een .com, .net, .org etc domein (gratis)

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:29
Hoi, ik heb al een search gedaan maar ik kom er niet helemaal uit. Ik wil dus voor mijn site blabla.iscool.net een ander domein. Het maakt me niet uit wat, als dat tussen voegsel maar weg is. Bij namezero werkt het niet, bij namedemo moet je een credit-card nr. hebben. Het zal mij niet (echt) veel uitmaken of het .net of .tv of .weet ik veel wat is, als het maar gratis is. Weet iemand wat of is dit niet meer mogelijk op 'legale' manieren:?? (mailen mag altijd natuurlijk --> rick.kessel@wanadoo.nl)

Weet iemand een alternatief (wel gratis)?

Verwijderd

een gratis domein zou ik niet meer willen, ik zou er veel liever iets voor betalen omdat je dat kwaliteit hebt (meestal) en het domein echt je eigendom is wat niet het geval is bij die namedemo/namezero troep

• Rickbv
Ik wil eigenlijk toch wel gratis, het is prive, en om daar nou 1/2 honderd gulden per jaar voor te gaan betalen:(...

Verwijderd

.nl = 35 !

Verwijderd

via jouwachternaam.com heb je voor 125 per jaar (vanaf fl. 99 btw) een domeinnaam (.net, com of org), 50 mb schijfruimte etc

bevalt me heel goed

je kunt beter wat betalen, want gratis: ja ziet nu wat dat voor gezeik oplevert met bijv freehosting.nl

• Rickbv
Op vrijdag 02 februari 2001 17:59 schreef pimderks het volgende:
.nl = 35 !
Waar is dit dan? Is dit per jaar? En is dit niet bijv. 1 jaar 35,- volgende jaren bijv. 100.,- per jaar?

Verwijderd

Bij http://www.redcap.nl is een .com, .net of .org:
eenmalig Fl. 25,= setup kosten
perjaar Fl. 35,= registratie kosten.

Daar zit 1 POP account met zelf in te vullen aliases en gebriuk van de nameservers bij in.

Gr. Phez :7

Verwijderd

nee hoor, dit is per jaar.

Je kunt een domein normaal alleen als bedrijf registreren maar bij sommige ook als particulier (zie mijn huisje;))

• Rickbv
Onder het huisje van pimderks, ben ik als particulier nog steeds 100 per jaar kwijt, en dan nog die eenmalige setup kosten:(. It's just for fun, die site....:(:)

• Rickbv
oh, en Red Cap is dan nog EX BTW:(:(

Verwijderd

Op vrijdag 02 februari 2001 18:47 schreef Rickbv het volgende:
Onder het huisje van pimderks, ben ik als particulier nog steeds 100 per jaar kwijt, en dan nog die eenmalige setup kosten:(. It's just for fun, die site....:(:)
50 piek !

Verwijderd

Rickbv,

Alle prijzen van hosts zijn Excl. BTW. Maar als je fl 60,= per jaar (ex BTW) al veel vindt voor een domein ben je eigenlijk geen domein waard.

Verwijderd

Bij mijn huisje valt over alles te praten !

• Rickbv
Op vrijdag 02 februari 2001 19:08 schreef pimderks het volgende:
Oh, das mooi. Je mag me wel ff'n mailen>:). Dealen is altijd welkom...

Wat is nou de prijs voor het eerste jaar, en wat voor het 2e?

Verwijderd

Ik heb geen bedrijf, maar je kan via mij altijd een redirect-domeinnaam krijgen (die jou eigendom wordt). Er zit ook 1 e-mailadres bij onder dat domein. Ik handel de creditcard-betaling voor je af.

Als je zelf een dns hebt, en een host, kan je ermee doen wat je wil.

Kost je 35 gulden per jaar voor com/net/org. Jij wordt de eigenaar en de technical contact, ik word je billing contact. Als je mij betaalt via de giro/bank, doe ik direct een credit-card-betaling. Als je wil kan je mij nadat ik voor je heb betaald ook weer uit de domein-records halen, zodat ik er niets meer mee te maken heb (maar dan kan ik een evt tweede jaar niet voor je betalen :)

• Rickbv
laat maar, ik heb met pimderks een hele mooie deal gemaakt. Bedankt Pim!!!:)

• Bas_f
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 11:07
Op vrijdag 02 februari 2001 19:08 schreef pimderks het volgende:
Doe jij ook co-located servers? en wat kost dat ongeveer?

...

Verwijderd

nee, co-locating doe ik niet

Voor co-locating kun je wel ff kijken bij 2fast.

• Bas_f
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 11:07
2fast is redelijk duur zo te zien. Ik heb een 4HU kast. Kost bij 2fast 300 piek per maand, en bij WideXS 175... (nog steeds de goedkoopste die ik kan vinden)

toch bedankt!

...

Verwijderd

pim leluq ga je ooit nog is ophouden met je ziekelijke spam?

nu doe je het ipv direct maar indirect... kun je niet gewoon een keer antwoorden zonder dat het in je eigen voordeel is?

pffrt pubertje

• Rickbv
Nou na, ik heb nu m'n domeintje bij pimmetje, als hij goede stuff levert, vind ik het best. Dan maakt het mij verder niet zo veel uit hoe oud hij is, maar hij moet geen rare dingen gaan doen natuurlijk...

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-05 13:15
http://www.directnic.com

15$ per jaar per domain

incl. DNS, MAIL, FORWARDING, Evt. hosting

• Rickbv
Ja, maar nou is het gewoon in NL. Toch ook wel handig...

Verwijderd

ach...14 of 15 jaar is ie, als je problemen wilt kun je die zeker bij hem krijgen....pim de puber, bij een 14 of 15 jarige valt niks te halen als er problemmen zijn...allemaal niet rechtsgeldig he...pas als je 18 bent...dus tja....

