Toon posts:

Advies/Commentaar gevraagd wbt specifieke Acer laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag mensen om commentaar wat betreft de volgende laptop van Acer, die ik wil kopen, maar eerst zal ik even zeggen wat ik ervan wil:

-Moet Goedkoop zijn
-Moet een TV-out hebben, wil er filmmarathons op een videobeamer mee draaien.
(ja, er zijn ook beamers met vga in, maar ik eis flexibiliteit op dat gebied)
-Harde schijf grootte volkomen onbelangrijk mits groter dan 20 GB (wat ze allemaal zijn )
-GEEN tweedehands (prijzen daarvan zijn knettergek)
-Met uitgebreide garantie, want ik ken de horrorverhalen omtrent 200 Euro kostende plastic lipjes
-Zo goed mogelijke onboard VGA voor instapmodel, want ik wil op een lanparty ook nog wel eens een spelletje meespelen (C&C Generals, UT, CS 1.6/Source, Dawn of War etc)
-Schermgrootte geen deciding issue
-Batterijtijd geen deciding issue
-Portabiliteit geen deciding issue
-DVD-brander zou mooi zijn

Dit wordt mijn tweede laptop en mijn eerste nieuwe. De oude was een brak bagger PI/bak zonder usb die ik nauwelijks heb gebruikt dus ik heb niet echt veel ervaring ermee.

De laptop waar ik naar zit te kijken is de Acer Aspire 5051AWXMi.

Nou ik kan ik dus voor de god geen review van dit apparaat vinden, zelfs niet in Hindu, Chinees of Bantoestaans.

Dit zijn de specs uitgebreid.

----------------
AMD Turion™ 64 Mobile MK36
Microsoft® Windows® XP Home Multilangual (NL/FR/UK) version
cache: 512KB

ATI Radeon® Xpress 1100 chipset
14.1" WXGA TFT LCD, 1280 x 800 pixel resolution, supporting simultaneous multi-window viewing via Acer GridVista™
ATI Radeon® Xpress 1100 integrated 3D graphics with up to 128 MB of shared system memory;
Dual independant display support
Up to QXGA (2048 x 1536pixel) resolution via external display
Acer CinemaVision video technology &Acer ClearVision video optimization technology (Acer Arcade)

512MB DDR2 modules, max. 4GB with dual soDIMM modules (dual-channel support)

HDD & Optical: Internal HDD (5400RPM)
8X DVD-Super Multi double-layer drive (• Read: 24X CD-ROM, 24X CD-R, 24X CD-RW, 8X DVD-ROM, 8X DVD-R, 8X DVD+R, 6X DVD-R DL (double-layer), 6X DVD+R DL (double-layer), 6X DVD-RW, 6X DVD+RW, 5X DVD-RAM) (• Write: 24X CD-R, 16X CD-RW, 8X DVD-R, 8X DVD+R, 8X DVD+RW, 6X DVD-RW, 5X DVD-RAM, 4X DVD-R DL (double-layer), 4X DVD+R DL (double-layer))

Communication: Internal 56 Kbps V.92 modem with PTT approval, Wake-on-Ring ready

Ethernet 10/100 LAN, Wake-on-LAN ready

Wireless solution: Acer InviLink™ 802.11b/g Wi-Fi CERTIFIED™ solution, supporting Acer SignalUp™ wireless technology

I/O Interface: 3x USB 2.0, 1x RJ-45 ethernet, 1x RJ-11 modem, external (VGA) display port, S-video port, 1x PC Card slot (1x Type II), Microphone line-in jack, headphone/speaker line-out jack, Line-in jack;

Audio: S/PDIF (Sony/Philips Digital Interface); Audio system with two built-in Acer 3DSonic stereo speakers MS Sound-compatible; Sound Blaster Pro; Built-in microphone; High-Definition audio support Software includes: Acer Empowering Technology (eDataSecurity, eLock, ePerformance, eRecovery, eSettings, ePower, ePresentation);

Acer Launch Manager, NTI® CD Maker™, Acer GridVista
Acer Arcade, Norton AntiVirus™, CyberLink® PowerProducer, Adobe Reader

Security: Kensington lock slot & BIOS user and supervisor passwords; eDataSecurity

Power subsystem: ACPI 2.0 power management standard: supports standby and hibernation power-saving modes
4-cell Li-Ion battery pack; 1.5-hour battery life
3.5 hours charge-in-use; 2.5-hour rapid charge
65W AC Adapter

