze hadden nog maar 4 fatsoenlijke. De andere 6 die ik had besteld waren zeer brak en de fatsoenlijke mappen zijn niet meer leverbaar. Dus nou neig ik er eigenlijk toch naar om deze te kopen (ondanks dat ze zo duur zijn), want ik kan echt _geen_ andere fatsoenlijke map vinden.

Ik ga in ieder geval nogmaals proberen naar Case Logic te mailen, want de eerste keer kreeg ik geen antwoord...

Waar ik trouwens net aan dacht, mapbladen los kopen is natuurlijk ook een optie. En dan een leuke bijpassende zoeken. Hoeft opzich ook niet zo duur te zijn. Het leuke is alleen, die kan ik ook al nergens vinden!!! Wat is dat toch? :P

[ Voor 17% gewijzigd door Tanuki op 02-02-2007 16:58 ]

Pagina: 1