Ik ben op zoek naar een portable Mini-disc speler. Heeft iemand goed/slechte ervaringen met bepaalde spelers? En kan iemand mij misschien een speler aanraden?
thnx in advance
MaXiMuS
thnx in advance
MaXiMuS
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
mz-r90 is zekers niet 450 piekies!!!Op vrijdag 02 februari 2001 21:07 schreef killerforce het volgende:
Bijvoorbeeld de MZ-R90, de allerkleinste ook nog. Kost rond de 450,- je kunt er ook mee opnemen.
killerforce
edit: tiepvaut
McFraGG de gekste !!
Verwijderd
"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
Ik heb er 749,-- voor betaald, dus als dat waar is ben ik goed genaaid!Op zaterdag 03 februari 2001 01:26 schreef Saddam het volgende:
Maar uhhh 450.- voor de MZ-R90?????
Weet je het zeker??? want anders wil ik hem ook wel
Ik zit er over na te denken om er ook een te nemen maar ja ze zijn wel erg duur
En toch wil ik er een
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
McFraGG de gekste !!
Verwijderd
Verwijderd
je aiwa suxOp zaterdag 03 februari 2001 12:27 schreef Maximus het volgende:
Zijn aiwa's slecht? Ik had gehoord dat ze wel goed zijn... Ik zag er laatst een met lang meegaade batterij, opnamefunctie, dubbele koptelefoon-uitgang enz. voor 475,- ofzo... Ik zat erover te denken deze te kopen.
Hoe duur is die R90?Op zaterdag 03 februari 2001 12:30 schreef normal888 het volgende:
ik heb een R90 en een onkyo md player 24bits. my bro heeft een mp3 player. mijn md is zekers veel beter veel beter geluids kwaliteit en zeker met 24 bits. Maar die kan je niet in NL kopen maar maakt niet uit R90 is ook goed genoeg. Mp3 player vind ik echt niks. Je kan ook mp3 openemen op je Md dan klinkt het nog beter volgens mij .
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
als je nou gewoon 2x zoveel schijfjes koopt.... heb je ook 2x zoveel muziek..Op zaterdag 03 februari 2001 13:44 schreef Sir_Mj het volgende:
Ik hoorde dat er ook MD's uikomen waar je 2x zoveel muziek op kan zeten. Klopt dat? En weet iemand wanner die uitkomen?
>> okay, ik zie het al ;-)
Verwijderd
Het nieuwste van het nieuwste is de MZ-R900. kost rond de 900,-Op zaterdag 03 februari 2001 13:25 schreef IRBaboon het volgende:
Als je het nieuwste van het nieuwste wilt zou ik voor de sony mz-r500 gaan. Is hier nog niet uit, maar kun je bestellen in de UK voor 140 pond: http://www.avland.co.uk/sony/mzr500/index.htm
Heeft mdlp (kun je tot 320 minuten op 1 schijfje opnemen), doet 48 uur op een penlite. Maar de mz-r70 en mz-r90 zijn ook wel goed geloof ik. mz-r55 heeft geloof ik een lousy battery life (4 uur ofzo). Ik heb zelf een simpel spelertje bij mijn home-deck: mz-e33, is wel relaxed, kan 8 uur op 1 penlite.
edit: volgens mij heeft die r500 trouwens geen afstandbediening in het hoofdtelefoonsnoer. Dat is niet zo relaxed dan.
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
Ho ho hoOp vrijdag 02 februari 2001 22:47 schreef RaR het volgende:
Mijn mening hierover:
Koop geen minidisc!!
W8 ff tot de mp3 speler rijp is. Je hebt vast nog wel een walkman of een discman mag ik aannemen, doe daar nog ff mee.
Binnen een geringe tijd is de mp3 cd speler goedkoper en kan je die kopen.
Tja, het is kut dat je er nu over nadenkt, want dit is juist de periode dat de mp3 speler opkomt.
Waarom mp3speler??
1. met een mp3 speler kan je sneller opnemen!!!
Een MD is 1x schrijven tegen een mp3 speler tot wel 12x. (Niet de mp3-speler opname snelheid, maar de snelheid van je brander!!)
2. Op een mp3 cd kan je wel tot 6 uur mp3's kwijt tegen een md tot 70-80 minuten..
Dit zijn mijn conclusies. Ik heb laatst ook een MD gekocht en had hier nog niet over nagedacht, stom natuurlijk maarja...
Toen ik later een gozer tegen kwam met een mp3 speler en zag ik het verschil.
Verwijderd
Wheheh daar geloof ik nix van als je een apparaatje echt GEBRUKTOp zaterdag 03 februari 2001 23:11 schreef dadj het volgende:
aiwa bevalt hier al 2 jaar uitstekend!!!