Beste Allemaal,
Een deel van de waarden die in mijn kolommen voorkomen, komen voort uit expressies ( Access + SQL ). Deze hebben soms 1 cijfer of soms 6 cijfers na de komma. Wat ik nu wil ze zo formatteren dat ze altijd een vorm geven van € 0,00 ( dus een Currency format ).
Dit had ik in gedachte maar dit werkt niet.
[Code=vb]grdDataGrid.Columns("Stukprijs").DataFormat = Format$("€", "#.##")[/Code=vb]
Dan dacht ik aan dit:
[Code=vb]grdDataGrid.Columns("Stukprijs").DataFormat = "Currency"[/Code=vb]
Dit doet het ook niet, ook heb ik al eens zitten zoeken op verscheidene site en kan niet terugvinden hoe ik die dataformat van mijn column aanpas, mss hanteer ik geen goede methode. Nu ben ik eerlijk gezegd beetje ten einde raad. Dus nu hoop ik dat 1 van jullie weet hoe je op een juiste manier
die DataFormat gebruikt van een DataGrid.
PrintScreen van men datagrid:

Expressies:
Stukprijs = Aankoopprijs*WinstCoëfficient
TotaalExcl = Aankoopprijs*WinstCoëfficient*Aantal
TotaalIncl = Aankoopprijs*WinstCoëfficient*Aantal*(1+(BTWPercentage/100))
BTW = TotaalIncl-TotaalExcl
P.S: Sorry dat ik zoveel topics open de laatste tijd
Een deel van de waarden die in mijn kolommen voorkomen, komen voort uit expressies ( Access + SQL ). Deze hebben soms 1 cijfer of soms 6 cijfers na de komma. Wat ik nu wil ze zo formatteren dat ze altijd een vorm geven van € 0,00 ( dus een Currency format ).
Dit had ik in gedachte maar dit werkt niet.
[Code=vb]grdDataGrid.Columns("Stukprijs").DataFormat = Format$("€", "#.##")[/Code=vb]
Dan dacht ik aan dit:
[Code=vb]grdDataGrid.Columns("Stukprijs").DataFormat = "Currency"[/Code=vb]
Dit doet het ook niet, ook heb ik al eens zitten zoeken op verscheidene site en kan niet terugvinden hoe ik die dataformat van mijn column aanpas, mss hanteer ik geen goede methode. Nu ben ik eerlijk gezegd beetje ten einde raad. Dus nu hoop ik dat 1 van jullie weet hoe je op een juiste manier
die DataFormat gebruikt van een DataGrid.
PrintScreen van men datagrid:

Expressies:
Stukprijs = Aankoopprijs*WinstCoëfficient
TotaalExcl = Aankoopprijs*WinstCoëfficient*Aantal
TotaalIncl = Aankoopprijs*WinstCoëfficient*Aantal*(1+(BTWPercentage/100))
BTW = TotaalIncl-TotaalExcl
P.S: Sorry dat ik zoveel topics open de laatste tijd