Input device: Keyboard & Built-in touchpad pointing device; media keys; easy-launch buttons
Weight: 2,4 kg
Dimensions: 34,1 (b) x 25,1 (d) x 2,8/3,5 (h) cm
Warranty: 1 year International Travellers Warranty; check warranty upgrades to 3 year!
---------------------

Zoals jullie zien lijkt dit het dichtst in de buurt te komen van wat ik wil. De prijs is 596,- zonder drie jaar garantie, 3 jaar extra garantie kost 139,- en dan heb ik er valschade, spatschade en diefstal bij.

Enkele dingen...

-Ik weet dat veel mensen de support van Acer bagger vinden, maar ik heb geen behoefte aan 5-dagen-terug-garantie, en als ze moeilijk doen dan heb ik wel een paar vrienden die fenomenaal mensen aan de telefoon kunnen afzeiken.

-Ik weet dat ie TV-out heeft want ik heb in de winkel gekeken naar alle poorten.

-Bij aankoop eis ik te checken voor recovery-CD, dode pixels en werkende DVD-drive (ik ben ook geen mongool) :) .

-Voor je zegt, doe 1 GB, Ik koop los er later geheugen bij, ik ga een beetje 30 Euro extra uitgeven dan als ik het los koop...

-Gooi er direct alle software troep af die ik niet nodig heb en gooi er AVG antivirus op.

Zo, dat was wel wat ik er van denk.... suggesties, advies en commentaar zijn van harte welkom.... _/-\o_

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
En jij denkt dat jou zeikende vrienden alles kunnen regelen voor je?
Overigens, wat wil je erop doen? En een X1100 zal misschien de games die je wilt draaien (CS 1.6, Generals, dat zijn redelijk oude games), maar ik zal er zeker niet op rekenen. Zo top is de videokaart niet. Als je met Source bijvoorbeeld een beetje FPs en op normale resolutie wil spelen zal dit denk ik niet lukken. Voor gamen zal ik meer geld aan je laptop uitgeven. En wat bedoel je met die zin van 30 euro 1 GB ofzo.. Ik begrijp er serieus geen hol van.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Simpel advies: zeikende vrienden heb je niets aan. Als ze geen garantie geven, dan kun je een zee vol zeiken zonder dat het je ook maar iets oplevert. Kies een goede laptop met voldoende garantie.

Verder: lees je in. Wat je nu hebt gekozen is een oude processor (geen dual core) met een zwakke videokaart. Die videokaart heb ik ook, maar ik wil niet gamen op mijn MSI laptop, dus ik vind het niet erg.

Begin maar eens met lezen van veel topics hier, en Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?, en de FAQ en Policy. Je lijstje neerkwakken met zo'n zwakke onderbouwing is in ieder geval niet de bedoeling...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-01 19:41
Deze laptop is zeker z`n geld waard. Nergens vind je voor zo weinig euro`s zo veel specs! Generals draait er op! (m`n moeder heeft deze laptop ook) Ook is hij echt makkelijk te vervoeren en heel licht doordat ie 14" is. Met notebookhardwarecontrol gaat de fan nooit aan! Echt een superlaptop voor het geld imnsho ;)

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Dode pixelcheck varieert van winkel tot winkel (ik trek die dingen niet uit de doos om ze te checken, doet de klant maar lekker zelf, en regelt het maar met Acer, of hij koopt er gewoon een pixelgarantie bij).
Recovery CD: Kun je vergeten, zit er niet bij, moet je zelf maken zodra je de preinstall hebt afgemaakt.
Werkende DVD-drive?!? Snap even niet waarom je die wilt checken, maar je zou de eerste zijn waarvan ik hoor dat dat ding het niet doet direct bij aanschaf...

Even ietwat offtopic gezegd: Ik vind wel dat je een beetje heel erg zeikerig opstelt.

• BoyzNDaHood
En idd, wat als er wel dode pixels inzitten? Ik neem aan dat niet elke winkel ff leuk alles gaat opentrekken omdat een zeikende consument EIST dat er recoverycd, geen dode pixels en werkende dvd drive (Check dan ook gelijk of de touchpad, accu, kabels, knopjes, alle poorten en weet ik veel voor stupid shit). Ik weet niet of dat bij Acer zo is, maar bij de laptops die ik heb gekocht zaten allemaal een seal. Ik zou hell no niet een laptop meer aannemen omdat een andere consument ff leuk alles wil gaan checken. (Ik neem overigens ook nooit geen showroom modellen maargoed.)

