ja ik heb de search al gebruikt
maar kwam niks bruikbaars tegen
ik heb een probleem...als ik games speel is mijn fps onaceptabel laag..
ondanks toch een redelijk systeem...en de games die ik speel zijn niet echt zwaar ....Enemy territory en Live for speed .. fps gaan van 100 naar 20..en dan ben ik aleen in het spel
cpu load is het probleem niet..(te zien op me keyboard)
er is niks overclocked aan dit systeem..
Heb al vanalles geprobeerd..
Bios settings 100x nagekeken..
Nieuwe windows..virusscans adware scans..
Drivers van de kaart geupdate..draai nu de laaste
aa en af staan allemaal uit..kaart staat op snelheid..geeft ook aan de alle mhz van de kaart zelf goed zijn ..
Hyper treading aan/uit maakt niks uit
systeem is stofvrij
idle card temp is 45 graad en na een uur of 2 gamen is die nog steeds 45 graden dus word niet belast
Pc Specs :
p4 3.4 Ghz HT
1024 mb geheugen
XFX 7800GT
moederbord:
http://www.msi.com.tw/pro...detail.php?UID=668&kind=1 ( ik verdenk da het moederbord kapot is)
Hoop da iemand my hier kan helpen
Mvg Yorick
ik heb een probleem...als ik games speel is mijn fps onaceptabel laag..
ondanks toch een redelijk systeem...en de games die ik speel zijn niet echt zwaar ....Enemy territory en Live for speed .. fps gaan van 100 naar 20..en dan ben ik aleen in het spel
cpu load is het probleem niet..(te zien op me keyboard)
er is niks overclocked aan dit systeem..
Heb al vanalles geprobeerd..
Bios settings 100x nagekeken..
Nieuwe windows..virusscans adware scans..
Drivers van de kaart geupdate..draai nu de laaste
aa en af staan allemaal uit..kaart staat op snelheid..geeft ook aan de alle mhz van de kaart zelf goed zijn ..
Hyper treading aan/uit maakt niks uit
systeem is stofvrij
idle card temp is 45 graad en na een uur of 2 gamen is die nog steeds 45 graden dus word niet belast
Pc Specs :
p4 3.4 Ghz HT
1024 mb geheugen
XFX 7800GT
moederbord:
http://www.msi.com.tw/pro...detail.php?UID=668&kind=1 ( ik verdenk da het moederbord kapot is)
Hoop da iemand my hier kan helpen
Mvg Yorick
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 08:53 . Reden: dingen toegevoegd ]