Toon posts:

Startpagina instellen in Internet Explorer 6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik gebruik IE 6 als browser en wil een startpagina instellen. Ik krijg nu steeds de pagina van MSN.com maar wil een andere. ASls ik via Tools, Internet Opties, Homepage de url van nu.nl invul wordt dat niet vastgehouden. Bij de volgende keer dat ik bv. op Home klik of de browser weer open komt steeds dat geval van MSN tevoorschijn. Ik gebruik Win XP.
Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Groeten,

Joop.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Toevallig anti-spyware software of zo?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Als je via gpedit.msc > internet explorer maintenance kijkt, staat daar msn misschien ingesteld?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 01:13:
Als je via gpedit.msc > internet explorer maintenance kijkt, staat daar msn misschien ingesteld?
Het instellen van de startpagina via gpedit werkt niet. Msn.com blijft komen.

Joop.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 01:02:
Toevallig anti-spyware software of zo?
Ik heb een volledige scan gedaan en er niets gevonden.

Joop.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:05:
[...]
Ik heb een volledige scan gedaan en er niets gevonden.
Dat bedoel ik niet. Ik heb bijvoorbeeld de Teatimer module van Spybot Search & Destroy in gebruik, en die blokkeert het aanpassen van de startpagina (maar geeft wel een waarschuwing). Als je andere real-time bescherming gebruikt, dan kan die wel eens de reden zijn dat je de startpagina niet aangepast krijgt.

Norton programma's zijn berucht om het automatisch verhinderen van dit soort dingen, dus geef svp wat meer informatie over je software en instellingen.

(groeten of eindigen met naam hoeft niet, zie "de groeten" in de FAQ)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1