Toon posts:

Power Management (laptop batterij software)

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren heb ik het programma Battery 2.1 gedownload.

Hiermee kan je meer informatie verkrijgen over de batterij in je laptop.
Zag er goed uit en deed precies wat het moest doen, TOTDAT ik mijn laptop herstarte.

Steeds problemen met windows explorer tijdens het opstarten en steeds versturen van problem reports.
Helaas.
Hierna maar het programma verwijderd en VOILA, laptop draait als een zonnetje.

Weet een van jullie een goed alternatief programma voor mijn laptop (dell inspirion 5150)?
Het moet dus oa vertellen hoe lang ik nog kan doen met mijn batterij en wat de staat van de batterij is.
(ik weet het, kan ook met powermanagement van windows, maar ik zoek een uitgebreidere versie)

Alvast dank voor jullie hulp _/-\o_ *O*

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:45:
Gisteren heb ik het programma Battery 2.1 gedownload.

Hiermee kan je meer informatie verkrijgen over de batterij in je laptop.
Zag er goed uit en deed precies wat het moest doen, TOTDAT ik mijn laptop herstarte.

Steeds problemen met windows explorer tijdens het opstarten en steeds versturen van problem reports.
Helaas.
Hierna maar het programma verwijderd en VOILA, laptop draait als een zonnetje.

Weet een van jullie een goed alternatief programma voor mijn laptop (dell inspirion 5150)?
Het moet dus oa vertellen hoe lang ik nog kan doen met mijn batterij en wat de staat van de batterij is.
(ik weet het, kan ook met powermanagement van windows, maar ik zoek een uitgebreidere versie)

Alvast dank voor jullie hulp _/-\o_ *O*
Niemand een idee/antwoord :? :? :'( :'(

• Sjaakmeister
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Notebook Hardware Control @ http://www.pbus-167.com/

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor je antwoord
Ga hier zeker naar kijken
Enig idee hoe het zit met eventuele spyware, of is dit gewoon te vertrouwen???

• Sjaakmeister
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:24:
[...]

Dank voor je antwoord
Ga hier zeker naar kijken
Enig idee hoe het zit met eventuele spyware, of is dit gewoon te vertrouwen???
Spyware? Ik ben niets tegen gekomen bij het installeren van Notebook Hardware Control. Ik heb dit programma inmiddels ook al een paar maanden draaien en kan daarom zeggen: ja, het is te vertrouwen

• Juggels
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-07 21:29
Thanks voor deze! Ik was zelf ook naar iets dergelijks op zoek voor mijn laptop dus dit komt als geroepen!

Verwijderd

Ik ben bang dat dit programma niet echt aansluit aan jouw eisen.

Voor wat ik heb begrepen zoek je een programma dat informatie over je batterij laat zien. Dat kun je het beste via Windows doen denk ik.
Maar zoek je een programma die fijn laat zien hoeveel procent je batterij is en ook fijne Intel Speedstep functionaliteit heeft, dan ziet je wel goed.
NHC is zeker geen spyware programma of zoiets, draait perfect maar helaas zuipt het wel veel geheugen (20 MB).

Screenshotje: http://forum.notebookrevi...hmentid=4603&d=1164390334

Veel geluk!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 18:03:
Ik ben bang dat dit programma niet echt aansluit aan jouw eisen.

Voor wat ik heb begrepen zoek je een programma dat informatie over je batterij laat zien. Dat kun je het beste via Windows doen denk ik.
Maar zoek je een programma die fijn laat zien hoeveel procent je batterij is en ook fijne Intel Speedstep functionaliteit heeft, dan ziet je wel goed.
NHC is zeker geen spyware programma of zoiets, draait perfect maar helaas zuipt het wel veel geheugen (20 MB).

Screenshotje: http://forum.notebookrevi...hmentid=4603&d=1164390334

Veel geluk!
heb het toch maar geinstalleerd
wat ik zo 123 zag deed het redelijk wat ik er van mocht verwachten

zag op je screendump op je desktop doorzichtig oa je batterij en temperatuur informatie staan
is dat ook een optie in NHC? of is dat weer een ander proggie?

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-07 15:51
Ik heb juist de problemen die TS beschrijft met Notebook Hardware Control niet met normaal starten en afsluiten maar als ik de laptop in slaapstand zet. (eigenlijk meer als het eruit komt)
Asus A7T met een Turion TL-52 processor.
Pagina: 1