Programma's in de meuktracker niet onder de juiste categorie

Pagina: 1
Acties:

• Crazy Harry
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08-2025

Crazy Harry

Altijd te laat

Topicstarter
Hallo,

In de meuktracker zijn de games moeilijk te vinden omdat ze vrijwel nooit in de games categorie staan.
Misschien is dat ook wel het geval bij andere categorieen?
2 recente voorbeelden van games die niet in de games categorie staan zijn OpenTTD en Warzone 2100.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:31
Sinds wanneer heeft de meuktracker een gamescategorie?

The devil is in the details.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hahn schreef op donderdag 28 december 2006 @ 23:48:
Sinds wanneer heeft de meuktracker een games-categorie?
De Meuktracker heeft weldegelijk een categorie met games, eigelijk twee om exact te zijn. Er zijn http://tweakers.net/pricewatch/cat/234 en http://tweakers.net/pricewatch/cat/437, maar door de opzet van de Meuktracker bestaan die twee categorieën naast elkaar; ze vullen elkaar aan, wat voor de buitenstaander vreemd overkomt.

De updates voor spellen is niet een primaire groep van de Meuktracker, maar die vallen onder de hoofdgroep Software. Vandaar dat spellen niet makkelijk te vinden zijn. Dit moet bij de overhaul van de Meuktracker veranderd eigelijk veranderd zijn, omdat spellen een vrij grote categorie is, voornamelijk op de lange duur als er voor een groot aantal spellen updates zijn uitgebracht.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:31
Dat is de Pricewatch, de meuktracker bestaat uit Software, Drivers, BIOS en Firmware. Nu zijn pricewatch en meuktracker wel met elkaar verbonden enzo, maar ik zie niet echt een gamescategorie specifiek voor de meuktracker ;)

The devil is in the details.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat zeg ik:
De updates voor spellen is niet een primaire groep van de Meuktracker, maar die vallen onder de hoofdgroep Software.
Nog beter zelfs, alle categorieën van de Meuktracker vallen onder de subcategorie Software in de PriceWatch, wat voor de Meuktracker de hoofdcategorie Software is: http://tweakers.net/pricewatch/cat/15.

• Crazy Harry
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08-2025

Crazy Harry

Altijd te laat

Topicstarter
:D

Die 2 genoemde lijsten had ik niet eens in beschouwing genomen :)

Wat ik bedoelde is dan inderdaad de sub-categorie games in de categorie software van de meuktracker.
Nu ik goed kijk is het inderdaad verwarrender dan ik dacht.
De categorie software in de meuktracker heeft een mooi aantal van 11111 items terwijl als je op dezelfde pagina verder naar beneden scrollt, zie je daar onder het kopje software een aantal subcategorieeen staan (waaronder games) die bij elkaar lang niet optellen naar 11111 items...
Vreemd genoeg staat daar zelfs een subcategorie meuk bij...
Dat is niet alleen verwarrend voor nieuwelingen maar ook voor doorgewinterde tweakers simpelweg lastig.
Ik heb er jarenlang gebruik van gemaakt zoals ik dacht dat het in elkaar zat, maar zoals ik dacht, zit het helemaal niet in elkaar...
Pagina: 1