Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
De palm heeft geen online mogelijkheid (dwz modem aansluiten), de revo wel; de palm bestaat als batterijen vretende kleurenversie, de revo niet; de palm heeft een handschrift herkenning (waar niet iedereen even blij mee is), de revo een rubbertoetsenbord (waar niet iedereen blij mee is); er zijn iig spelletjes voor de revo, voor de palm denk ik ook wel; concept palm: soort gele briefjes idee, comcept revo: A4 formaat papier. Maw: de palm voor snel iets doen (opkalken), de revo voor het meer serieuse werk (inclusief dingen als word, excel, browsen enz).
Puur voor de agenda: palm; wil je meer, de revo
Puur voor de agenda: palm; wil je meer, de revo
De palm heeft dus wel online mogelijkheden! Je kan er een modem aankoppelen, je het kan met een kabel aan je GSM koppelen en via de cradle kan je ook internetten, mail lezen, telnetten. Oftewel alles dus.
Ook zijn er honderden, zoniet duizenden spelletjes voor de palm te vinden, zoals SimCity en een Wolvenstein kloon (ik dacht dat die Dreadling heet). Je hoeft niet alleen te schrijven, want je kan ook een toetsenbord op het scherm brengen en daarmee typen (is wel klein, maar het kan). Of je kan zelf een opvouwbaar toetsenbord kopen.
Het zogenaamde serieuze werk kan ook allemaal met de palm, zoals je Word en excel bestanden lezen en bewerken. En online browsen , mailen en telnetten kan dus ook!
Wil je dus alles: de palm.
Ik raad je overigens aan om de Palm Vx te bestellen. Dan heb je 8 MB geheugen (in plaats van 2 MB bij de Palm V) en een snellere processor dan in andere Palms. Als je zoekt kan je deze voor onder de 1000 gulden wel online vinden.
Ook zijn er honderden, zoniet duizenden spelletjes voor de palm te vinden, zoals SimCity en een Wolvenstein kloon (ik dacht dat die Dreadling heet). Je hoeft niet alleen te schrijven, want je kan ook een toetsenbord op het scherm brengen en daarmee typen (is wel klein, maar het kan). Of je kan zelf een opvouwbaar toetsenbord kopen.
Het zogenaamde serieuze werk kan ook allemaal met de palm, zoals je Word en excel bestanden lezen en bewerken. En online browsen , mailen en telnetten kan dus ook!
Wil je dus alles: de palm.
Ik raad je overigens aan om de Palm Vx te bestellen. Dan heb je 8 MB geheugen (in plaats van 2 MB bij de Palm V) en een snellere processor dan in andere Palms. Als je zoekt kan je deze voor onder de 1000 gulden wel online vinden.
behalve dat ik het er mee eens ben om een Palm Vx (laad op in cradle) te nemen, zijn er vaker topics hierover geweest, dus steek je licht eens op onder de search knop ;-)
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