Hoi, windows vista 64 wil niet installeren , ik doe de dvd in, pc starten , windows vista 64 selecteer , vervolgens vista scherm en dos popup en dan waachten en nog ff waachten , maar geen pizza , hoeps sorry geen vista installatie , wat doe ik fout? ik heb Amd 64 5200+ x2, Asrock mobo 1 g Geil ddr2 800, zat ruimte maar .... wie kan me helpen? en ja waarom vista en 64? gewoon nieuwschierig :-)
Enkele suggesties die je kan proberen:
Bios update van je moederbord
Apparatuur ontkoppelen die je voor de installatie niet nodig hebt (bijv. s-ata schijven, geluidskaart, 2e dvd-speler/schrijver)
Geheugen test met memtest ofzo
Apparatuur ontkoppelen die je voor de installatie niet nodig hebt (bijv. s-ata schijven, geluidskaart, 2e dvd-speler/schrijver)
Ja, wat heb je al geprobeerd om het probleem te verhelpen want volgens mij zijn er ondertussen al 358981 topics over Vista met allerlei vragen/problemen erin.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Hoi, mijn hd\s zijn op die enig ide controller op mobo, en die dvd/cd op 1 sata controller op mobo vie een sata to ide converertersewer schreef op donderdag 28 december 2006 @ 22:00:
Enkele suggesties die je kan proberen:
Dus, als ik het goed begrijp heb je een IDE dvd-speler die je op de sata hebt aangesloten (of is het net andersom)?
Anyhow, sluit die gewoon eens aan op de connector waar ie hoort, dus zonder converter. Of krijg je dan andere problemen
En check dus even de asrock site of er nog een nieuwe bios update is voor je mobo.
Voor de rest weet ik het ook niet, bij dit soort problemen kom je uiteindelijk toch zelf dingen aan het uitsluiten. En dan is het makkelijkst om je pc zoveel mogelijk te strippen en dan kijken of ie wilt installeren. Daarna kun je 1 voor 1 de pata/sata-apparatuur, pci(-e)-kaartjes en extra geheugenmodules toevoegen en kijken of het nog steeds werkt...
Anyhow, sluit die gewoon eens aan op de connector waar ie hoort, dus zonder converter. Of krijg je dan andere problemen
En check dus even de asrock site of er nog een nieuwe bios update is voor je mobo.
Voor de rest weet ik het ook niet, bij dit soort problemen kom je uiteindelijk toch zelf dingen aan het uitsluiten. En dan is het makkelijkst om je pc zoveel mogelijk te strippen en dan kijken of ie wilt installeren. Daarna kun je 1 voor 1 de pata/sata-apparatuur, pci(-e)-kaartjes en extra geheugenmodules toevoegen en kijken of het nog steeds werkt...
Hoi, heb zonet w xp64 pro moeiteloos , dus die dvd is het prob. niet,sewer schreef op donderdag 28 december 2006 @ 22:09:
Dus, als ik het goed begrijp heb je een IDE dvd-speler die je op de sata hebt aangesloten (of is het net andersom)?
Vreemd he; XP64 vereist geen WHQL signed drivers voor mobo en overige zaken.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 22:46:
[...]
Hoi, heb zonet w xp64 pro moeiteloos , dus die dvd is het prob. niet,
Ik zou ook zeker meer proberen dan alleen een ander OS; volgens mij staan er al voldoende tips in het schaars aantal replies.
[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 29-12-2006 09:25 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Volgens mij wel hoor... Kweet het niet zeker maar ik dacht de laatste keer gehoord te hebben dat wel zo was...MAX3400 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 09:14:
[...]
Vreemd he; XP64 vereist geen WHQL signed drivers voor mobo en overige zaken.
I Don't Know, So Don't Shoot Me
Aha, je hebt die "speciale" versie van de Vista cd
. Zoveel mogelijk apparatuur afsluiten. 't Probleem schijnt te zijn dat er nog apparaten worden herkend nadat 't dosschermpje is gekomen, dat moet je zien te voorkomen. Overigens moet je ook een flinke tijd wachten, dat verschilt per computer.
Oftewel: koop een versie en je hebt geen last van de problemen in brakke warez 
Het is niet de bedoeling van het forum om problemen met warez te verhelpen, dus sluit ik het topic.
Het is niet de bedoeling van het forum om problemen met warez te verhelpen, dus sluit ik het topic.
[ Voor 38% gewijzigd door F_J_K op 29-12-2006 22:56 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()