[.NET]Db access

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

• bibawa
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-04-2008
Waarom mijn vorig topic gelokt is, vind de reden maar niets, maar nietemin heb ik hier dus echt wel een vraag over.

Ik ben daar vergeten te vermelden dat het om een Access database gaat dus de sql server profiler gaat niet werken, nu bestaat er ook zo iets voor access? google geeft veel hits voor mssql en oracle access levert niet veel op.

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:43
Misschien is het handig om uitgebreid je hele vraag te stellen, dan kunnen we je vast verder helpen, ik weet ook niet welke .Net taal je gebruikt (C#, VB?) database acces gaat als je via een van de Visual Express Editions van MS werk meestal via een wizard waarmee je de connection string in je programma invoerd op een visuele wijze en daarna in de project explorer (rechts boven in) gewoon je database kan browsen en bijvoorbeeld een tabel naar het form slepen om dan meteen een object wat erbij hoort te krijgen.

Als het goed is zit er bij de project explorer ook het knopje add database, hiermee kun je ook bestaande databases toevoegen.

~ Mijn prog blog!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Je had op z'n minst de moeite kunnen nemen om even whoami's post door te lezen en daar wat mee te doen (desnoods in een nieuw topic).

De jezelf, maar ook ons, een lol en neem de Programming Beleid Quickstart eens door voordat je een topic opent; en daarnaast: we zijn je persoonlijke helpdesk niet...

[ Voor 68% gewijzigd door RobIII op 28-12-2006 20:42 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.