In mei van dit jaar ben ik met school naar Parijs geweest. Ik mocht toen de Canon Eos 350d van mn broer mee met een Canon 18-55mm en een Canon 55-200 en een oude (geloof ook Canon) 80-215(van een oude Canon spiegelreflex camera, dus x1,5 heb ik gehoord) Maargoed om een lang verhaal kort te maken hier de foto's. Ben nog een beetje noob in de fotografie wereld dus hou daar graag rekening mee
Diaframa, ISO en sluitertijd van de foto's ben ik vergeten. Weet wel dat ik tevaak ISO waarde van 1600 heb gebruikt, maar had helaas geen statief mee dus moest soms wel.
#1 Notre Dame, vlak voordat ik naar binnen ging.

#2 Binnen in de Notre Dame, rechtomhoog zag ik dat, vond t erg mooi.

#3 Binnen in de Notra Dame

#4 Bij het Louvre, op een of andere manier vond ik dit wel een mooie...geen idee waarom

#5 Eifeltoren, Tegen de zon in, wel leuk effect

#6 1 van de poten van de Eifeltoren, stond bovenop en camera loodrecht naar beneden gehangen.

#7 Spiegeling van de tegels in een winkelcentrum in Parijs

#8 Uitzicht over Parijs, vanaf de Sacre Coeur.

#9 Tour de Montparnasse (geloof dat je t zo schreef)

#10 Uitzicht vanaf diezelfde toren, helaas hoge iso waarde maar moest het uit losse hand doen

#11 Nog een keer dat uitzicht, maar dan met de Eifeltoren verlicht

#12 Nog een uitzicht, een iets langere sluitertijd, kon de camera op een randje zetten

Vertel maar wat je er van vind!
#1 Notre Dame, vlak voordat ik naar binnen ging.

#2 Binnen in de Notre Dame, rechtomhoog zag ik dat, vond t erg mooi.

#3 Binnen in de Notra Dame

#4 Bij het Louvre, op een of andere manier vond ik dit wel een mooie...geen idee waarom

#5 Eifeltoren, Tegen de zon in, wel leuk effect

#6 1 van de poten van de Eifeltoren, stond bovenop en camera loodrecht naar beneden gehangen.

#7 Spiegeling van de tegels in een winkelcentrum in Parijs

#8 Uitzicht over Parijs, vanaf de Sacre Coeur.

#9 Tour de Montparnasse (geloof dat je t zo schreef)

#10 Uitzicht vanaf diezelfde toren, helaas hoge iso waarde maar moest het uit losse hand doen

#11 Nog een keer dat uitzicht, maar dan met de Eifeltoren verlicht

#12 Nog een uitzicht, een iets langere sluitertijd, kon de camera op een randje zetten

Vertel maar wat je er van vind!