Laptop Internet Werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• blastfire
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-12-2022
Draadloos Netwerk werkt niet. Ik heb gekeken in apparaat beheer maar daar ziet hij ook niet de driver van de cd en van de site heb ik ook al geprobeer. Het gaat om de Acer Aspire 5120.
Bij verbindingen zie ik ook niks bijzonders staan, kan het zij dat energie beheer het tegen houd
het detecteren van wireless?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dit is wel heel summier. Heb je zelf al wat geprobeerd met drivers van de CD of van internet of iets dergelijks?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Als ik het goed begrijp heb je nu problemen met het installeren van je draadloze netwerkkaart? Voor het gemak ga ik ook maar uit van XP.

Als problemen hebt met het vinden van de juiste driver kun je het beste een programma als Everest downloaden en kijken wat deze zegd over de kaart (dit word namelijk hardwarematig uitgelezen) en zoek daar een passende driver voor bij de fabrikant.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-03 14:20
Lekker duidelijke post.

Is de driver nou wel of niet juist geinstalleerd?
Heb je jouw wireless wel aan staan (fysiek knopje/schuifje) ???

• blastfire
Ja de drivers van internet en van cd staan wel in program files maar hij vind hem niet. hij zegt niet van nieuwe hardware detecteerd en geinstaleerd helemaal niks
De driver staat ook niet bij aparaat beheer.
Ik heb windows XP

[ Voor 16% gewijzigd door blastfire op 29-12-2006 11:59 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

blastfire schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:56:
Ja de drivers van internet en van cd staan wel in program files maar hij vind hem niet. hij zegt niet van nieuwe hardware detecteerd en geinstaleerd helemaal niks
Lekker duidelijk, nogmaals.

Wat heb je WEL al geprobeerd om het probleem op te lossen want zo komen we nergens; het kan nu alsnog aan 9923403568 oorzaken liggen. 8)7

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• blastfire
Ik heb geprobeert om wireless netwerk te krijgen omdat het moet kunnen volgens vobis
wat ik tot nu toe heb geprobeer is Drivers van de Wireless netwerk kaart installeren.
Nou dat was gelukt maar nog steeds geen netwerk icoontje bij internet verbinden.
en in apparaat beheer zie ik hem er ook niet bij staan.
nu had ik gekeken waar die driver is geinstalleert nu staat er dus wel iets in c:/programfiles/acer/wireless en daar staat de driver. Maar normaal gesproken wordt hij toch gedetecteerd wanneer ik de driver install???

• The BlendMaster
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-03 16:23
Zit er geen aan/uit knop voor je wireless netwerkkaart op je laptop ?

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-03 08:35

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, dit gaat dus helemaal nergens over. Heeft die laptop uberhaubt wel een wifikaart. Staat hij misschien disabled in de bios, of staat de schakelaar uit :?

We verwachten hier wel een beetje eigen inzet. Bovendien is het installeren van een netwerkaart nou niet echt iets voor Netwerken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.