Hallo,
Ik heb een probleem met Trackmania united (niet verwarren met nations).
Ik heb deze maar online aangeschaft omdat ik geen zin heb om tot februari/maart 2007 te wachten.
Maar eenmaal alles geinstaleerd , cd-key ingevoerd alle andere dingen ingevoerd, game update uitgevoerd krijg vervolgens het instellingen scherm van trackmania voor me. Ik alles ingesteld...
ik klik op play, het venster vergroot en gaat vervolgens niet verder en terug naar windows....
Zelfs de benchmark werkt niet daar krijg ik weer de melding:
'Your graphic card support 'Current' settings at 0 fps'
Iemand weet hoe dit probleem op te lossen?
ik heb al meerdere topics op internet gevonden van mensen met zelfs een x1800 die het zelfde probleem hebben. ik zelf heb een club3d radeon 9800 pro 128mb
Hier zijn meerdere mensen met het probleem:
http://www.tm-forum.com/v...0e2814fc8b12124e7e9431251
Of het aan de drivers ligt? i really donno, ik heb catalyst 6.12 geinstaleerd (oude drivers staan er niet op) en Direct-x 9.0c (met de December 2006 update)
mischien werkt het met omega drivers wel?
Ik heb een probleem met Trackmania united (niet verwarren met nations).
Ik heb deze maar online aangeschaft omdat ik geen zin heb om tot februari/maart 2007 te wachten.
Maar eenmaal alles geinstaleerd , cd-key ingevoerd alle andere dingen ingevoerd, game update uitgevoerd krijg vervolgens het instellingen scherm van trackmania voor me. Ik alles ingesteld...
ik klik op play, het venster vergroot en gaat vervolgens niet verder en terug naar windows....
Zelfs de benchmark werkt niet daar krijg ik weer de melding:
'Your graphic card support 'Current' settings at 0 fps'
Iemand weet hoe dit probleem op te lossen?
ik heb al meerdere topics op internet gevonden van mensen met zelfs een x1800 die het zelfde probleem hebben. ik zelf heb een club3d radeon 9800 pro 128mb
Hier zijn meerdere mensen met het probleem:
http://www.tm-forum.com/v...0e2814fc8b12124e7e9431251
Of het aan de drivers ligt? i really donno, ik heb catalyst 6.12 geinstaleerd (oude drivers staan er niet op) en Direct-x 9.0c (met de December 2006 update)
mischien werkt het met omega drivers wel?
Winners never cheat, Cheaters never win