Toon posts:

Ghost image booten van af een usb harddisk???

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal ik heb een vraag je.
weeten jullie mischien hoe ik een ghost boot disk kan maken met usb harddisk ondersteuning??
we gebruiken hier norton ghost 2003 ?

als vast bedankt voor je moeite :)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

USB? Wat? Wil je een image kunnen restoren van USB? Iets meer info en moeite wordt op prijs gesteld; volgens mij staat e.e.a. gewoon in de admin-manual.pdf van Symantec die je op de site kan vinden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 12:45:
USB? Wat? Wil je een image kunnen restoren van USB? Iets meer info en moeite wordt op prijs gesteld; volgens mij staat e.e.a. gewoon in de admin-manual.pdf van Symantec die je op de site kan vinden.
jaah ik wil vanaf een ubs haddick image restoren op een leege systeem.

• MAX3400

MAX3400

Lijkt me dat je je boot-disk wijs moet maken dat de legacy drivers van je mobo worden meegenomen in het boot-proces en dat je dus ook je BIOS (meestal) op legacy moet zetten om de USB-drive te herkennen.

offtopic:
Let op je spelling; het irriteert me nu al

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 12:48:
Lijkt me dat je je boot-disk wijs moet maken dat de legacy drivers van je mobo worden meegenomen in het boot-proces en dat je dus ook je BIOS (meestal) op legacy moet zetten om de USB-drive te herkennen.

offtopic:
Let op je spelling; het irriteert me nu al
wow sorry maar ik heb niet zo veel verstand van de zaak.
kan je me niet verteele hoe ik het moet maken?? :?

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 12:52:
[...]

wow sorry maar ik heb niet zo veel verstand van de zaak.
kan je me niet verteele hoe ik het moet maken?? :?
Ten eerste wil ik je wijzen op Algemene gedragsregels (Netiquette) waarin toch enige richtlijnen zijn gedefinieerd omtrent je vraagstelling. Daarbij, zoals ik al eerder zei; USB-ondersteuning staat keihard uitgelegd in de handleiding / FAQ van Ghost dus ik zie niet helemaal in waarom je daar niet mee begint.

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 12:53:
[...]

Ten eerste wil ik je wijzen op Algemene gedragsregels (Netiquette) waarin toch enige richtlijnen zijn gedefinieerd omtrent je vraagstelling. Daarbij, zoals ik al eerder zei; USB-ondersteuning staat keihard uitgelegd in de handleiding / FAQ van Ghost dus ik zie niet helemaal in waarom je daar niet mee begint.
probleem is ik ben ene stagaire en ik weet niet waar die handleiding is op internet is die ook niet meer te vinden.

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:00:
[...]

probleem is ik ben ene stagaire en ik weet niet waar die handleiding is op internet is die ook niet meer te vinden.
Dan zou ik zeggen: heeel veeel succes ermee want USB-devices zijn specifiek per merk/type & PC dus je zal toch echt de handleiding of de FAQ van Ghost moeten raadplegen. Verder geeft Symantec duidelijk aan dat er misschien ook updates nodig zijn.

Als internet het ook niet doet bij je, vermoed ik dat je Ingram Micro in Utrecht kan bellen, samen met je klantnummer van Symantec, want daar zit ook de support-afdeling.

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:01:
[...]

Dan zou ik zeggen: heeel veeel succes ermee want USB-devices zijn specifiek per merk/type & PC dus je zal toch echt de handleiding of de FAQ van Ghost moeten raadplegen. Verder geeft Symantec duidelijk aan dat er misschien ook updates nodig zijn.

Als internet het ook niet doet bij je, vermoed ik dat je Ingram Micro in Utrecht kan bellen, samen met je klantnummer van Symantec, want daar zit ook de support-afdeling.
ooh okey ik check wel bedankt he

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

Twisted

Mogli <3

Mijn Ghost 2003 iso heeft USB ondersteuning out of the box. Je hoeft dus niks te doen :)

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Verwijderd

Topicstarter
Twisted schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:20:
Mijn Ghost 2003 iso heeft USB ondersteuning out of the box. Je hoeft dus niks te doen :)
hoe heb je die diskette dan gemaakt:s

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit staat gewoon in de handleiding van Ghost :)

Gebrek aan aantoonbare inzet + research, topic dicht dus. Zie verder ook de [faq]registratievoorwaarden[/] voor een uitleg over de werking van GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.