Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Stekker op auto LCD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.cartft.com/display_db/display_pics/K90_rear.jpg

Herkent iemand de stekker achterop? Wil hem aansluiten in een test opstelling (mn auto heeft die plug trouwens ook niet). Heb de winkel al gemailed waar ik heb besteld heb maar die konden me niet meer vertellen dan dat het een "ISO uiterlijk" had :D.

Wil een soldeerbare versie bestellen dus...

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-10 13:02

Technicality

Vliegt rechtsom...

Welke? Die gele? Die lijkt op een standaard component video, maar met een beschermkapje... die andere zijn standaard voor wat er onder staat (vga, usb en power dus)

Verwijderd

ik denk dat de TS de stekker helemaal rechts bedoelt...
geen idee of hij standaard aanwezig zou moeten zijn in 'n wagen, maar wat zijn je opties...
6 aansluitingen, en je kan ofwel grond ofwel 12V hebben.
misschien even je kastje opengooien, en uitvlooien wat waaraan moet? (de pinnen die geleiden met het chassis van het kastje zijn zowieso grond, de andere zijn wss 12V...)

Verwijderd

Topicstarter
Heb de unit nog niet binnen, idd de powerplug :D! Maar okeej, kijken wat in mijn manual staat. Gaat me vooral om een passende stekker vinden! :)

• Phalox
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-11 23:44

Phalox

Solar Powerrrd

Desnoods snij je een ATX kabel aan flarden :D als je dan daar paar pinnetjes insteekt pas het ook, maar ehm.. zit die stekker er niet gewoon bij ?
Wij hebben hier me de autoradio ook al een stukje afgeprutst met de kabeltjes erachter :D Suc6

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Volgens mij kan je die gewoon bij elke halfords / mediamarkt halen want die zijn gewoon standaard.

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:58
Stekker wordt als het goed is mee geleverd, is meestal een kabeltje vanaf die stekker naar de standaard DIN stekker die meestal zo in je wagen past.

Mijn profiel op Discogs

Pagina: 1