Toon posts:

Geen Beeld Na Vervanging HardDisk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist mijn oude (enig aanwezige) gecrashte harde schijf vervangen door een nieuwe. Helemaal schoon, zonder Windows dus nog. Ik heb de kast van binnen gelijk een schoonmaakbeurt gegeven dus dacht weer fris beginnen. echter nu ik alles weer netjes heb aangesloten krijg ik geen beeld meer op m'n monitor. Het is net of deze geen signaal van de pc doorkrijgt... Ik heb vervolgens alle stations (harddisk en dvd-stations) ontkoppeld en opnieuw geprobeerd maar telkens hetzelfde probleem. Ik krijg zelfs het bootscherm niet te zien en kan dus ook niet in de BIOS komen. Met de oude harddisk kon dit in eerste instantie wel. Hier gaf ie dan ook aan dat er geen vaste schijf gevonden kon worden. Echter na het verwisselen van de schijf en na terugplaatsing van de oude kom ik niet meer in het bootscherm terecht :S Er moet ergens iets fout zijn gegaan en ik ben bang dat er iets per ongeluk ontkoppeld is geraakt. Aangezien ik niet echt een expert op het gebied ben op het gebied van hardware, had ik de hoop dat iemand me hier kan helpen. Ideeen?

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-02 22:17
Alle kabels nakijken, alle kaarten kontroleren of ze er nog goed in zitten.

Hoe heb je je kast schoongemaakt?

Videokaart vervangen om te kijken of hij het nu wel doet.

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
Bios resetten
Grafische kaart er opnieuw in
kabels checken

Verwijderd

Topicstarter
kabels uiteraard nagekeken.... ik heb m inderdaad schoongemaakt tijdens het vervangen.... BIOS kom ik niet in want heb geen beeld op mijn scherm...

Verwijderd

misschien een dood mobo ?? denk ik zo maar even heb ik ook nog liggen