Toon posts:

[JS] Show/hide

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

ik gebruik de volgende show/hide code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
function laatzien ( ID )
{
    if ( document.getElementById ( ID ).style.display == 'none\ )
    {
        document.getElementById ( ID ).style.display = 'block' ;
    }
    else
    {
        document.getElementById ( ID ).style.display = 'none' ;
    }
}

Er staat nu dus bijvoorbeeld een div "open", je ziet hem, als je nu op een andere klikt komt deze eronder.
Maar ik wil dus dat die andere dicht gaat en je alleen de div ziet waar je op klikte (link).

Alvast bedankt!
Groetjes Fets

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
JS hoort zowieso in [WEB] zoals je kunt lezen in Waar hoort mijn topic?. Daar zou ik je topic dan ook naar toe moven als het voldeed aan een minimale TS, maar dit is veel te karig om iets mee te kunnen. Kijk de Programming Beleid Quickstart eens door voordat je een topic opent.

Daarnaast zie ik al een fout op regel 3, je sluit een string niet correct af en daarbij zijn er voldoende topics en nog eens bergen meer posts op google te vinden die dit tot in den treure uitkauwen. Je zult ergens moeten bijhouden welke er al "open" is/zijn en die dan sluiten, of gewoon door alle items heen lopen en ze gewoon sluiten tenzij ID==het ID dat je wil openen...

Welkom op GoT trouwens ;) :w

Zoals je in voorgenoemd beleid zult lezen hanteren we hier een aantal regels waar we ons allemaal aan houden om het zo gezellig te houden en om te voorkomen dat we allemaal dingen gaan vragen die je al lang geprobeerd hebt (om maar eens iets te noemen). Open gerust een nieuw topic in het daarvoor bedoelde forum (in dit geval dus [WEB]) maar zorg wel dat je topic dan voldoet aan de aldaar geldende regels en aan het algemene beleid ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.