tv-out via je gewone videokaart?!!?

Pagina: 1
Acties:

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
Ik zat zo eens te denken hè,....hoe werkt tv-out nou eigenlijk?? er worden video-kaarten verkocht met een tv uitgang. Dit is dus een stukje hardware wat op de kaart zit en daar betaal je ook meer voor,.....

maar is het niet mogelijk om via alleen een stukje software dat beeld om te zetten naar een PAL signaal?? bv ik heb in mijn gewone pc een G400 zitten,...dus ik heb een kabeltje daar bij zitten met aan de ene kant een "videokaart-connector" en aan de andere kant s-video en zo'n gele tulp uitgang.

Zou het nu niet mogelijk zijn om dit kabeltje op een andere computer te doen,...zeg achter op mijn laptop bijvoorbeeld en dat dan alleen via een stukje software ik dus beeld kan krijgen op mijn tv??

als dit kan?? welke software moet ik hier dan voor gebruiken,...als die niet kan?? waarom kan het dan eigenlijk niet?!?! dat vraag ik mij dus af,..

thnx alvast voor de antwoorden

Yoda

Verwijderd

En ik voeg er nog even wat aan toe: Is het ook mogelijk met hardware, maar dan dus ZONDER een nieuwe videokaart te kopen? Volgens Hercules Customer Support niet, maar ik twijfel er toch aan...:)

Verwijderd

is ook een apparaatje van trust onder andere
ding is genaamd televiewer en werkt echt prima tot een res van 1024 * 768
dynalink heeft er ook een maar is precies het zelfe voor het geval dat je geen trust er op wil hebben staan :)

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
cool ik zal het eens even gaan checken
Pagina: 1