Overigens kan je beter het geld (600+130) neerleggen voor een goede laptop zonder 3 jaar garantie vind ik zelf. Ik heb zelf Asus met standaard 2 jaar garantie. Tjah, dan maar wat zuiniger erop zijn (niet mee smijten, en als je laptop wordt gejat ofzo ben je wel erg dom bezig vind ik). 600 vind ik persoonlijk niet echt veel geld voor om 130 euro neer te leggen voor een verzekering :S. Dan waag je toch gewoon de gok of koop dan betere laptop.

[ Voor 33% gewijzigd door BoyzNDaHood op 29-12-2006 01:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
jeemig wat een chagrijnige mensen zeg...

"En wat bedoel je met die zin van 30 euro 1 GB ofzo.. Ik begrijp er serieus geen hol van."
Wat ik bedoel is, dat ik liever los een SO-Dimm van 50 Euro koop dan er bij de aankoop van de laptop 80 Euro voor neertel, zoals op de Dell-website (check maar). Dat betekent dat ik liever gewoon zelf later een reepje koop als m'n giro weer zwart staat dan dat ik nu gewoon meer geld uitgeef.

"Simpel advies: zeikende vrienden heb je niets aan. Als ze geen garantie geven, dan kun je een zee vol zeiken zonder dat het je ook maar iets oplevert. Kies een goede laptop met voldoende garantie."

Zoals ik al zei, ik ga dus voor de drie jaar garantie. Zeikende vrienden roep ik erbij als Acer binnen de garantieperiode er niks van bakt, zoals de verschillende ervaringtopics hier op GoT al aangaven. Je weet wel, 5 dagen terug garantie mijn kont en zo...
100% mee eens dat zeikende vrienden zonder gekochte garantie weinig opbrengen. Zoals ik al schreef uiteraard....

"Wat je nu hebt gekozen is een oude processor (geen dual core) met een zwakke videokaart. Die videokaart heb ik ook, maar ik wil niet gamen op mijn MSI laptop, dus ik vind het niet erg."

Het gaat bij mij ook maar om het af-en-toe-een-keertje-meespelen op een lanparty. Dan is een matige kaart geen ramp, en een X1100 is nog altijd een quantum leap beter dan Intel 900/945/950 bout. ;)
En wat CS Source betreft: op een Athlon XP kan je prima Source spelen, en dan zou het op een Turion niet kunnen?

"Je lijstje neerkwakken met zo'n zwakke onderbouwing is in ieder geval niet de bedoeling..."
Ach ik gaf toch aardig aan wat ik wel en niet belangrijk vindt. Ik heb inderdaad gekeken naar een core processor, maar er zijn onder de 800 Euro geen core laptops te vinden MET TV-OUT en 3 jaar garantie. Ik heb de aanbiedingen van Dell gevolgd, maar zowel de 1500/1501 als de 6400 hebben geen TV-out (aldus hun website). Anders had ik echt ZO voor een Dell-aanbieding gekozen.

De enige andere optie is een Toshiba 110-228 met Core Solo en TV-OUT, maar die heeft een intel 945. En die is duurder. Ik heb echt wel rondgekeken hoor.

"Dode pixelcheck varieert van winkel tot winkel (ik trek die dingen niet uit de doos om ze te checken, doet de klant maar lekker zelf, en regelt het maar met Acer"

Ach, daarom denk ik ook dat ik op een dinsdagochtend langs ga...hebben ze de tijd. >:)

"Snap even niet waarom je die wilt checken, maar je zou de eerste zijn waarvan ik hoor dat dat ding het niet doet direct bij aanschaf..."

Wel dan heb je zelf niet dit forum gevolgdt. Zowel bij Acer, Dell, en Toshiba zijn er mensen die klagen over DVD-drives DOA bij aanschaf.

"Overigens kan je beter het geld (600+130) neerleggen voor een goede laptop zonder 3 jaar garantie vind ik zelf."

