Toon posts:

Netwerkkaart slecht na overklokken?

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik hem'n duron 800 overgeklokt naar 8,5 X 115. Maar als ik nu over het netwerk ga kopieren gaat dat ULTRA-TRAAG :'(. Kan dat liggen aan de hogere FSB?

Trouwens die netwerkkaart is een 100Mbit kaartje van 3Com

Verwijderd

Topicstarter
Echt niemand?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-05 02:08
hmm zet hem eens normaal en kijk wat die dan doet.. 3com is wel HET merk voor netwerkkaartjes, en kunnen ook een heleboel hebben....

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

Wat jij nu doet heet crossposting en wordt op GoT niet echt op prijs gesteld.
Voor meer info hier over verwijs ik je graag naar de FAQ

Zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/119239/1

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Topicstarter
Waar inde faq staat dan precies dat crossposting niet mag. En als ik er nou achter kom dat ik per ongeluk een thread op een verkeerd forum heb gezet, Ik kan die zelf toch niet sluiten?

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Ga niet als een bezetene overal dezelfde vraag posten. Dat heeft geen enkele zin; je irriteert de anderen ermee, en loopt kans op een waarschuwing/ban.
De dubbele topics worden, zodra we ze zien, in elk geval gesloten.
Natuurlijk kun je per ongeluk een topic verkeerd openen, maar dan moet je dit zelf bij het Stoute Usertjes forum of het Lieve Adjes forum melden. Daar zal iemand vervolgens jouw posting onder het juiste forum plaatsen.

edit:
typo's |:(

No offense overigens, maar ik krijg niet de indruk dat je de FAQ erg goed gelezen hebt, want het gequote artikel is 1 van de eerste artikelen uit deze FAQ.

Heal the internet ...

• Aars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 13:59
lees jij voordat je een programma gebruikt ook eerst de hele gebruikersvoorwaarden door?

bijv dat hele verhaal van napster?
denk t niet

-

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op zaterdag 03 februari 2001 18:10 schreef Aars het volgende:
lees jij voordat je een programma gebruikt ook eerst de hele gebruikersvoorwaarden door?

bijv dat hele verhaal van napster?
denk t niet
Hmmmm goed, punt maar slecht voorbeeld. Ik gebruik namelijk geen Napster. Echt niet dus.
Verder heeft duronrulez al een correctieve actie ondernomen, dus ben ik blij dat er weer een GoT-ter is, die op de hoogte is van de ins en outs van dit forum.

Verder kan ik iedereen aanbevelen de FAQ wel te lezen. Op deze manier krijgen ze de meeste medewerking van hun mede-GoT-ters en worden hun vragen het best beantwoord. Moet ik daar nog aan toevoegen, dat de FAQ heel erg prettig wegleest. Het is gewoon leuk geschreven dus (in tegenstelling tot mijn posting :))

Op jouw vraag moet ik beantwoorden, dat ik niet altijd de gebruikersvoorwaarden lees, maar daar waar men mij aanraad het wel te doen, ik het ook daadwerkelijk doe.

Heal the internet ...

• Aars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 13:59
roger that :)

-

Pagina: 1