• MinddiggerNL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-05 15:44
www.redirection.net
$15 per jaar

Verwijderd

Op vrijdag 02 februari 2001 23:37 schreef Kertjuh het volgende:
ach...14 of 15 jaar is ie, als je problemen wilt kun je die zeker bij hem krijgen....pim de puber, bij een 14 of 15 jarige valt niks te halen als er problemmen zijn...allemaal niet rechtsgeldig he...pas als je 18 bent...dus tja....
*zucht*, ik werk met volwassenen dus is het wel rechtsgeldig.

Verwijderd

Op zaterdag 03 februari 2001 10:30 schreef pimderks het volgende:

[..]

*zucht*, ik werk met volwassenen dus is het wel rechtsgeldig.
maak je zelf niet zo belachelijk, als ik je kvk uitreksel bekijk is dit om te lachen.

Verwijderd

Op zaterdag 03 februari 2001 12:45 schreef Kertjuh het volgende:

[..]

maak je zelf niet zo belachelijk, als ik je kvk uitreksel bekijk is dit om te lachen.
Die_heb_jij_niet_eens

• Rickbv
Ik neem aan dat het wel goed gaat met pimmetje...:)

Verwijderd

Op zaterdag 03 februari 2001 13:24 schreef pimderks het volgende:

[..]

Die_heb_jij_niet_eens
|:( dat bedoel ik hoe weinig je er nog van af weet....je kan gewoon op de site van de kvk als je inlog hebt (en dat heb ik op me werk) kvk uitreksels opvragen....duhhhhh

Verwijderd

Laten we nu SVP niet weer gaan discussieren over Pim...:(
We hebben daar al een keer een uitgebreide discussie over gehad en hebben het toen uitgesproken.

Als je hem niet vertrouwt o.i.d. zoek dan een ander bedrijf en laat hem met rust.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik gebruik zelf naar alle tevredenheid www.register.com
Aldaar betaal je 70$ per 2 jaar voor een domein, niet de allergoedkoopsten, maar alles werkt altijd perfect en je kunt alle wijzigingen online doorvoeren (DNS wijzigingen en dergelijke)

Verwijderd

ik denk dat de gemiddelde leeftijd van de tweakers niet hoger is dan 18 jaar. jammer maar helaas.

Verwijderd

Op zaterdag 03 februari 2001 19:03 schreef salT het volgende:
Laten we nu SVP niet weer gaan discussieren over Pim...:(
We hebben daar al een keer een uitgebreide discussie over gehad en hebben het toen uitgesproken.

Als je hem niet vertrouwt o.i.d. zoek dan een ander bedrijf en laat hem met rust.
probleem is ook neit dat ik hem niet vertrouw, tis gewoon zwaar irritant dat hij elke kans grijpt om te spammen hier.

Verwijderd

Op zaterdag 03 februari 2001 19:18 schreef DSmarty het volgende:
Ik gebruik zelf naar alle tevredenheid www.register.com
Aldaar betaal je 70$ per 2 jaar voor een domein, niet de allergoedkoopsten, maar alles werkt altijd perfect en je kunt alle wijzigingen online doorvoeren (DNS wijzigingen en dergelijke)
Ik heb www.namesecure.com
ook prima , incl e-mail en url forwarding
url gripper, incl. registratie domain
US$35,--per jr , altijd alles on line te wijzigen 24 hours

Verwijderd

Op zaterdag 03 februari 2001 19:44 schreef Kertjuh het volgende:

[..]

probleem is ook neit dat ik hem niet vertrouw, tis gewoon zwaar irritant dat hij elke kans grijpt om te spammen hier.
In dit geval vind ik de reaktie van Pim wel terecht. Er wordt immers gevraagd om een goedkope oplossing, die kan Pim blijkbaar bieden, zoals inmiddels ook is gebleken.;)

Of er sprake is van spam is aan de adjes om te beoordelen, eventuele maatregelen moeten ook door hen genomen worden lijkt mij.

Verwijderd

Kertjuh, wat ben jij kinderachtig zeg!

Verwijderd

Wat doe ik fout op mijn site ? (www.redcap.nl)
Ik bied domains aan voor 25,= piek eenmalig en dan 35,= piek per jaar ...
Dat is toch ook goedkoop ?

Ik krijg alleen niet zoveel klanten :)

Niet dat dat verder echt boeit, ik hoef er toch niet van te leven ...

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 08:52
he MisterRed cap,

ik denk dat de 'normal people' je nog niet gevonden hebben... maar je bied inderdaad een goed prijsje, alleen is ie exclusief (da's jammer). Maar misschien een beetje reclame? of ken dat niet... maar je hebt gewoon ff pech!

Greetzzz...

• Robinski
  • Laatst online: 12-04 21:52

Robinski

A.K.A. RHarmsen

ik heb alles gratis!

Website staat bij F2S, heb namenlijk geen geld en daar hebben ze tenminste PHP, MySQL en Perl/CGI

en www.geen.org en www.robinhome.net heb ik via namezero.com verwijzen beiden naar www.robinhome.f2s.com (met natuurlijk een banner killertje)
:) :)

GRATIS RULES

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Verwijderd

:Z lekker verder :(

Verwijderd

Op vrijdag 02 februari 2001 17:59 schreef pimderks het volgende:
.nl = 35 !
waar is dit?

Verwijderd

voor goedkope .nl moet je bij http://www.nxs.nl zijn (nee ik heb geen aandelen ofzo).

Ik kan zelf geen .nl aanbieden, maar zij zijn echt goedkoop en de service is ook goed.

Verwijderd

Op woensdag 07 februari 2001 12:54 schreef ttkdesign het volgende:

[..]

waar is dit?
Bijna overal !
Pagina: 1