Dat is een goed idee als je elk jaar een nieuwe laptop koopt. Dat ben ik absoluut niet van plan. Bovendien zijn er volgend jaar gegarandeerd ook weer betere laptops, maar ook weer veeleisendere games, en reken maar dat ze allemaal voorgeinstalleerd zijn met Vista. Dus ook al heb je volgend jaar betere systemen, het staat nu al vast dat ook dan de budgetsystemen niet Quake 5 (of whatever) kunnen spelen en dat ze zo traag als dikke stront draaien tenzij je er XP of w2k op gooit.
Ik heb eenvoudigweg geen behoefte die die extra uitgaves voor betere proc en betere vga rechtvaardigen. Ik geef al minstens 100 Euro meer uit voor een TV-Out (denk aan de Dell-aanbieding) en nog zo iets voor een niet-intel vga. Alles daarboven is voor mij geen noodzaak, en dus onbelangrijk voor mijn beslissing. En een laptop kopen zonder drie jaar garantie is gewoon geen goed idee, zelfs al ben je een oud omatje die alleen op zondagmiddag komputert.

"Ik neem overigens ook nooit geen showroom modellen maargoed."
Ik ook nooit, maar ik ben tot nu toe in 6 verschillende winkelketens geen laptops tegengekomen die NIET achter glas stonden, en in de meeste winkels staan ze ook nog niet eens aan. Gewoon iets om over na te denken... ;)

Anyway, als ik m koop maak ik er wel een mooie review met pics van. O-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 21:55:
-knip-

-Ik weet dat veel mensen de support van Acer bagger vinden, maar ik heb geen behoefte aan 5-dagen-terug-garantie, en als ze moeilijk doen dan heb ik wel een paar vrienden die fenomenaal mensen aan de telefoon kunnen afzeiken.

-Ik weet dat ie TV-out heeft want ik heb in de winkel gekeken naar alle poorten.

-Bij aankoop eis ik te checken voor recovery-CD, dode pixels en werkende DVD-drive (ik ben ook geen mongool) :) .

-Voor je zegt, doe 1 GB, Ik koop los er later geheugen bij, ik ga een beetje 30 Euro extra uitgeven dan als ik het los koop...

-Gooi er direct alle software troep af die ik niet nodig heb en gooi er AVG antivirus op.

Zo, dat was wel wat ik er van denk.... suggesties, advies en commentaar zijn van harte welkom.... _/-\o_
Ik wens je veel succes met het vinden van een winkel die voor jou de laptop uit de gesealde doos haalt, om deze zaken te controleren..

'ik heb geen behoefte aan 5-dagen-terug-garantie'

;( acer kennende, daar zul je mischien nog wel spijt van krijgen..

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:26

Croga

The Unreasonable Man

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 03:53:
Tsja, aan je toonzetting meen ik af te leiden dat je zelf nog het meest chagrijnig bent :P
Wat ik bedoel is, dat ik liever los een SO-Dimm van 50 Euro koop dan er bij de aankoop van de laptop 80 Euro voor neertel, zoals op de Dell-website (check maar). Dat betekent dat ik liever gewoon zelf later een reepje koop als m'n giro weer zwart staat dan dat ik nu gewoon meer geld uitgeef.
Realiseer je wel dat laptops over het algemeen een stuk kritischer met geheugen zijn dan desktops. Het zou zomaar kunnen dat dat 50-euro reepje helemaal niet gaat werken in dat notebook van je. Daarnaast kan het zomaar zijn dat je bijgekochte garantie vervalt.
Zoals ik al zei, ik ga dus voor de drie jaar garantie. Zeikende vrienden roep ik erbij als Acer binnen de garantieperiode er niks van bakt
En jij denkt dat zeiken op dat moment wel uit maakt?
Ach, daarom denk ik ook dat ik op een dinsdagochtend langs ga...hebben ze de tijd. >:)
Dan zou ik ook zeker maken dat je een winkel uit zoekt waar je niet de laagste prijs krijgt. De eerste opmerking in de winkel zal zijn "dan koop je maar pixelgarantie". En ik geef ze nog gelijk ook nog.

Persoonlijk heb ik niet het idee dat je je iets van de opmerkingen in dit topic aan trekt of zult gaan trekken. Je hebt je keuze al gemaakt en wilt graag bevestiging van ons. In feite is het dus helemaal geen topic waard.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:27
je bent op de hoogte van het service-nivo van Acer en toch wil je er 1 hebben?

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-01 23:37

alienfruit

the alien you never expected

In vergelijking met de service van Apple zit de service van Acer wel snor hoor. Ik verkoop genoeg Acers wekelijks, en ik moet zeggen dat er nagenoeg geen terugkomt. Als er wel een terug komt is het behoorlijk rap geregeld. Binnen een week heb je laptop terug.

• BoyzNDaHood
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 03:53:

"En wat bedoel je met die zin van 30 euro 1 GB ofzo.. Ik begrijp er serieus geen hol van."

Ja dat is wel zo, maar in een normale winkel (dixons ofzo) kan je niet eens geheugen erbij pleuren? En dan heb je ook nog dat sommige merken laptops moeilijk doen over garantie. Ik zou dat wel eventjes navragen als ik jou was

"Wat je nu hebt gekozen is een oude processor (geen dual core) met een zwakke videokaart. Die videokaart heb ik ook, maar ik wil niet gamen op mijn MSI laptop, dus ik vind het niet erg."

Het gaat bij mij ook maar om het af-en-toe-een-keertje-meespelen op een lanparty. Dan is een matige kaart geen ramp, en een X1100 is nog altijd een quantum leap beter dan Intel 900/945/950 bout. ;)
En wat CS Source betreft: op een Athlon XP kan je prima Source spelen, en dan zou het op een Turion niet kunnen?

Mja, het draaid denk ik wel op de laptop (je moet ook letten op de videokaart en niet alleen cpu) maar het is natuurlijk persoonlijk wat je wilt verwachten. (Kwaliteit, FPS)

"Je lijstje neerkwakken met zo'n zwakke onderbouwing is in ieder geval niet de bedoeling..."
Ach ik gaf toch aardig aan wat ik wel en niet belangrijk vindt. Ik heb inderdaad gekeken naar een core processor, maar er zijn onder de 800 Euro geen core laptops te vinden MET TV-OUT en 3 jaar garantie. Ik heb de aanbiedingen van Dell gevolgd, maar zowel de 1500/1501 als de 6400 hebben geen TV-out (aldus hun website). Anders had ik echt ZO voor een Dell-aanbieding gekozen.

De enige andere optie is een Toshiba 110-228 met Core Solo en TV-OUT, maar die heeft een intel 945. En die is duurder. Ik heb echt wel rondgekeken hoor.

Ik heb juist veel Acer's gezien zonder TV-Out, maar als je zelf al heb bekeken is dat natuurlijk beter. Overigens heeft een 6400 toch wel tv-out? Wij hebben een oude 6000 en die heeft ook gewoon S-video tv-out.

"Dode pixelcheck varieert van winkel tot winkel (ik trek die dingen niet uit de doos om ze te checken, doet de klant maar lekker zelf, en regelt het maar met Acer"

Hoop voor je dat ze niet gesealed zijn of niet moeilijk over doen.

"Overigens kan je beter het geld (600+130) neerleggen voor een goede laptop zonder 3 jaar garantie vind ik zelf."

Dat is een goed idee als je elk jaar een nieuwe laptop koopt. Dat ben ik absoluut niet van plan. Bovendien zijn er volgend jaar gegarandeerd ook weer betere laptops, maar ook weer veeleisendere games, en reken maar dat ze allemaal voorgeinstalleerd zijn met Vista. Dus ook al heb je volgend jaar betere systemen, het staat nu al vast dat ook dan de budgetsystemen niet Quake 5 (of whatever) kunnen spelen en dat ze zo traag als dikke stront draaien tenzij je er XP of w2k op gooit.
Ik heb eenvoudigweg geen behoefte die die extra uitgaves voor betere proc en betere vga rechtvaardigen. Ik geef al minstens 100 Euro meer uit voor een TV-Out (denk aan de Dell-aanbieding) en nog zo iets voor een niet-intel vga. Alles daarboven is voor mij geen noodzaak, en dus onbelangrijk voor mijn beslissing. En een laptop kopen zonder drie jaar garantie is gewoon geen goed idee, zelfs al ben je een oud omatje die alleen op zondagmiddag komputert.

Of je koopt een lap met standaard 2/3 jaar garantie en betere merk waar de kans is dat het minder snel kapot gaat. En ik zeg niet dat je elk jaar een nieuwe laptop moet kopen. Maar 130/140 euro neerleggen voor een laptop van 600 euro.. dat is zo'n +-25% van je laptop man. Zelf weten.. maar ik vind 130-140 euro best wel veel.

"Ik neem overigens ook nooit geen showroom modellen maargoed."
Ik ook nooit, maar ik ben tot nu toe in 6 verschillende winkelketens geen laptops tegengekomen die NIET achter glas stonden, en in de meeste winkels staan ze ook nog niet eens aan. Gewoon iets om over na te denken... ;)

Hangt vanaf waar je koopt. Bij mediamarkt bijvoorbeeld krijg je gewoon een gesealde doos. Bij mycom etc. ook. Bij dixons ofzo kan je wel eens een showroom model krijgen. Webshops lijkt me wel dat het gesealed blijft. En ook al staan ze niet aan, ik heb geen zin in een laptop dat door veel medewerkers aangeraakt wordt, stof op komt, hele dag een lamp op schijnt (krijg je van die plekken waar de stickers stonden
alienfruit schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 08:41:
In vergelijking met de service van Apple zit de service van Acer wel snor hoor. Ik verkoop genoeg Acers wekelijks, en ik moet zeggen dat er nagenoeg geen terugkomt. Als er wel een terug komt is het behoorlijk rap geregeld. Binnen een week heb je laptop terug.
Ja natuurlijk, ik ken ook mensen met Acers waar nooit wat is gebeurd. En tweakers is natuurlijk niet representatief voor alle producten. (En meestal komen de klagertjes posten, en niet mensen die het in de hemel prijzen). Je moet gwon geluk hebben. En het hangt natuurlijk af hoe je omgaat met producten. Maar als ik zo lees is het kwaliteit niet al te goed algemeen.

[ Voor 7% gewijzigd door BoyzNDaHood op 29-12-2006 14:32 ]

• alienfruit

alienfruit

Tja, natuurlijk posten alleen met name de klagers bij problemen. Ik moet zeggen dat ik zelf met een gerust hard een Acer zou kopen. Het is dat ik een Apple nodig heb voor een bepaald programma, want anders had ik wel een Acer gekocht. Met name gezien de onbeschofdheid bij de Apple winkels (in Utrecht) en dat je garantieuitbreiding (439euro!) meteen ongeldig wordt bij een deukje... Bagger dus. Dat pas pas slechte service :)

Verder koop ik geen Acers aan tweakers hoor gewoon zakelijke klanten en incidenteel particulieren.

[ Voor 10% gewijzigd door alienfruit op 29-12-2006 19:45 ]

Verwijderd

Logisch dat jij (alienfruit) ze niet terug ziet, acer hanteerd een pickup-return policy,
wanneer er iets is zal je dit dus direct met acer af moeten handelen..

Verwijderd

Topicstarter
"Realiseer je wel dat laptops over het algemeen een stuk kritischer met geheugen zijn dan desktops."

Klopt, daar let ik dan ook op.

"Persoonlijk heb ik niet het idee dat je je iets van de opmerkingen in dit topic aan trekt of zult gaan trekken. Je hebt je keuze al gemaakt en wilt graag bevestiging van ons."

Gedeeltelijk..ik had eigenlijk gehoopt dat iemand zou zeggen van 'nee die moet je niet kopen, je moet dit model van die fabrikant kopen. kost hetzelfde/beetje meer/minder maar heeft ... extra of ... beter.
Snappie? Tot nu toe heb ik nog geen alternatief gehoord.

"Ik heb juist veel Acer's gezien zonder TV-Out, maar als je zelf al heb bekeken is dat natuurlijk beter. Overigens heeft een 6400 toch wel tv-out? Wij hebben een oude 6000 en die heeft ook gewoon S-video tv-out."

Welnu, de Acer die ik wil hebben heeft een TV-out, dat heb ik in de winkel gezien. Het staat ook op de foto's van de Acer website. De Dell 6400 blijkt inderdaad toch een Tv-out te hebben, ik heb kennelijk de verkeerde foto bekeken. Maar de 6400 is veel duurder dan deze Acer. Bij een meest basic selectie op de website www.dell.nl kom ik bij twee, niet drie jaar garantie, en een intel 950 vga op 907,- . Dus met slechtere vga en minder garantie komt de 6400 op bijna 200 Euro extra. Dan is de Toshiba 110-228 nog een betere keus.

• alienfruit

alienfruit

Nou ze nemen dan toch altijd contact op met mij hoor :)
Pagina: 1